תלמידים בכיתה צילום אילוסטרציה למצולמים אין קשר לכתבה צילום ניר כפרי
תלמידים בכיתה צילום אילוסטרציה למצולמים אין קשר לכתבה צילום ניר כפרי

"אני חושבת שראוי ללמד את ילדנו מהי אחריות, יצירתיות,חשיבה, קבלת החלטות ועבודה צוות"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: איזה מקצוע הייתם מוסיפים לתוכנית הלימודים?

פורסם בתאריך: 3.9.18 07:33

שני דימנט

הפרלמנט- שני דימאנט

"שיעור אותו הייתי מכניסה למערכת החינוך בעיר הנו שיעור במנהיגות. אני חושבת שראוי ללמד את ילדנו מהי אחריות, יצירתיות,חשיבה, קבלת החלטות ועבודה צוות. ללמוד על מנהיגים שונים בארץ ובעולם. מהם תכונות המנהיג, לאילו מנהיגים אני מתחבר ולמה? מנהיגים שהשפיעו על עולמנו, כיצד עשו זאת, מה מאפיין אותם. להעביר מורשת, חידונים שונים, להגדיר את המושג "מנהיג". אני מאמינה כי למידה זו תקנה ערכים לילדנו ושימוש בלקסיקון עשיר. שיעורים מסוג זה הייתי מיישמת באמצעות הפעלות וביקורים באתרים הרלוונטיים. ישנם היום מקצועות שבהחלט הייתי בוחרת לבטל לטובת שיעור במנהיגות , הרחבת מקצועות האומנויות לטעמי מחייבת. בעיני מדובר ביצירת חזון לדור הצעיר".
(שני דימנט, תושבת רעננה ופעילה במועצת הנשים של העיר)

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"הלימודים היום הם מסורתיים וכבר שנים שלא עשו שינוי במערכת הלימודים. הקידמה הביאה לשינוי בדרישה לשינויים, בעבר לא היה מכשיר נייד אפלקיציות וכו'. אני מציעה להוסיף תחומי העשרה בנושאים רלבנטיים במיוחד לתקופה בה אנו חיים, תחומים אלו בוודאי יסייעו לתלמידים בהמשך חייהם. אני מציעה תוספת של אומניות לחימה, איכות הסביבה, פיתוח אפליקציות, בישול, בימוי וצילום, עשה זאת בעצמך, משחק. כל אחד מהתחומים הללו יאפשר לבני הנוער להחליט לאיזה כיוון הם רוצה ללכת כי הא ייחשף לנושאים הללו כבר בלימודים".
(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

מארי פארי:

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"לדעתי במערכת החינוך יש צורך במקצועות שהינם רלוונטים ליום יום כמו למשל כלכלת הבית, כיצד להתנהל ביום יום, כיצד לפתוח חשבון בנק ולנהל אותו בלי מינוסים. בכלל יש צורך בלימוד מקצועי כגון משא ומתן, תזונה בריאה ונכונה. כל המקצועית שישרתו את התלמידים בחייהם כבוגרים בניהול העצמי שלהם. כמובן שיש להמשיך ולהעניק השכלה וידע כי ללא כל אלה התלמידים לא יתפתחו. שפות הם גם מקצוע חשוב ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירדן

    מה יכולה אישה בת 73 לעשות על פגיעה , רכושה התראה יוםיומית ליד בית גם ,בעלות ובימים מעקבים מתי שאני חוזרת עם הרכב. הרכב, מותרד בסריטות.בהתעללות ברכס כל יום יש את הסיוט הזה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר