אור סקורצרו ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
אור סקורצרו ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אור סקורצרו בן ה-15 טבע למוות בבריכה, הוריו החליטו לתרום את קרניות עיניו

אור ז"ל הובהל למרכז רפואי מאיר במצב אנוש. למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו לאחר מאמצי החייאה. הוריו, יובל ודנה, אמרו: "האור בעיניו של אור יעבור עם הרבה אהבה ונתינה למי שזקוק לו בחייו"

פורסם בתאריך: 17.7.23 12:43

טרגדיה גדולה: אור סקורצרו, נער בן 15, טבע למוות בבריכה במושב בורגתא בעמק חפר. סקורצרו ז"ל הובהל בשבת למרכז רפואי מאיר במצב קריטי והצוותים נלחמו על חייו. למרבה הצער לאחר מאמצים רבים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. ממאיר נמסר כי משפחתו היקרה של הנער הסכימה לתרום את קרניות עיניו ולכן בוצע מבצע הנצלה על ידי צוות מחלקת העיניים במרכז הרפואי.

חלי ונונו, מתאמת ההשתלות במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, אמרה: "הבחירה לתרום רקמות ברגע שבר קשה מנשוא של משפחה שזה עתה איבדה את היקר לה מכל, זוהי אצילות נפש שאין דומה לה. ברגעים בהם האור כבה בעבורם, הם מעניקים אור חדש לאלה הזקוקים לו ולזכר יקירם".

מהמרכז הלאומי להשתלות נמסר: סקורצרו אור, נער בן 15 הובהל לאחר טביעה במושב בעמק חפר למיון ילדים במרכז רפואי מאיר במצב אנוש וללא דופק. צוות מיון ילדים החל מיד בפעולות החייאה מתקדמות ומתמשכות. לבסוף אחרי מאמצים רבים להצילו נקבע מותו. יובל ודנה, הוריו של הנער, שניהם חתומים על כרטיס אדי, הסכימו לתרום איברים ולהציל חיים. קרניות עיניו הונצלו ויעניקו מאור עיינים לממתינים להשתלה. ההורים אמרו בהתרגשות: "האור בעיניו של אור יעבור עם הרבה אהבה ונתינה למי שזקוק לו בחייו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר