צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ההחמרה במצב נמשכת: יותר מ-200 מאומתים חדשים בשבוע

מספר החולים/מאומתים ברעננה חצה את רף ה-500. העירייה הודיעה כי תקיים בדיקות קורונה מהירות לכלל העובדים במוסדות החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 15.8.21 16:41

בתוך שבוע בלבד: למעלה מ-200 חולים/מאומתים חדשים לקורונה ברעננה, 37 מהם ביממה האחרונה. מספר המאומתים לקורונה והמבודדים בעיר מוסיף להיות גבוה גם היום, ראשון, ועומד על 515 חולים/מאומתים ו- 1,316 מבודדים (לעומת 298 חולים ו- 909 מבודדים ביום ראשון שעבר). מדובר בעלייה של למעלה מ-70 אחוזים בכמות המאומתים.

לעומת זאת, אחוז הבדיקות החיוביות בעיר דווקא נמוך מהממוצע הארצי ועומד הבוקר על 3.6 אחוז, מתוך 1,026 בדיקות שנערכו אמש (5.38 הממוצע הארצי). הפרמטר המדאיג: ציון הרמזור של העיר ממשיך לעלות ועומד כעת על 7. כלומר, רעננה עדיין מוגדרת כעיר כתומה, אך ממשיכה להתקרב אל הצבע האדום.

בתוך כך, בעיריית רעננה הודיעו כי בכוונתם לקיים בדיקות קורונה מהירות לצוותי החינוך ולכלל העובדים בבתי הספר ובגני הילדים לקראת פתיחת שנת הלימודים, במטרה לאפשר פתיחת שנה חלקה ובטוחה, ולמנוע כניסת צוותי חינוך ועובדים חולים למוסדות החינוך.

בנוסף, בעירייה הודיעו כי "עיריית רעננה מעמידה לרשות התושבים הוותיקים את המוקד העירוני בטלפון 9107*, אליו ניתן לפנות במקרים מיוחדים לקבלת סיוע בקביעת תור לחיסון הקורונה, ולקבלת סיוע בהסעה למוקדי חיסון בעיר למי שאין ביכולתו להגיע עצמאית".

להלן המידע אודות מתחמי החיסונים של קופות החולים ברחבי העיר, אשר החלו לפעול בעיר, ניתן לתאם תור מראש בלבד ישירות מול קופות החולים:
קופת חולים מכבי: חיסונים יתבצעו בחטיבת השרון, רחוב דובנוב 13. יש להזמין תור מראש באפליקציה, באתר מכבי או בטלפון: 3555*
קופת חולים כללית: יש להזמין תור מראש באפליקציה, באתר הכללית או בטלפון: 2700*
קופת חולים מאוחדת: חיסונים יתבצעו במרפאת המאוחדת ברחוב ירושלים. עבור כל תושב מעל גיל 50, ניתן להגיע להתחסן ללא תור, לפי שעות פתיחת המרפאה.
קופת חולים לאומית: חיסונים יתבצעו במרפאות הקופה. יש להזמין תור מראש באפליקציה, באתר לאומית או בטלפון: 507* או 1-700-507-507


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר