ברית מילה מרגשת במחלקת טיפול נמרץ לב (צילום: המרכז הרפואי מאיר)
ברית מילה מרגשת במחלקת טיפול נמרץ לב (צילום: המרכז הרפואי מאיר)

יממה לאחר הולדת בנו הבכור, לקה האב הצעיר בהתקף לב

במהלך השבוע שקדם להולדת בנו הבכור, חש אדיר חנניה כאבים בחזה, אך סבר שזה בגלל הלחץ של הלידה הקרובה. יממה לאחר הלידה, כשהכאב הלך וגבר, הוא פונה למיון במרכז הרפואי מאיר, והאבחנה הייתה התקף לב. הוא עבר בשלום את הצנתור, וברית המילה המרגשת נחגגה במחלקת טיפול נמרץ לב, שבה הוא מאושפז

פורסם בתאריך: 14.9.23 10:52

אדיר חנניה (24) מקרני שומרון ליווה את אשתו לחדר היולדות של המרכז הרפואי מאיר ביום שני שעבר בחצות, ובשעה 03:00 נולד בנם הבכור. חנניה, שחש בכל אותו שבוע לסירוגין כאבים בידיים ובחזה, חשב שהכאבים נובעים מההתרגשות ומהלחץ לקראת הלידה הקרבה, ולא עלה בדעתו שמדובר בסיבה לבבית.

אדיר חנניה ופרופ' דוד פרג, מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב במרכז הרפואי מאיר (צילום: המרכז הרפואי מאיר)

אדיר חנניה ופרופ' דוד פרג, מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב במרכז הרפואי מאיר (צילום: המרכז הרפואי מאיר)

למחרת הלידה, הכאב בחזה התגבר, וחנניה החליט לגשת ולהיבדק בביקור רופא בכפר סבא. לאחר בדיקת דם ואק"ג, הוא פונה בדחיפות בניידת טיפול נמרץ לחדר המיון במרכז הרפואי מאיר. מיד עם הגעתו למיון הוא נבדק על ידי צוות המיון, והרופא הקרדיולוג התורן, ד"ר זיאד ערו, אבחן כי מדובר בהתקף לב.

 

 

חנניה הובהל לצנתור דחוף שבוצע בהצלחה על ידי ד"ר רמי בראשי וד"ר יורם נוימן. אשתו של אדיר עלתה ממחלקת היולדות לחדר הצנתורים, שם התבשרה כי בעלה עבר התקף לב.

פרופ' דוד פרג, מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב במרכז הרפואי מאיר: "הפנייה המהירה לבית החולים בכל מקרה של כאב חזה היא קריטית. אבחנה וטיפול מהיר יכולים להציל חיים ולהקטין את הנזק ללב. מכיוון שאדיר עדיין לא השלים את תקופת ההשגחה, הבירור והטיפול המקובל לאחר התקף לב, הצענו למשפחתו לקיים את ברית המילה כאן, במערך הלב. האירוע המשמח ריגש את כולנו, ואנחנו מאחלים לאדיר ואשתו הרבה מזל טוב, בריאות ונחת מהרך הנולד".

חנניה ובני משפחתו ביקשו להודות לכל צוות מערך הלב ובית החולים. "אני רוצה להודות מכל הלב לצוות כולו. מדובר בצוות מסור ומקצועי, אנו ממש חשים עטופים. שימח וריגש אותנו שהם השתתפו אתנו בברית המילה של בני הבכור", אמר חנניה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר