קליית-ירושלמי-צילום-איריס-ברעם
קליית-ירושלמי-צילום-איריס-ברעם

צומת השרון עם העסקים המקומיים והפעם: "קליית ירושלמי"

רן אתרוג וניב ירושלמי, שני חברים שחלמו על עסק בתחום הפירות היבשים, פתחו לפני כעשר שנים את "קליית ירושלמי", שהיום משרתת אלפי לקוחות קבועים

פורסם בתאריך: 21.6.17 17:13

מי: ניב ירושלמי, תושב רעננה ורני אתרוג, תושב רמת גן הם שני חברים טובים ושותפים לעסק "קליית ירושלמי", מנהלים חנות בעלת מבחר עצום של תבלינים ופירות יבשים בקלייה עצמית ותערובות ייחודיות רק להם.

איך התחלתם: "שנינו עבדנו בעבר כמנהלים בעסק של מכירת פירות יבשים ותבלינין וכשהחלטנו להיות עצמאיים פתחנו את החנות הראשונה שלנו באחוזה 74", אומר אתרוג, "החנות הזו עדיין קיימת, אך עומדת להיסגר בקרוב בעקבות העתקתה למיקום חדש. לפני כשמונה שנים פתחנו את החנות באחוזה 85".

העסק: "העסק שלנו הוא עסק למכירת תבלינים ופירות יבשים. הקלייה היא קלייה עצמית שלנו וזה המרכיב העיקרי בחנות. מעבר לזה יש לנו כל מיני תערובות ייחודיות שלנו, אנחנו מחדשים כל הזמן. כל נושא השילובים והתערובות שאנחנו מייצרים נובע בעיקר מהתגובות והפרגון של הלקוחות, זה מה שנותן לנו את האמביציה לעשות עוד ועוד דברים חדשים וייחודיים שלנו. זה הסיפוק שלנו, לקבל את הפרגון שנותן לנו את הכוח והרצון להעניק כמה שיותר".

קליית-ירושלמי צילום איריס ברעם

רני אתרוג. צילום: איריס ברעם

בשנה הקרובה: "עדיין פה. רוצים להמשיך ולהתפתח בעסק הזה".

בעוד עשר שנים: "מאמין שהיו לנו כבר שלושה סניפים. סניף נוסף ברעננה ועוד אחד, באזור השרון כמובן".

אם לא פירות יבשים: "רק התחום הזה. אני אוהב את מה שאני עושה".

עצמאי או שכיר: "עצמאי. אתה לעצמך".

חלוקת עבודה: "ניב הוא היוזם ואני עוסק במכירות. בנוסף יש לנו עוד ארבעה עובדים העוסקים במכירות כי אנחנו פתוחים משמונה בבוקר עד שמונה בערב".

הכי כיף: "לשמוע מהלקוח שהוא לקח את מה שהוא קנה לביתו, נהנה מזה וסיפר לאורחיו מהיכן. זה הכי כיף. לא הכל נמדד בכסף, כשאתה שומע את הפרגון מלקוחות, זה נותן לך אתגר להמשיך הלאה ולעשות את הדברים אפילו עוד יותר טוב".

הכי קשה: "סבלנות, צריך המון סבלנות מול לקוחות".

טיפ לעצמאי המתחיל: "להעניק ללקוח את המקסימום כדי לקבל ממנו הכרה. וכמובן סדר וניקיון".

איך העירייה יכולה לסייע: "מקומות חנייה. לדעתי זו הבעיה העיקרית בעיר. אנחנו משלמים לעירייה סכומים מכובדים מאוד, בלשון המעטה, אז אני חושב שהעירייה יכולה לסייע. אני שומע מלקוחות כמה קשה להם, כולם מאוכזבים ומיואשים מהנושא הזה ואני מקווה שבעירייה ישמעו את קולם ויפתרו את מצוקת החניות בעיר".

הכי אוהב בעיר: "את האנשים. מאוד נחמדים, הגונים, מתורבתים ויודעים לפרגן כשמגיע".

הירשמו עכשיו לקבלת עדכונים על הנושאים שמעניינים אתכם

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר