משתלות מומלצות בשרון
משתלות מומלצות בשרון

משתלות מומלצות בשרון: המקומות ששווה להכיר

מחפשים אחר משתלות מומלצות בשרון? יש כאן רשימה שאסור לכם לפספס. ניסיון, אדיבות ותשוקה אדירה לעולם המשתלות, משתלבים יחד במקומות מיוחדים שיגרמו לכם לשוב אליהם פעם אחר פעם

פורסם בתאריך: 29.7.18 17:57

משתלת דרום השרון

משתלת דרום השרון בניהולו של הגנן אפי ליבמן – מסיביוזה גינון, מרחיבה את שירותיה לטובת הלקוחות ומיישמת שירות "משתלה עד הבית" לצד שירותי ייעוץ גינון והתאמת צמחיה לבית הלקוח על פי פרמטרים מדויקים

באווירה כפרית, בין כרמים לשדות הארטישוק, נמצאת פנינת חמד מאירת עיניים – משתלת דרום השרון.

המשתלה נפרשת על פני שטח של 3 דונם ומציעה את מיטב הצמחיה: עצי פרי ונוי, שיחים, צמחי עונה ורב שנתיים, צמחי תבלין, טוף וחלוקי נחל, דשא סינטטי, מערכות השקיה ואביזרים משלימים, כדים, כלים מעוצבים לבית ולגינה, תערובות שתילה ודשנים, תאורה סולרית ועוד וכל זאת במחירים הוגנים ובשירות לקוחות מהאיכותיים והמקצועיים ביותר שיש.

משתלת דרום השרון. צילום: סטודיו לובן

משתלת דרום השרון. צילום: סטודיו לובן

משתלת דרום השרון. צילום: סטודיו לובן

משתלת דרום השרון. צילום: סטודיו לובן

במשתלת דרום השרון יודעים, כי הגינה שלך צריכה לשקף את הסגנון הייחודי שלכם ואת טעמכם האישי. בין אם אתם מעוניינים לחדש את גינתכם בעצי פרי, או להעשיר את מרפסת ביתכם בצמחיה מרעננת.. במשתלת דרום השרון תמצאו אוזן קשבת וידיים מיומנות לעיצוב הייחודי והאיכותי ביותר המתאים עבורכם.

מנהל המשתלה – אפי ליבמן, גנן בעל ותק של למעלה מ 10 שנים עם ניסיון עשיר בעיצוב, הקמה ושיקום גינות.
אפי מציע שירות של ייעוץ מקצועי לעיצוב, הקמה ושיקום של גינות ומרפסות – השירות מבוצע במשתלה או בבית הלקוח, על פי צרכיו ונוחיותו. שוחחנו עמו בנושא.

אלו דברים אתה בודק בטרם אתה ממליץ ללקוח על הצמחיה המתאימה לביתו?

"על מנת להתאים ללקוח את הצמח הנכון ובמיקום הנכון, אנו מבקשים מהלקוחות שלנו מידע מקיף ככל האפשר על התנאים באזור השתילה על מנת לשלב בין רצונות הלקוח לבן האפשרויות המתאימות וזאת על מנת להתאים את הצמחיה שתגדל למשך שנים בצורה מיטבית".

מה לגבי שירות נוספים המוצעים ללקוח?

"אנו מבצעים תכנון, עיצוב ועבודות הקמה או שיקום של מרפסות וגינות, התקנת מערכות השקיה ואף מציעים שירותי שתילה בבית הלקוח".

מהו שירות משתלה עד הבית?

"בין יתר התכניות שהטמענו לאחרונה להגדלת השירות לרווחת לקוחותינו, אנו מציעים שירות משתלה עד הבית, הכולל אפשרות רכישה של צמחים ופריטי עיצוב בטלפון, עם משלוח עד בית הלקוח. באמצעות שירות זה, ניתן להזמין: צמחים, עצים, כדים, תערובות שתילה ומוצרים רבים נוספים בהזמנה עד הבית".

משתלת דרום השרון מציעה צמחים איכותיים, שירותי הקמה ושיקום של גינות ומרפסות, עם שירות מקצועי באווירה נעימה ונגישה, במחירים הוגנים.

המשתלה ידידותית למשפחות.

מוזמנים לבוא ולהתרשם!

משתלת דרום השרון

טלפון: 050-6450058 | 09-7485260

המשתלה ממוקמת על כביש 40 בכניסה לנווה ירק מאחורי תחנת הדלק.
רושמים ב waze משתלת דרום השרון.

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאתר

משתלת דרום השרון. צילום: רותם גרוזביט מוביט הפקות סרטי תדמית‏

משתלת דרום השרון. צילום: רותם גרוזביט מוביט הפקות סרטי תדמית‏


משתלת גצלר

גינה מטופחת, מלאה בעצים שנותנים פרי, פרחים מלבלבים ותבלינים ריחנים הוא נוף שכל אחד היה רוצה להתעורר אליו בבוקר, והאמת היא שגם אתם יכולים לעשות זאת, ומבלי להשקיע יותר מדי. משתלת גצלר שבמושב בני ציון, מהמשתלות הוותיקות ביותר בישראל, קיימת כבר למעלה מ-60 שנה, בהן שירתה עשרות אלפי לקוחות שהגיעו אליה כדי למצוא עצים, צמחים ופרחים, וכדי לקבל חוויה של מושב חקלאי אמיתי. המשתלה היא נווה מדבר מרענן עבור חובבי הצמחים למיניהם, מקום אליו אפשר להגיע כדי להסתובב בין עצים ירוקים, להרגיש את האדמה ולהתנתק לרגע מכל הלחצים של שגרת היום-יום העמוסה.

אם אתם חובבי טבע שרק מחפשים כיצד להכניס קצת ירוק בין כל האפור שמסביבכם, תוכלו למצוא במשתלה את התפאורה החדשה שתרכיב את נוף חייכם. מומחיות המקום היא גידול עצי פרי מכל הסוגים, ובהם עצי הדר רבים מכל הזנים כמו תפוזים, לימונים, קלמנטינות, אשכוליות, לימון ננסי, אבוקדו ועוד. בעוד שישנם עצים בוגרים וגדולים שתוכלו להזמין במשלוח עד הבית, האמת המשמחת היא שתוכלו לקנות גם עצי פרי קטנים וצעירים, כאלה שתוכלו לדחוף לרכב בלי שום בעיה בדרך חזרה מהעבודה. את אותם העצים הצעירים ניתן כמובן לשתול באדמה אך למקרה שאין לכם גינה תוכלו לרכוש עציץ גדול ולהציב את העץ גם במרפסת כדי שיהיה מספיק קרוב אליכם ועדיין יקבל את מנת השמש היומית לה הוא זקוק.

צילום: אלה מינץ

צילום: אלה מינץ

עכשיו אנחנו יודעים מה חלקכם אומר לעצמו בראש, ״איך אני אקנה לי עץ למרפסת אם אפילו את הפרחים הקטנים שהכנסתי אליי הביתה הרגתי בתוך מספר ימים״. לכולנו היו חוויות ״מאתגרות״ עם צמחים שהבאנו הביתה, אך האמת היא שישנם לא מעט צמחי בית יפיפיים ומלאי חיים שאפשר להכניס הביתה כדי לקבל קצת חמצן טבעי ואווירה כפרית ונעימה. אותם צמחים אינם דורשים אור, כמויות גדולות של מים או אפילו טיפול מיוחד כך שהם מתאימים לכל גנן חובב בתחילת דרכו ויחזיקו לכם מעמד לתקופות ארוכות, הרבה מעבר למה שאתם משערים לעצמכם.

אם אתם מחפשים צמח שלא תהרגו בתוך יומיים מהרגע שיגיע לביתכם, תוכלו להתייעץ עם צוות המשתלה שישמח למצוא עבורכם בן לוויה מרשים שלא ידרוש מכם דבר חוץ משלוק של מים אחת לכמה ימים.

השטח הרחב שהמשתלה מציעה למבקריה, הופך ליום כיף גם עבור אלה שרק רוצים לבוא לראות את הצמחייה היפה ולשאוף קצת אויר צח. בין הצמחים שתוכלו למצוא במשתלת גצלר ישנם כמובן עצים, והרבה מהם, אך ישנם גם צמחים שונים כגון שיחים, תבלינים, פרחים לכל עונות השנה ואפילו סוקולנטים, שכובשים בשנים האחרונות את העולם. המלצה שלנו היא להגיע למקום, להסתובב וליהנות מהאווירה המרגיעה והנעימה עד שיצוד את עיניכם איזה עץ יפה או צמח מיוחד שירגישו לכם מושלם בגינה או אפילו בתוך הבית.

צילום: אלה מינץ

צילום: אלה מינץ

צילום: אלה מינץ

צילום: אלה מינץ

מי מכם שהפך את התשוקה לתחביב ודואג להתחדש כל כמה זמן בצמח חדש ישמח לשמוע שהמשתלה יוצאת במבצעים והנחות לאורך כל השנה לחברי מועדון. ההרשמה למועדון החברים הינה חינמית לגמרי וכך תוכלו להישאר מעודכנים על כל המבצעים השווים שמחכים לכם במקום ועל כל הצמחים שתוכלו להעמיס איתכם הביתה כדי להכניס עוד קצת ירוק לסביבת המגורים שלכם.

האהבה לטבע מצויה בכל אחד ואחת מאתנו, אך שגרת היום העמוסה שלנו מונעת מאתנו לעיתים לקחת תיק ומקל ופשוט להתחיל לטייל. אם אין לכם זמן לצאת אל הטבע תוכלו להגיע למשתלת גצלר הקסומה, למצוא עצים, שיחים ופרחים יפיפיים, ולהביא את הטבע ישירות אליכם.

כתובת: חורשת האקליפטוס, בני ציון
שעות פעילות:
א-ה: 17:00-08:00 (בקיץ עד 18:00)
ו’: 16:00-08:00
טלפון: 09-7419424
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם
למעבר לאתר



גרדן ביוטי – משתלה ירוקה בעיר הירוקה

לאורך השנים אינספור מחקרים הצביעו על הקשר הישיר בין השהות שלנו בטבע לבין רמת השמחה והבריאות שלנו. לא פלא אם כך שבהינתן ההזדמנות נעדיף למלא את הסביבה שלנו בצמחים, פרחים, ועצים שהופכים את הסביבה שלנו ליפה יותר, בריאה יותר ונעימה יותר, ואם בנוסף על הכל אנחנו יכולים להיות אלה שבוחרים איך הסביבה שלנו תראה ואילו פרחים, צמחים ועצים יגדלו אצלנו אז אדרבה.

הוד השרון היא עיר שמובילה את המהפכה הירוקה בשנים האחרונות. משתלת גרדן ביוטי היא ג'ונגל פראי במרכז הוד השרון שנותנת לנו טעימה מהטבע והזדמנות נפלאה למלא את סביבת המגורים שלנו בעוד קצת ירוק המאפשר למלא אחר החזון העירוני המתגשם של הוד השרון- עיר קהילה ירוקה שמעניקה תחושה של פליאה ונחת.

המשתלה שקמה לפני יותר מ-15 שנה מביאה את הטבע היישר לביתו וגינתו של כל מי שרוצה לחיות בסביבה נעימה ויפה יותר. מי שמגיע למשתלה ישמח למצוא בה שלל עצים ובהם עצי פרי, נוי וזית, צמחים לבית ולגינה, שיחים, ופרחים כמו רקפות צבעוניות ומהממות ובעצם כל מה שאפשר למצוא בטבע.

גרדן ביוטי. צילום: סטודיו אורי לובן

גרדן ביוטי. צילום: סטודיו אורי לובן

גרדן ביוטי- משתלה ירוקה בעיר הירוקה. צילום: סטודיו אורי לובן

גרדן ביוטי- משתלה ירוקה בעיר הירוקה. צילום: סטודיו אורי לובן

כדי שתוכלו לעצב גינה שתראה כמה שיותר טבעית דואגת המשתלה לספק ללקוחותיה את כל מה שדרוש בשביל לייצר תפאורה ואווירה טבעית, כך תוכלו להסתובב במשתלה ולגלות סלעים גדולים ומרשימים, אבנים מנוסרות ליצירת שבילים קסומים, אבני טוף ליצירת אווירה, חלוקי נחל במגוון צבעים ואפילו אדני רכבת במספר גדלים.

את הצמחים שאתם מביאים תוכלו להחליט כיצד לפזר ואיך לשתול, בין אם יש לכם שטח אדמה גדול שעליו אפשר להקים ערוגות של רקפות ולשתול עצים ושיחים או אפילו אם יש לכם רק מרפסת בקומה השלישית, בתכנון נכון ובעזרת אמצעים מתאימים תוכל להקים גינה בכל מקום שתרצו ולהינות מנשימה של אוויר צח.

יכול להיות שיש לכם איזשהו חזון לגינה בראש ואתם לא יודעים כיצד לתכנן אותה או מאיפה להתחיל, אם גננות היא לא משהו שאתם עוסקים בו על בסיס יומי אין סיבה שתדעו את הדברים הללו ובדיוק לשם כך מעמידה המשתלה צוות מקצועי בעל עין מיומנת איתו אתם יכולים להתייעץ בנושא.

הצוות מתמחה בתכנון והקמת גינות בהתאמה להעדפות הלקוח ולתוואי השטח של הגינה, אין שום צורך בידע מוקדם אבל כדאי שלפחות יהיה לכם חזון ופנטזיה על הגינה המושלמת ביותר בעבורכם.

אז אם אתם רוצים סביבה ירוקה יותר (ממש כמו בחזון העיר) עם גינה קסומה מלאה בעצי פרי צבעוניים, צמחים יפייפים, אבנים עוצמתיות, ושבילים נסתרים תוכלו להגיע למשתלת גרדן ביוטי שבהוד השרון שתשמח להשיב את הטבע בחזרה אליכם לגינה.

כתובת: הנחל 1 הוד השרון.

טלפון: 052-5551052

גרדן ביוטי. צילום: סטודיו אורי לובן

גרדן ביוטי- משתלה ירוקה בעיר הירוקה. צילום: סטודיו אורי לובן

גרדן ביוטי- משתלה ירוקה בעיר הירוקה. צילום: סטודיו אורי לובן


משתלת תגל

משתלת תגל הארץ נוסדה בשנת 2012 ע"י בחורים צעירים והמהות והייחוד שלה היא שמירת השבת והשמיטה, כך שכל שבע שנים בשנת השמיטה המשתלה סגורה ונשמרות בה כל ההלכות הקשורות בעורלה מעשרות וכו'. המשתלה ייחודית, מרווחת ונגישה, ומציעה ללקוחותיה מבחר גדול של צמחי בית וגן מכל הסוגים, וכן אביזרים משלימים מכל התחומים לגינה ולבית.

משתלת "תגל הארץ"

משתלת "תגל הארץ"

בעלי המשתלה מביאים עמם ניסיון רב שצברו לאורך השנים והיכרות מעמיקה של התחום, כולל עבודה בהקמת גינות, תכנון גינות, פיתוח ושיקום גינות, מגוון פתרונות השקיה, דישון והדברה מהמתקדמים בשוק וכן ייעוץ והכוונה ללקוחות המשתלה. מדובר באנשים בעלי ידע וניסיון רב שנים בגידול ועיצוב צמחייה המותאמת לתנאי ואקלים הארץ.

המשתלה יפיפייה ומודרנית וכלל הצמחים גדלים בה בתנאים אופטימליים לשמירה על חיוניותם ובריאותם, וביניהם: מגוון שתילים וצמחים עונתיים ורב עונתיים, עצי פרי ותבלינים, עצי נוי, דשא סינטטי, פרחים רב שנתיים ופרחים עונתיים, ושיחים מסוגים שונים. המשתלה מתמחה גם בתוספת אביזרי נוי משלימים ושלל פתרונות השקיה ועיצוב, במחירים נוחים ובחוויית לקוח מקסימלית.

הדגש במשתלת תגל הארץ הוא על שירות ואיכות המוצרים וכן על מחירים סבירים לחלוטין. כך לדוגמה, צמחי תבלין שמיוצרים במשתלה נמכרים ב- 5 ש"ח בלבד לצמח. בעונה מוצעות רקפות יפיפיות במגוון צבעים ומבחר סוקולנטים וקקטוסים ב-7 ש"ח.

המשתלה מרכזת תחת קורת גג אחת מגוון גדול של צמחים, שתילים, עצים, כדים מעוצבים, מערכות השקיה, ערוגות שתילה, חלוקי נחל, ריהוט גן, דקים ופרגולות, אביזרי נוי ומוצרים משלימים אשר יהפכו את חלקת הצומח שלכם לפינת חמד מזמינה בכל עונה. הצוות מקצועי, אדיב ומיומן וישמח לסייע ולספק הכוונה בכל הקשור להתאמת הצמחים והפרחים בהתאמה אישית לביתכם ולגינתכם. בנוסף, במשתלת תגל הארץ תקבלו ייעוץ לשילוב צמחיה במשרדים בחברות ובארגונים להכנסת הירוק פנימה וליצירת אווירה אותנטית וטבעית במשרד.

במשתלת תגל הארץ מובילים בחדשנות ומקוריות תוך שימת דגש על שירות ומקצועיות וישמחו לספק לכם מגוון פתרונות גינון בשילוב אלמנטים מיוחדים שיעבירו בכם את תחושת השלווה והרוגע והרגשה של חיבור לטבע ולירוק.

כתובת המשתלה: קרלינסקי 35, כפ"ס צומת רעננה צפון על כביש טלפון: 054-54702674
קישור לאתר


משתלת השדה הלב הירוק של כפר סבא

המשתלה המתקדמת והמשוכללת בשרון. בעלת מגוון גדול ואיכותי של צמחי בית, סחלבים, צמחי גן, צמחים פורחים, קקטוסים, סוקולנטים, זרים ושזירות של פרחי קטיף ועוד ועוד. במשתלה כל מגוון המוצרים הנלווים כגון: כלים, אדניות ועציצים, תערובות שתילה, דשנים, חלוקי נחל, חומרי הדברה אורגאניים, כלי עבודה, אבזרי תאורה סולארית, מוצרי נוי לגן ולמרפסת ועוד.

משתלת השדה

משתלת השדה

משתלת השדה נמצאת בלב השכונות הירוקות שבמערב העיר. המשתלה הוקמה לפני 30 שנה ע"י ישראל ניצן, חקלאי תושב העיר, בעל ידע מקצועי נרחב וניסיון רב בניהול המשתלה ובגידולי שדה ופרחים. המשתלה שוכנת במבנה חדיש ומיוחד שהותאם מבחינה אדריכלית לסביבת המגורים החדשה. המבנה החדש מאפשר אחזקה טובה ביותר של מגוון הצמחים וכן מתן שירות נוח ויעיל לציבור הלקוחות. במשתלה חנייה רחבה וכן הוסדרו בה תנאי נגישות ושירותים לנכים.

במשתלה חנות פרחים ממוזגת, מצוידת בחדר קירור, בה מוגשים פרחים טריים מתוצרתם של טובי המגדלים בארץ. בחנות מוגשים פרחים בכל צורות ההגשה המקובלות, שזירות, בוקטים במגוון צבעים ועיצובים, זרים לראש ועוד. כמוכן נותנת המשתלה שירותי עיצוב פרחים וצמחים לאירועי שמחות וקישוט מכוניות.

המשתלה נותנת ללא חיוב, שירותי שתילה במקום, וכן שירות הקמה של מערכות צמחיה בכלים ואדניות, כולל השקיה ממוחשבת וניקוז ברמת ההתקנה הגבוהה ביותר.

ישראל ניצן בעל המשתלה מאמין כי למשתלה מקצועית בלב העיר תרומה משמעותית לאיכות החיים ולתרבות הדיור בעיר וכי המשתלה עונה על צורך בסיסי של הציבור ביצירת סביבת מגורים ירוקה ופורחת. ישראל מאמין כי כל לקוח יכול להגיע בכוחות עצמו לתוצאות טובות ביותר מכל צמח ולכן הוא וצוותו מעניקים לכל המעוניין, ידע מקצועי מפורט ומדויק.

צוות המשתלה ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

כתובת המשתלה : רח' סשה ארגוב 13 כפר סבא. טל: 09-7462302.
קישור לאתר



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר