עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

"הייתי מקימה בעירייה אגף תחבורה שימפה את הצרכים של אוכלוסיית העיר"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: אם היית יכול להקים אגף חדש בעירייה, איזה אגף זה היה?

פורסם בתאריך: 9.6.18 18:57

מרי פארי הלן:

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"אילו הייתי יכולה להקים אגף חדש בעיריה הייתי מקימה אגף תחבורה שימפה באופן רציני ויסודי את הצרכים של אוכלוסיית העיר ויתן מענה עכשווי ועתידי, תוך שימת דגש על פיתוח קווי תחבורה ציבורית עירונית במיניבוסים, תחבורה בשבת לאלו שאין להם רכב, תחבורה מסודרת ועקבית אל תחנות הרכבת ותחבורה בתוך העיר. הייתי בודקת שוב את הצורך האמיתי בנת"צ ואם אין בו צורך, לבטלו לאלתר, בניית חניונים לרווחת התושבים במרכז ולשגשוג העסקים המקומיים. הייתי יוצרת איכפתיות אצל התושבים כדי שישתפו פעולה בהחלטות ובתכנון. מאוד אהבתי ברומא את רעיון המיניבוסים החשמליים שהם תוספת לאוטובוסים במרכז העיר. ניתן ללמוד הרבה וליישם התנהלות תחבורתית נכונה מערים נאורות ברחבי העולם".

(מרי פארי הלן, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מרי פארי שירותי נדל״ן)

 

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"ברעננה יש הרבה אגפי עירייה, ביניהם, חינוך רווחה ועוד, אני סבורה שיש צורך בהקמת אגף נוסף שיתן מענה לצרכים ולבעיות של תושבי השכונות שיחזק אותן ויעניק להן טיפול מיוחד. כמו כן אגף זה יעמוד ויפעל מול ועדי בתים, יעניק תחושה של רצון למציאת פתרונות וינגיש בעיות תושבים. כמובן אגף זה יתן מענה לענייני תמ"א פינוי ובינוי ועוד".
(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

שלומי חננאל:

הפרלמנט- חננאל שלומי

"בעיריית רעננה חסר קשר עם התושבים.עיריית תל אביב לדוגמא, הקימה אגף שמהותו קשר עם התושבים. האגף נותן שירות לתושב וקשוב לצרכיו ובעיות, בתחומים רבים כגון : בריאות ורווחה, יעילות במתן שירותים הנדסיים בעת מכירת נכס ושינויי בעלות, ימי שווקים והפנינג לנוער, טפסים מקוונים, מענה ושירות לבעיות במחלקות השונות וכיוצ"ב .תחושת התושבים שקיים נתק בין עובדי הציבור והתושבים .הקידמה מחייבת את העיריה ליזום ולהתפתח לטובת התושבים".
(חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה אחוזת הלחם)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר