ד"ר ירון מושקט. צילום באדיבות בית החולים מאיר
ד"ר ירון מושקט. צילום באדיבות בית החולים מאיר

דו"ח משרד הבריאות: מאיר ראשון במדדי האיכות בקטגוריית בתי החולים הגדולים

גאווה גדולה: ציון 10 למרכז הרפואי מאיר במדדי האיכות. מנהל מאיר, ד"ר ירון מושקט: "הישג מרשים זה הינו בזכות צוות מקצועי ומחויב מאין כמוהו"

פורסם בתאריך: 28.7.21 16:16

גאווה: בדו"ח מדדי האיכות שמפרסם הבוקר (ד') משרד הבריאות כחלק מתוכנית לאומית לשיפור איכות הטיפול ברמה הלאומית בישראל, נמצא כי המרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית ממוקם ראשון במבין בתי החולים הגדולים, עם ציון 10, ועומד במירב המדדים מבין כלל בתי החולים בישראל.

בין המדדים בהם בלט מאיר נמצא מספר הצנתורים הגבוה ביותר בישראל לאנשים שלקו בהתקף לב חריף בתוך 90 דקות בלבד – 278 מקרים במרכז הרפואי מאיר בהפרש ניכר מהמקום השני. פרופ' עבד עסלי, מנהל מערך הלב במרכז רפואי מאיר, אמר: "זו גאווה גדולה לעמוד בראש הטבלה ובידיעה החשובה כי המטופלים שלנו מקבלים את הטיפול הטוב והאיכותי ביותר לצד המהירות שהינה קריטית ומצילת חיים במצבים של אוטם חריף".
לצד אלו, הוביל מאיר גם במדדים נוספים, דוגמת טיפול בשבר צוואר ירך בתוך 48 שעות, ביצוע בדיקת דופלר עורקי צוואר בחולים עם אבחנה של TIA (אירוע מוחי קטן), מספר נמוך של פניות חוזרות למיון – וזאת לצד היותו אחד מבין ארבעת המיונים הפעילים ביותר בישראל.

ד"ר ירון מושקט, מנהל המרכז הרפאוי מאיר, אמר: "שנת 2020 שזכתה לכינוי 'שנת הקורונה' ושעדיין לא הסתיימה מבחינתנו, היוותה אתגר רפואי עצום בעבור מערכת הבריאות. גאווה גדולה עבור מרכז רפואי מאיר להוביל מבין כל בתי החולים בישראל גם בשנה זו בהענקת טיפול מקצועי ואיכותי בעבור כל מטופליו. הישג מרשים זה הינו בזכות צוות מקצועי ומחויב מאין כמוהו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר