יאיר נתניהו. צילום עופר וקנין
יאיר נתניהו. צילום עופר וקנין

נחש מה ביבי, אתה ראש הממשלה

הבן שלך לא יכול להיתפס כשהוא מחפיץ נשים ומתנהג כאחרוני הזנאים בתל ברוך

פורסם בתאריך: 9.1.18 13:58

יחשוב כל הורה בישראל שראש הממשלה ואשתו חינכו את הילד שלהם כל כך טוב שהוא חושב שזה בסדר ללכת למועדוני חשפנות. יחשוב כל הורה בישראל שראש הממשלה ורעייתו הם עד כדי כך מחנכים טובים, שהבן שלהם חושב שזה בסדר להיכנס עם חשפנית לחדר אחורי בו הכסף שלו יכול לקנות הכל. יחשוב כל הורה בישראל שתגובת ראש הממשלה ורעייתו לחשיפת הקלטות של בנם יאיר היא הסרת אחריות מוחלטת ממעשיו ומתן אישור להתנהגות שלו.

"יחשוב כל הורה שצפה בכתבה איך היה מגיב לו כל אמירת סרק של ילדיו הייתה הופכת לכותרת ראשית במהדורה המרכזית", הגיב ראש הממשלה שלנו להתנהגות בנו, והוא צודק. כאמא לא הייתי רוצה שכל אמירה מטופשת של בני תעלה לכותרות אבל נחש מה ביבי, אני לא ראש הממשלה, אין בידי את הכוח שיש לך על החיים של כולנו, אין בידי את הכסף הרב שיש לך (אותו אתה מקבל מהמיסים שלי) ואין לי יכולת לשלוט על הכלכלה, החינוך, הבריאות והביטחון שלי ושל בני.

הבן שלך לא יכול להיתפס כשהוא מחפיץ נשים ומתנהג כאחרוני הזנאים בתל ברוך. הבן שלך פשוט לא יכול. ההתקרבנות שלך בתגובה למעשיו היא המשך ישיר לאטימות שבה אתה ומשפחתך חיים. אתה רוצים שנרחם עליכם, שנחשוב שהתקשורת רודפת אחריך, אבל אתה שוכח שאתה ראש הממשלה. זה כאילו שאתה לא מודע לזה, אתה חושב שמותר לך הכל ועכשיו מסתבר שגם לילדך.

אם אמירות יאיר נתניהו היו נאמרות ברכבו הפרטי ללא מאבטח הן לא היו מפורסמות במהדורה המרכזית מר ראש הממשלה, אבל הבן שלך משתמש בשירותי המדינה כדי לבלות במועדוני חשפנות, אז זה לגמרי לגיטימי שתושבי המדינה יידעו לאן הכסף שלהם הולך. אתה מקבל שמפניות והילד שלך חשפניות וזה נראה לך נורמלי להיות הקורבן בסיפור הזה?

רדיפה, שיימינג ושפיכות דמים. ככה הגבת כששאלו אותך מה אתה חושב על מעשה בנך, רדיפה היא דבר לגיטימי שמותר לכל איש תקשורת לבצע כנגד האיש שעל גבו נמצאים החיים של כולנו. ושפיכות דמים? סירייסלי? שפיכות דמים זה כשעומדים בכיכר ציון מעל הפגנה בה מניפים תמונה של רבין במדי אס.אס.

עכשיו, תתפטר.

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר