ארונות-דורס-וריביירה
ארונות-דורס-וריביירה

ארונות הזזה ברעננה | החנויות שאתם חייבים להכיר

ארונות הזזה מעוצבים בהתאמה אישית צוברים ביקוש הולך וגובר בקרב הצרכנים באזור השרון. יצאנו להכיר מי עומד מאחורי הצלחת חנויות ארונות הזזה ברעננה ולשמוע מהם את המלצותיהם השונות לגבי הדרך הנכונה לבחירת הארון המתאים ביותר עבורכם

פורסם בתאריך: 17.4.18 14:39

ריביירה

חנות קונספטארונות בעיצוב חדשני ובהתאמה אישית
ארונות ריביירה מזמינים אתכם לבקר בחנות הקונספט ברעננה או באחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ ולהיחשף לקולקציית ארונות חדשה בעיצוב עדכני. ארונות הזזה, ארונות פתיחה, ארונות בשילוב מסך טלוויזיה, דגמי משרביה בשלל צבעים, שילוב זכוכית על גבי דלתות הארון, ארונות חדר ילדים וכמובן עיצוב חדר ארונות בהתאמה אישית.
חנות הקונספט של ארונות ריביירה ברעננה, מתפרסת על שטח של כ-220 מ"ר ומציגה לראווה קולקציית הארונות הייחודית של הרשת, כל זאת בחלל מעוצב בצבעי צהוב ולבן המשדרים תעוזה, עוצמה ורמה אסתטית – עיצובית גבוהה. למעלה מ-20 דגמי ארונות ובהם חדר ארונות חדשני ומאובזר פרוסים בחלל העיצוב הייחודי המציג קולקציה מגוונת של עיצובים חדשניים החל מאפקט המשרבייה האתני, ארונות עם דלתות הזזה מרחפות, הדפסי גרפיקה על זכוכית, דלתות עם מסכי פלזמה של Panasonic, ארונות בעיצוב כפרי עם זכוכית במראה רטרו, דלתות תריסים ועוד מגוון עיצובים קלאסיים מרשימים.
ארונות ריביירה מיוצרים בטכניקות מתקדמות הבאות לידי ביטוי בעיצוב החדשני ברמת הגימור, ביצירתיות ובצביעה איכותית. את הארונות ניתן לעצב בהתאמה אישית לפי בקשת הלקוח שהוא חלק מלא בתהליך.
ריביירה הינה חברה ותיקה בתחום הארונות. לצוות הרשת ידע מקצועי רב וניסיון של שנים בתחום. על ידי שילוב טכנולוגיות ייצור ובקרת איכות מתקדמות, מבטיחה החברה ללקוח הנאה מושלמת מהמוצר הסופי. בריביירה מאמינים בפתרון עבור כל לקוח באופן פרטני המתאים לצרכיו האישיים, ארונות קיר עם דלתות הזזה, ארונות עם דלתות פתיחה וחדרי ארונות. הארונות נוחים לתפעול ומצוידים בשלל פטנטים ופתרונות אחסון מתקדמים. בריביירה עוזרים לכם להגשים את הפנטזיה האישית שלכם וזו לא רק אמרה.
בסניף מחכה לכם צוות מקצועי אדיב העומד לרשותכם בכל הקשור לתכנון ועיצוב הארון. אתם רק צריכים להביא איתכם את המידות הנדרשות ובאם אם תרצו תמונה של החלל.
מפעל החברה, הוא מפעל תעשייתי מהגדולים בארץ המשלב טכנולוגיות חדישות המאפשרות גמישות מרבית לצד עיצוב וייצור מתקדם.
ארי ארבל, מנהל השיווק והתפעול ברשת, נותן טיפ לרכישת ארון "ברכישת ארון יש לשים לב למספר פרטים, בהם שלחומרי הגלם יש תו תקן, בארון עם דלתות הזזה להקפיד כי בסיס הארון מוגבה או בעל מסילות אינטגרליות, שעובי המדפים הוא 3 ס"מ במידות רחבות של מעל 80 ס"מ על מנת למנוע שקיעה. בדלתות הזזה, מראה או זכוכית חובה שתהיה מדבקה נגד קריסה או תמיכה של לוח עץ בגב הדלת. בארונות וחדרי ארונות חשוב כי חיבורי שלד הארון יבוצעו על ידי מחברי CNC .

ריביירה

ריביירה

התעשיה 19 אזה"ת רעננה
טל. 09-7481641 1-700-700-313
קישור לאתר
לינק לדף הפייסבוק

דורס רעננה

אודות: דורס רעננה, מתמחה בנגרות בהתאמה אישית לבית ולמשרד. דורס רעננה, הוקמה לפני כ-18 שנה ובעשר שנים האחרונות היא בבעלות ובניהול שמוליק אפרימי והיא חלק מרשת "דורס ארונות הזזה" שהוקמה על ידי משפחת נגרים "הייחוד שלנו היא ההתמחות בעבודות מוזמנות בהתאמה אישית" מסביר שמוליק ומציין שהם נותנים פתרונות לדרישות מיוחדות ודברים מורכבים וקשיים לביצוע, תוך שמירה על מחירים הוגנים ותחרותיים. שמוליק מהנדס בהכשרתו, משלב את הידע המקצועי וניסיונו שצבר במגוון תחומים לתכנון פרטי הנגרות, בהתאם לצרכים ולקו העיצובי של הלקוח ובהתאם לתקציבו.
הקולקציה: בדורס רעננה, ארונות הזזה, ארונות עם דלתות פתיחה, חדרי ארונות, ספריות, ארונות שרות, סגירת נישות, שידות סלוניות, מטבחים, ארונות אמבט לפי מידה ועוד "שלא כמו יתר המתחרים בתחום, אנו ממשיכים לספק ארונות הזזה במגוון רחב של סוגי דלתות ומערכות גלגלים." ומוסיף שלאור המגמה בשוק של חזרה לארונות עם דלתות פתיחה (תחום שנשלט בעבר על ידי נגרים פרטיים ואופיין במחירים גבוהים מאוד), דורס רעננה מספקת ארונות פתיחה מותאמים לגובה תקרה, בגמורים שונים ובמחירים אטרקטיביים "כל המוצרים מותאמים בגודלם לדרישות הלקוח ועד לגובה התקרה, כאשר להבדיל מחברות אחרות אנו מסוגלים לתת פתרונות גם לארונות עד גובה של עד 4 מטר". שמוליק מסביר שהמוצרים מגיעים במגוון רחב של גמורים בהתאם לטעמו האישי ותקציבו של הלקוח, כגון, מלמין, סנדוויץ', פורמיקות מיוחדות, זכוכית, מראות, צבע אפוקסי בהתאמה אישית, פורניר, עץ מלא ועוד.
כמו כן, לאור דרישת הלקוחות לארונות זולים מאלו המותאמים אישית, הם מספקים גם קו נפרד של ארונות הזזה במידות סטנדרטיות במחירים אטרקטיביים. "פתרון זה מתאים לדירות שכורות ולאלו שמוכנים לוותר על ארונות בגובה תקרה. בשונה מארונות סטנדרטיים הנפוצים בשוק, אנו מתעקשים על מפרט עשיר, תוך שימוש בחומרים איכותיים ובמגוון רחב של צבעים."

ליווי צמוד: "אני כבעל עסק נותן ליווי אישי לכל אחד מהלקוחות שלנו, משלב התכנון והדרישות ועד ההתקנה הסופית." מסביר שמוליק שמוסיף שמטרתו לספק ללקוח פתרון מותאם לצרכיו, החל מארון בודד ועד פתרון כולל לנגרות לבית ולמשרד "לצורך זה חברנו בשנים האחרונות למספר נגריות מתמחות במוצרים משלימים לשלנו. בשיטה זו הלקוח לא צריך לכתת רגליו בין מספר ספקים ומקבל טיפול אישי במקום אחד. אנו מבטיחים, תאום מלא בקו העיצובי והתכנוני של כלל מוצרי הנגרות ובתזמון הספקה. וכמובן היתרון לגודל ההזמנה, מאפשר לנו לתת לקוח מחיר אטרקטיבי. מאחר והתכנון נעשה על ידינו, יש לנו יד חופשית מול המפעל לתת פתרונות גם למוצרים מורכבים שחברות אחרות נמנעות לבצעם."
קהל הלקוחות: קהל הלקוחות של דורס רעננה הוא גדול ומגוון, החל מלקוחות פרטיים, חברות ועד אנשי מקצוע, אדריכלים ומעצבי פנים שעובדים איתם באופן מקצועי וצמוד "המוטו שלי בניהול העסק הוא היחס האישי ומתן תשומת לב מלאה ללקוח. מוטו זה מבטיח, לקוחות חוזרים ומאפשר עבודה שוטפת מול אדריכלים ומעצבים". הוא מסביר ומציין שלהבדיל מחברות אחרות בענף המאופיינות במספר גדול של סניפים, כשמרגע שביצעת אצלם את ההזמנה, הטיפול בלקוח עובר לגורמים אחרים בחברה "בדורס רעננה הטיפול האישי בלקוח נשאר בחנות משלב התכנון והצעת המחיר, ועד לסיום התקנה בדירה ולשביעות רצון הלקוח" .

דורס רעננה

דורס רעננה

מרכז קידר ברחוב החרושת, 19 אזור התעשייה רעננה.
טלפון: 09-7411228

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר