ד"ר תום כספי, צילום ד"ר דיאן מיכאלי
ד"ר תום כספי, צילום ד"ר דיאן מיכאלי

ד"ר תום כספי מלוינשטיין זכה בפרס המתמחה המצטיין

ד"ר כספי, רופא מתמחה ברפואה פיזיקלית ושיקום, נבחר על ידי ההסתדרות הרפואית לקבל את הפרס על שבלט בתחומו המקצועי וגילה מצוינות בטיפול במטופליו

פורסם בתאריך: 22.3.23 08:22

ד"ר תום כספי מהמרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, זכה בפרס המתמחה המצטיין מטעם ההסתדרות הרפואית בישראל. בוועידה ה–44, שקיימה ההסתדרות הרפואית בישראל, הוענק לד"ר תום כספי, רופא מתמחה במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית, פרס בקטגוריית המתמחה המצטיין. פרסי ההסתדרות הרפואית בישראל, המחולקים ל-7 קטגוריות, ניתנו על הצטיינות, הישגים מקצועיים ועל תרומה מיוחדת לחברה ולרפואה.

ד"ר כספי, רופא מתמחה ברפואה פיזיקלית ושיקום, נבחר לקבל את הפרס על שבלט בתחומו המקצועי, פעילותו ועשייתו המחקרית, גילה מצוינות בטיפול במטופליו, ביחסו לעמיתיו ולשאר הסגל הרפואי ובכך תרם לקידום הבריאות, כבוד המקצוע ולרווחת הציבור והבריאות.

 

ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, אמר: "ד"ר כספי החל את התמחותו בלוינשטיין בנובמבר 2020 ובלט באישיותו ובכישוריו מהרגע הראשון. הוא בעל ידע מקצועי רב, מבצע את מטלותיו באופן מופתי מעל ומעבר למצופה ממנו ולוקח אחריות מרבית על המטופלים שבאחריותו. הוא משתתף פעיל במחקרים ותורם מזמנו לקידומם. הוא אמפטי למטופלים, קשוב ומייצר פתרונות גמישים ויצירתיים. ד"ר כספי נעים הליכות, מקצועי וענייני בהתנהלות שלו מול כלל הצוות הרב מקצועי ומעניק יחס מכבד ורגיש למטופלים ובני משפחותיהם".

ד"ר כספי, נשוי לרויטל ואב לשלושה בנים. הוא למד באוניברסיטת תל אביב במסגרת העתודה האקדמית ושירת כרופא בזרוע הים, שם הוא ממשיך להיות פעיל בשירות המילואים כקצין רפואה. בשנת 2021 נבחר ד"ר כספי כמתמחה מצטיין של המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר