קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שתי משפחות שהפרו בידוד נקנסו ב-5,000 שקלים

מספר החולים ברעננה נמוך ועומד על 13, אך צוותי השיטור העירוני מגבירים את האכיפה ומבצעים בדיקות פתע תכופות בבתי מבודדים. חמישה מהחולים הם ממוסדות חינוך בעיר

פורסם בתאריך: 27.6.21 13:05

לידיעתכם: למרות שבשלב זה ברעננה ישנם פחות מ-15 חולים פעילים, צוותי השיטור העירוני מגבירים את האכיפה בימים אלה ומבצעים בדיקות פתע תכופות בבתי מבודדים, כדי לוודא שמירה על הוראות הבידוד של משרד הבריאות. בסוף השבוע האחרון הודיעה עיריית רעננה כי נתפסו שתי משפחות שהפרו בידוד, סיכנו אחרים ועל כן קיבלו כל אחת דו"ח בסך 5,000 שקלים.

בעירייה מעדכנים כי נכון לרגע זה, יום ראשון, ברעננה ישנם 13 חולים פעילים, 376 מבודדים ו- 58,285 מתחסנים. כמות בדיקות הקורונה היומית עומדת על 529, ואחוז הבדיקות החיוביות הינו 0.19. במוסדות החינוך בעיר ישנם חמישה חולים סך הכל, מאמית רננים, מדעי כפר בתיה, חטיבת אלון ובית הספרס מרחב דמוקרטי וכן מעל 300 תלמידים שנמצאים בבידוד.

"אנא הקפידו למלא את הוראות הבידוד במלואן ולהשלים את ימי הבידוד, כולל ילדים ובני נוער, כדי לא לסכן את חיי הסובבים", מבקשים בעיריית רעננה, "העירייה בקשר צמוד עם משרד הבריאות בכדי לאתר מוקדם ככל הניתן מאומתים ולקטוע את שרשרת ההדבקה, וכן תפעיל צוות מיוחד שייצור קשר עם כל מבודד בכדי לוודא שתנאי הבידוד מובנים ומתקיימים וכן לסייע בכל צורך שעולה. יחד כולנו נשמור וניקח אחריות כדי שרעננה תישאר ירוקה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. .

    צריך להתייחס להפרת בידוד כגרימת מוות / מחלה קשה פוטנציאלית . לעלות קנסות דחוף. 20,000 זו רק התחלה!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר