קורונה, Cebas1depositphotos.com

העירייה מפעילה מחדש את המערך העירוני לחקירות אפידמיולוגיות

שבע עובדות עירייה שהוכשרו לכך ינסו לסייע בצמצום מעגלי ההדבקה. מערך זה פעל בעיר בגל הקורונה הראשון

פורסם בתאריך: 10.1.22 09:08

בעקבות העלייה בתחלואה: החל מהיום, שני, תפעיל עיריית רעננה מחדש את מערך החקירות האפידמיולוגיות העירוני בהפעלת עובדות העירייה. במסגרת המערך, שבע עובדות עירייה, אשר עברו הכשרה מקצועית לתפקיד, יסייעו בצמצום מעגלי ההדבקה בעיר לצד חוקרים אפידמיולוגיים של משרד הבריאות ופיקוד העורף.

בעירייה מסבירים כי לאור העלייה בתחלואה ולאחר קבלת אישור מהמדינה, החליטו לחדש את פעילות מערך החקירות האפידמיולוגיות העירוני, במטרה לסייע במיגור התחלואה בקורונה וצמצום מעגלי ההדבקה. מערך החקירות, אשר פעל בעיר בגל הקורונה הראשון, יתופעל על ידי עובדות עיריית רעננה, אשר הוכשרו באופן מקיף ומקצועי לביצוע הבדיקות על ידי משרד הבריאות ופיקוד העורף.

קיראו גם:

הקורונה ברעננה: כ-1,340 חולים פעילים, בדיקות דרך קופות החולים בלבד

במסגרת פעילות מערך החקירות, יקיימו העובדות שיחות עם תושבי העיר שאובחנו כחולים מאומתים, כדי לאתר מגעים של החולים עם אנשים נוספים, כדי למנוע את התפשטות המגיפה. בנוסף, יבוצעו שיחות עם תושבי העיר שהיו במגע עם חולים מאומתים ונדרשים לבידוד, יחודדו הנהלים לגבי משמעות הבידוד, התקופה הנדרשת, חשיבות ביצוע בדיקת קורונה בהתאם לצורך, הקשר עם קופות החולים ועוד.

נציין כי מספר המאומתים ברעננה גדל בתוך מספר ימים מכ-800 לכ-1400, קצב הדבקה גבוה במיוחד המלמד על כ-200 נדבקים ביום ומאות רבות של נחשפים. נתונים אלה, לצד העובדה כי מקדם ההדבקה מתקרב ל-2, משמעותם שכמות החולים הפעילים בעיר עתידה לעלות בימים הקרובים וכי למערך החקירות העירוני צפויה עבודה רבה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר