עדלאידע צילום מיכל סלע
עדלאידע צילום מיכל סלע

"חשוב להמשיך להעניק לציבור אפשרויות בילוי כל שנה ולא רק בחגים"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם נהניתם באירועי פורים?

פורסם בתאריך: 10.3.18 18:40

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

"פעילויות פורים השנה שהיו ביוזמת העירייה היו מאוד מוצלחות. חשוב להמשיך להעניק לציבור אפשרויות בילוי כל שנה ולא רק בחגים. אני מציעה לעירייה לקיים ארועים משמחים פעמיים נוספות במהלך השנה. אציין כי כמדי שנה ערכתי מסיבת פורים לילדי העיר, כפעילה חברתית היה חשוב לי להעניק ולשמח ילדים והורים. המסיבה היתה מעולה השתתפו בה הרבה אנשים. רוח ההתנדבות שלי הינה חלק בלתי נפרד ממני ואני מתכוונת להמשיך עם המסורת השנתית שלי ולהמשיך ולהעניק לאחרים. זו זכות ואהבתי לציבור ולקהילה גדולה. הציבור שהגיע למסיבה והילדים השמחים מעניקים לי את הכוח להמשיך ולתרום בהתנדבות".
(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

 

שני דימנט:

הפרלמנט- שני דימאנט

"גם השנה, כמו בשנים קודמות, העדלאידע לא החלה והסתיימה במצעד ותהלוכת תחפושות ברחוב אחוזה. האירועים שהתקיימו לאחר מכן, הופעתה של רוני דלומי ברחבת יד לבנים, מתקני משחקים, מתנפחים והפעלות לילדים היו כיף גדול וחיובי אשר הפכו את כל האירוע לחג אחד שמח. גם למחרת העירייה לא פספסה ודאגה לפעילות בפארק לכל הילדים ובכך אפשרה לפעילויות לאורך שני ימי החג.שאפו ענק למערך האבטחה שדאג לשמירה וסדר באופן מופתי. בסוף מה שתמיד מפתיע אותי כיצד מיד בתום החגיגות הרחובות והפארקים חוזרים להיות כלכך נקיים – ללא זכר שרק לפני חצי שעה הייתה כאן תהלוכה ופעילות של למעלה מעשרת אלפים איש.אז ממליצה לערים השכנות ללמוד מרעננה- פורים זו לא רק תהלוכת עדלאידע שמסתיימת אחרי שעה. סטטיק ובן אל הפכו להיות ראש העיר ליום אחד והתחפושת שאהבתי במיוחד הייתה של לא אחרת מאשר הגב׳ סימה פרי שהתחפשה לוונדר וומן אז מבחינתי לפחות, כנראה שכל יום אצלה זה פורים".

(שני דימנט, תושבת רעננה ופעילה במועצת הנשים של העיר)

שלומי חננאל:

הפרלמנט- חננאל שלומי

"אירועי פורים הם אירועים מאוד נחמדים, זה יפה לראות את תושבי רעננה, התלמידים וילדי החוגים והגנים חוגגים כולם ביחד. לעדלאידע יצא שם בכל האזור כך שהגיעו גם אורחים מערים אחרות ברחבי בארץ. בסך הכל אלו חגיגות שעושות טוב לכולם. כל העיר הייתה מלאת צבע וחיוך, איך אומרים-שמחה וצהלה".

(חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה אחוזת הלחם)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר