צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"חשוב שרעננה תעודד מועדונים כדי שבני הנוער לא יצטרכו לעזוב את העיר"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם אתם מרוצים מהפעילויות לנוער בקיץ?

פורסם בתאריך: 30.6.18 19:45

שני דימנט:

הפרלמנט- שני דימאנט

"בכל הקשור לפעילויות בקיץ ובכלל, זוהי הזדמנות לתת קרדיט לאגף התרבות, לסיירת ההורים הקיימת לאורך כל השנה, ומטפלת בביטחון ובטיחות של בני הנוער בדגש על התנהגויות מסוכנות כגון, אלכוהול, עישון, ונדליזם, אלימות ועוד. סיירת ההורים הנה חבורה נפלאה של הורים אכפתיים המסתובבים בלילות ודואגים לבטיחות ילדינו. הייחודיות של הסיירת הזו היא למעשה טיפול ממקום של הורים, חינוך, הסברה ודאגה לנוער. באשר לאירועים, גם השנה יגיעו מיטב האומנים כגון; שירי מימון, ירדנה ארזי, דני סנדרסון, נטע ברזילי , נתן גושן, נדב גדג' ועוד. אם במונדיאל עסקינן, עיריית רעננה מעלה מסך בספורטק החדש בנווה זמר לשני חצאי הגמר וגמר גביע העולם. ישנם אינספור פעילויות לילדים, לנוער כמו גם מועדון המרתף שפתוח לבני הנוער עד 03:00 לפנות בוקר, מופעי סטנדאפ, הרצאות ועוד. גם השנה יופעל אוטובוס לילי לבני הנוער, לילה בבריכה ועוד".

 

 

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"בכל עיר בני נוער זקוקים למקומות בילוי וחשוב שרעננה תקים מרכזים ותעודד מועדונים כדי שבני הנוער לא יצטרכו לעזוב את העיר למקומות בילוי אחרים. גם מבחינה אישית ושמירה על בני הנוער נכון לאפשר להם לבלות בעיר. ההוצאות הכספיות יועברו לבעלי העסקים בעיר וכולם ירוויחו. ההורים יהיו פחות מודאגים יוכלו בנקל להגיע ולראות את ילדיהם במידת הצורך, יוכלו להיות שקטים.לפעמים שומעים בחדשות על קטטות והורים רבים מודאגים ובצדק, לכן אני פונה לעירייה בבקשה שתתפעל מקומות בילוי במיוחד בחודשי הקיץ והחופש. כמובן ראוי ונכון להוזיל עלויות בבריכה במקומות כמו בתי הקולנוע וזה תפקידה של הרשות".

 

מארי פארי הלן:

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"כמדי שנה גם השנה ישנן פעילויות לנוער ולילדים. דפדפתי באתר עיריית רעננה וראיתי את רשימת הפעילויות כגון: לילה בבריכה, זירת קרבות לייזר סטריט, סרטים, במה במועדון המרתף, פארק טרמפולינות, ערב פופ ארט ועוד. הייתי שמחה אילו היו בונים יותר תכנים לנוער לבילוי בפארק רעננה כדי שתהיה להם תעסוקה רבה יותר.  הם מתגודדים בלילות במרכז העיר באיזור  בית יד לבנים ומקימים הרבה רעש והפרעה גדולה לציבור התושבים שמתגוררים באיזור. הייתי שמחה גם שיהיו פעילויות למבוגרים שבינינו. קונצרטים בפארק אורי גורדון למשל באמצע שבוע, כמו שעושה עיריית הרצליה בגן בר שפר. לי אישית זה מאוד חסר. ערבי סרטי קולנוע למבוגרים ומשפחות באוויר הפתוח ועוד. אני מוצאת את עצמי נוסעת מחוץ לרעננה לצרוך תרבות ובילוי פנאי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר