נטע ברזילי צילום Armando Franca-אי־פי
נטע ברזילי צילום Armando Franca-אי־פי

"תודה על אירוויזיון מרגש במיוחד, כפרה עלייך נטע ברזילי"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: איזו זכייה ישראלית באירוויזיון ריגשה אתכם?

פורסם בתאריך: 19.5.18 19:58

שלומי חננאל:

הפרלמנט- חננאל שלומי

"נטע ברזילי שיחקת אותה, הבאת כבוד למדינה ולעצמך, האמנת בדרכך ובכשרונך לכן הפרס מגיע לך . מדינה שלמה אשר מנסה ללא הפסקה להציב ולהגיע ליעד הנכסף מידי שנה, עמדה מאחורי נטע וההישג האישי שלה לייצג אותנו בגאווה גדולה. לשנה הבאה בירושלים הבנויה".
(חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה אחוזת הלחם)

שני דימנט:

הפרלמנט- שני דימאנט

"כאחת שמאוד אוהבת את האירוויזיון עוד מגיל צעיר, אין ספק שנטע ברזילי העניקה מתנה למדינת ישראל לכבוד 70 שנה. נטע ברזילי היא זמרת, מוזיקאית ותקליטנית ישראלית שעד לפני כחצי שנה לא הייתה מוכרת והיום זוכת אירוויזיון 2018 עם השיר "Toy". נטע לימדה את כולנו לדעת לקבל את השונה, הזכירה לכולנו שכולם שווים, שכל אמונה הופכת לאפשרית. אחד הדברים שלא ניתן להתעלם מהם באירוע באירוויזיון השנה היה כאשר מנחות האירוע הונחו לקבל כל זמר כאשר מציינות : ערב טוב עם שם עיר הבירה אותה המדינה מייצגת פרט לישראל בה הונחו לא לומר ערב טוב ירושלים. אם זה לא פוליטי, לא יודעת מה כן. נטע ברזילי לימדה גם את הפקת האירוויזיון שאנחנו על המפה! לא נזוז מהמפה! ואירוויזיון 2019 יתקיים פה בבירת מדינת ישראל – ירושלים. היא ריגשה בהופעתה היוצאת דופן, היא שגרירה אמיתית ומרגשת לא רק אותנו, את כל העולם. ואני אומרת- תודה על אירוויזיון מרגש במיוחד, כפרה עלייך נטע ברזילי".

(שני דימנט, תושבת רעננה ופעילה במועצת הנשים של העיר)

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"נטע ברזילי לא הייתה מוכרת עד לפני חצי שנה וזכייתה מעניקה עוצמה מיוחדת גם בגלל היותה שונה, אני חושבת שזכייתה של נטע מרגשת וראוייה להערכה. אינני יכולה לחשוב שיש ריגוש של זכייה טוב יותר משל אחרים, כל זכייה היא מיוחדת לאותה תקופת זמן. אותם הזמרים שכבר זכו הביאו כבוד למדינה ושרו שירים יפים. כולם מבחינתי זמרים מעולים, נטע בגלל היותה מיוחדת ושונה, התעלתה בניצחונה הנפלא, בגלל שהיא האמינה בעצמה כמו הוריה. זו אכן זכייה מרגשת אשר הביאה לעם ישראל כבוד ושמחה".
(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר