עסקים- נג'ימה רעננה. צילום פרטי
עסקים- נג'ימה רעננה. צילום פרטי

צומת השרון עם העסקים המקומיים: הכירו את מסעדת נג'ימה

לאורך השנים עבדה נירית חכמון במספר מסעדות, עד שהגשימה את החלום ולפני כתשע שנים פתחה את מסעדת נג’ימה ברעננה שמגישה מאכלי עדות בטעם ביתי

פורסם בתאריך: 3.5.18 16:28

מי: נירית חכמון, בת ה- 35, הגיעה לתחום המסעדנות לאחר שעבדה במספר מסעדות וחלמה לפתוח עסק משלה. “זו המסעדה הראשונה שהיא שלי והיא פונה למגוון קהלים. אני מגישה מנות ביתיות, כמו מפרום, קובה, קוסקוס , אורז, פירה, קציצות עוף וגם סלטים ומנות נוספות שמתאימות לכולם”.

העסק: “נג’ימה זו מסעדה ביתית, מעוצבת ומרווחת והיא בעצם התגשמות חלום. פתחתי את המסעדה לפני תשע שנים ומאז גם הספקנו לשנות את התפריט, להוסיף מנות, לשפץ את המקום וכיום אנחנו גם עושים משלוחים של אוכל ומוכרים אוכל מוכן בימי שישי לפי משקל”.

חלוקת עבודה: “אנחנו צוות של שישה עובדים כשאני בעצם המנהלת, הבעלים והאחראית”.

איך התחיל: “העסק הזה היה עבורי חלום של שנים. רציתי לעבוד עם הקהל ולהגיש מבחר גדול של מנות ממספר מטבחים שונים כמו טריפוליטאי, מרוקאי, כורדי, עירקי וכו’, מתוך מטרה להכיר אנשים, לתת להם אוכל נקי, איכותי, טרי וטוב והרגשה של בית במסעדה שלי. רציתי מקום שמגיש אוכל שאני יכולה להגיש גם לילדים שלי וגם מתאים למבוגרים וגם לצעירים”.

השנה הראשונה: “האמת שאני לא יכולה להתלונן כי המסעדה שלי ממוקמת במקום שמתאים לעסק שכזה ואני חושבת שהצלחנו לתת מענה לצורך שהיה קיים למסעדה מהסוג הזה. חוץ מזה שהמיקום שלנו הוא ממש במרכז העיר, אזור שיש בו תנועה וזרימה של אנשים. במרוצת השנים המקום הפך למקום עליה לרגל לתושבים פה וגם מהסביבה שמכירים את המקום. חלקם מגיעים באופן קבוע”.
 
בשנה הקרובה: “אני רוצה לחדש כל הזמן כמו למשל, ממש עכשיו חידשנו את התפריט וגם שיפצנו את המקום. חוץ מזה, אנחנו רוצים לפתוח את הערב ולענות על קונספט שאין פה ברעננה בשעות הערב, מבלי לפגוע בקונספט הקיים בשעות הצהריים של המקום”.

בעוד עשר שנים: “אני לא יודעת אם אני רוצה התפתח ולהיות רשת כי זה פחות אני. אני כן חושבת שצריך אותי פה בעסק ואני מאמינה שגם בעוד עשור אני אהיה פה כי זה משהו שישרוד עוד שנים רבות,תמיד יהיו אנשים שמחפשים אוכל ביתי וטעים”.

הכי כיף בעסק: “גם הצוות וגם האנשים, כי יש פה הרגשה של בית. אני מכירה את הלקוחות שלנו, גם את אלו שהגיעו רק כמה פעמים. אני תמיד ניגשת לברר אם טעים, מה חסר, ממש כמו אמא כזו . חשוב לי שהלקוחות יצאו מרוצים”.

הכי קשה בעסק: “לפתוח מסעדה זה בעצם לבחור לעבוד בתחום קשה שדורש ממני להיות בעסק כל היום. זה ממש כמו כלא ואין לי חופש, אפילו לא חופשת לידה, כי אני כל הזמן צריכה להיות פה ולבדוק שהכל תקין ועובד ושהלקוחות מרוצים והכל מתקתק ועובד כמו שצריך. זה לא קל”.

טיפ לעצמאי המתחיל: “לא לפתוח! בניתי לעצמי מקום שדורש ממני את כל כולי ואני מכורה לעבודה וכל הזמן בעסק. נכון שזה העסק שלי ויש לזה יתרונות אבל יש לזה גם חסרונות כי ברגע שזה שלך אתה מחויב לעסק כל הזמן, בכל מצב”.

איך העירייה יכולה לעזור לעסקים הקטנים בעיר? “לפתוח יותר מקומות חניה כי אני ברחוב הכי בעייתי ואלי לא מגיעים כי אין חניה. בסוף פתרנו את זה חלקית בזה שאנחנו יוצאים לאנשים החוצה עם ההזמנה”.

הכי אוהבת בעיר: “אני אוהבת את האוכלוסיה בעיר. יש פה הכל והגיוון הזה מוצלח וטוב לנו”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר