דובי. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

כלבים מהממים לאימוץ בשרון: דובי, מאמא, תרה, פולי, אנפה, צהלה ומקס מחפשים בית חם

פורסם בתאריך: 6.8.22 22:14

אצל העמותות השונות באיזור מחכים כלבים מהממים לבית חם.

ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות: יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים. יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים. לפרטים טל' – 03-7441010 ; 03-7441111, כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום.

עמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות: יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הווטרינרי הרצליה׳ בווייז. יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00, רח' הרכב 12, ׳המרכז הווטרינרי נתניה׳ בווייז. ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229.

דובי. הכירו את הדובון המתוק. גורון שובב ומלא שמחת חיים שמחכה בכלבייה ביחד עם אחיו, סיביר. שניהם מחכים בסבלנות לבתים הנכונים שייתנו להם את כל הסבלנות והאהבה שהם צריכים. רועה מעורב, בינוני-גדול. מחכה בנתניה

מאמא. sos חיות הרצליה

מאמא. היא ללא ספק הכלבה הכי מתוקה, הכי שמחה והכי אוהבת שיש. מאמא שלנו, שעברה שבעת מדורי גיהנום והגיעה אלינו במצב קשה יחד עם הגורים היונקים שלה אחרי שניסו להרוג אותם, וחלקם לצערנו לא שרדו. הגורים שניצלו כבר אומצו, ועכשיו אחרי שהיא סיימה לטפל בכולם- זה הזמן שלה למצוא בית ושלווה. מאמא היא כלבת אהבה מושלמת. מסתדרת עם כולם, מקסימה ועדינה במיוחד עם חתולים. מאוד מאוד אוהבת ילדים וכלבים. כלבה של אושר ושמחה שמחפשת בית ממש כמוה. מאמא תשמח לבית עם חצר ועם כלב נוסף שתוכל לשחק ולהשתולל איתו.

תרה. sos חיות הרצליה

תרה. בת כשנתיים. היא הגיעה אלינו עם אמא נוספת ו-12 גורים אותם גידלו ביחד בתנאים לא פשוטים. הגורים שלהן כבר אומצו וגם האמא השנייה אומצה. עכשיו הזמן של אמא תרה למצוא את המושלם עבורה.האומנה שלה מספרת כי היא כלבה חברותית ומקסימה לכולם. מסתדרת גם עם חתולים ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים. תרה כבר מחונכת לצרכים והולכת יפה עם רצועה. תרה העדינה צריכה סביבת מגורים שקטה כי היא מפחדת מרעשים חזקים. אפשר לפגוש אותה באמצע השבוע בבית האומנה ותגיע גם בשבת ליום האימוץ בהרצליה

פולי. sos חיות הרצליה

פולי. פולי הטובה הטובה בת כשנה וחצי, כלבה חברותית ומקסימה. רגילה לחיים בבית ומחונכת לצרכים. מסתדרת עם כולם – כלבים, אנשים וילדים. יודעת ללכת יפה עם רצועה אך יכולה למשוך כלפי חתולים.

אלכס. sos חיות הרצליה

אלכס. בת כשנתיים, כלבה מהממת, קצת כנועה, מאוד עדינה ואוהבת להתלטף, חברותית, מסתדרת עם כלבים ואוהבת אנשים. הולכת יפה מאוד עם רצועה וכבר מחונכת לצרכים. כלבה מתוקה שממש שווה לבוא לפגוש אותה בשבת.

אנפה. sos חיות הרצליה

אנפה. אוהבת לחבק ולנשק, היא מאוד אוהבת אנשים וגם ילדים (ממש שמחה לפגוש ילדים ברחוב ומלקקת אותם באהבה) ויודעת להראות את אהבתה . גם עם כלבים היא מסתדרת ממש יפה ומחונכת לצרכים וגם הולכת יפה עם רצועה. אנפה היא כלבה צעירה בת כמעט שנה, שצריכה משפחה שתשקיע בה בטיולים ובמשחקים בחוץ. אפשר לפגוש את אנפה ביום האימוץ בשבת בהרצליה (sos חיות הרצליה)

צהלה. sos חיות הרצליה

צהלה. צהלה המתוקה בת כשנתיים. היא הגיעה לעמותה מבסיס צבאי בדרום הארץ, שם שוטטה לבד והתחננה למזון, מחסה וטיפת יחס מהחיילים. צהלה נקלטה בעמותה והכרנו כלבה צעירה ומקסימה, מאד חכמה וממושמעת. ידידותית מאד לאנשים וילדים ופשוט נשמה טובה. צהלה נלחצת מכלבים אחרים וצריכה בית ללא בע"ח נוספים. היא תחכה לכם ביום האימוץ בשבת הקרובה. (sos חיות הרצליה)

קודי. צילום שולי גרינשטיין

קודי הוא גור מתבגר בן כ- 8 חודשים. גורון מלא שמחת חיים, אוהב מאד כלבים אחרים וילדים אך עדיין צריך ללמוד גבולות בבית. האומנה של קודי מספרת שהוא ממש עדין ומקסים, אוהב לזלול ומאוד חכם. קודי כבר יודע ללכת יפה בטיול, כמעט מורגל לצרכים לגמרי (לפעמים עוד מפספס כי הוא עדיין גורון) הוא כבר למד לשבת, ארצה ואפילו יודע לתת יד. קודי מאוד אוהב לשחק עם כלבים, לרוץ ולהשתולל, כשמדובר בכלב חדש הוא מעט חששן בהתחלה, אך ברגע שמכיר הוא רק רוצה לשחק. מוזמנים לפגוש אותו ביום האימוץ בשבת הקרובה בהרצליה. (sos חיות הרצליה)

מוקה. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מוקה. הכירו את מוקה, פצצת אנרגיה מתוקה בטירוף שמשאירה טעם של עוד. מוקה נמצאה משוטטת לבדה בנתניה והגיעה אלינו לכלבייה. מיד הבנו שהיא מושלמת. מוקה היא כלבה צעירה, חזקה ואנרגטית שרק רוצה לשחק ולגלות את העולם. המהממת הזו מחפשת בית שיוכל לתת לה מצד אחד המון אהבה ופריקת אנרגיה, ומצד שני חינוך והרגלים טובים. מוקה מסתדרת יפה עם כלבים ואנחנו סומכים עליה שעם העבודה הנכונה אפילו תלמד לחיות עם חתולים. פיטבול מעורבת, בת שנה וחצי, בינונית-גדולה. מחכה בנתניה

קינדר. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

קינדר. הכירו את קינדר, הממתק המדהים שלנו. רק בן 10 חודשים וכבר הספיק להיזרק לרחוב. הוא הגיע אלינו אחרי שנמצא משוטט ללא שבב, חולה וחלש. טופל והתאושש ועכשיו הוא מחכה למשפחה הקבועה שלו שתבטיח לאהוב אוֹתו ולטפל בו. הילדון הזה מסתדר עם כ-ו-ל-ם! אנשים, ילדים, כלבים וחתולים, באמת נשמה טובה. קינדר לא מחונך לצרכים ולכן זקוק לבית סבלני שילמד אותו עקרונות בסיסיים לחיים בבית. הוא מבטיח לעשות הכל כדי שתשמחו, בתמורה לאהבה והגנה. ויימרנר מעורב, בן 10 חודשים, בינוני. מחכה באומנה בנתניה.

מקס. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מקס. מקס הקטן, גורון שמח בן חודשיים, בגודל של בקבוק ליטר וחצי. מעורב, ככל הנראה יהיה קטן-בינוני. מחכה באומנה בכפר יונה. זקוק לאומנה/אימוץ

קייסי. sos חיות הרצליה

קייסי המתוקה. קייסי בת כשנה וחצי והגיעה לעמותה מהסגר עירוני בדרום הארץ במסגרת פרויקט "הצלת כלבי הדרום".  קייסי עברה לאומנה שמספרת עליה כי היא כלבה מלאת שמחת חיים וחברותית שאוהבת תשומת לב וליטופים. כלבה שמחה וקופצנית שאוהבת לשחק והולכת יפה עם רצועה. (sos חיות הרצליה)

שירלי. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

שירלי הנסיכה.  שירלי כלבת לברדור כל כך עדינה ומתוקה בת שנתיים המסכנה הזו נמצאה משוטטת ברחובות בגשם, עם פציעה ישנה שלא טופלה. מה יש לומר? כנראה שהמתוקה הזאת עברה חיים שלא מגיעים לאף כלב, במקום לגדול בבית חם שידאג לה. עכשיו היא מחפשת את המשפחה שתשנה לה את החיים ותקבל אותה כמו שהיא, ובתמורה תקבל המון אהבה והוקרת תודה מהכלבונת הזאת. שירלי היא כלבה עדינה מאוד, שמחה לטייל ולקבל פינוקים מאנשים, אבל עם כלבים אחרים היא לא כל כך מסתדרת. היא קצת צולעת על הרגל הקדמית, דבר לא מונע ממנה כלום ואף זה מוסיף לה חן ומתיקות שהם רק שלה.

מרקר. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מרקר הקטנה. מרקר המתוקה היא גורה שובבה, סטר אנגלי בת 6 חודשים, שאוהבת את כולם. היא מסתדרת מעולה עם כלבים ואנשים וזקוקה לבית סבלני שמבין את המשמעות בגידול וחינוך גורים. מרקר נמצאה משוטטת לבדה ברחוב, קיבלה חיסונים, עברה עיקור והיא לגמרי מוכנה לצאת סוף סוף לבית משלה!

ברי. sos חיות הרצליה

ברי המתוק. את ברי הצלנו מהסגר עירוני במרכז הארץ. כלבון מתוק מאין כמוהו,  בן כמעט שנתיים, עדין ומקסים, מסתדר עם כלבים וידידותי לאנשים, אוהב להתלטף ולהתפנק. ברי יודע להעסיק את עצמו, אוהב לשחק בבובות וללעוס עצמות. כלב חכם שיודע פקודות בסיסיות, מחונך לצרכים ומסתדר טוב עם כלבים אחרים. (sos חיות הרצליה)

 

סימבה. sos חיות הרצליה

סימבה. בן כשנתיים וחצי הגיע לעמותה מבית. כלב חברותי ורגוע בבית אוהב אנשים וילדים ולפעמים חושש מגברים במפגש ראשוני. כשמכיר ומתרגל הוא שובה לב ומקסים. אוהב לשחק עם צעצועים ועם כלבים אחרים. הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים. (sos חיות והרצליה)

מוישה. sos חיות הרצליה

מוישה. בן כ 5 שנים שהגיע לעמותה לאחר שהוצא מבית בו היה קשור כל היום. למרות מה שעבר מוישה מאוד אוהב אנשים מסתדר , נקשר בקלות ומחפש חיבה ויחס. מוישה פחות אוהב כלבים וחתולים ולכן צריך בית ללא בעלי חיים נוספים. (sos חיות הרצליה)

תמרה. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

תמרה היפה מחכה לבית משלה תמרה הגיעה לעמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות לא מזמן ואחרי הטיול הראשון שלה המתנדבים חזרו בעננים… ועכשיו כולנו מאוהבים. המתוקה הזו מאוד אוהבת אנשים וכמה שיותר ליטופים, וכרגע נראה שמסתדרת עם חלק מהכלבים. תמרה יצאה לאומנה, שם גילינו שהיא מחונכת לחלוטין לבית, שקטה ורגועה כשהיא נשארת לבד ובכללי מתנהגת למופת. תמרה תשמח מאוד לפינה חמה ובית אוהב לכל החיים, היא מבטיחה להעניק המון אהבה בחזרה. האסקי מעורבת | בת 8 | בינונית-גדולה | מחכה באומנה בנתניה. (הרצליה ונתניה אוהבות חיות).

 

גורים לאימוץ הרצליה ונתניה אוהבות חיות

גורים אחים מהממים וממיסים נמצאו עם אמם וכעת מחכים לבתים טובים ואוהבים לתמיד! הקטנטנים האלו הם גושי אהבה ומתיקות והמתנדבים מאוד שמחים לפתוח איתם את הבקרים שלהם בכלביה, אבל רוצים שייצאו במהרה למשפחות טובות ויזכו באהבת אמת ובתים דואגים, רציניים ומפנקים לתמיד. זכרים ונקבות בני כחודשיים | מעורבים יהיו בינוניים-גדולים | מחכים בהרצליה (הרצליה ונתניה אוהבות חיות).

 

ניל מחפש את הבית המושלם שידע סוף סוף לראות את כל הטוב שבו. ניל מחכה לבד בכלוב כבר שלוש שנים. כלב של אהבה אין סופית, חכם ברמות, אוהב, נאמן והכי מתמסר שיש! מסתדר מעולה עם כלבים אחרים וכמובן עם אנשים שמכיר. הוא קצת חששן וחשדן כלפי אנשים חדשים ולכן עלול לנשוך במצבי לחץ. מתאים לבית עם נסיון, בלי ילדים קטנים, בלי הרבה תנועה של אנשים. דרושים מאמצים מדהימים לא פחות ממנו שמוכנים לעשות היכרות אמיתית איתו של מספר מפגשים בכלבייה על מנת לזכות באמון ובאהבה שלו! וכמובן להמשיך איתו את התהליך גם בבית. ניל הוא רועה בלגי מעורב, בן 5, בינוני-גדול, מחכה בהרצליה. (הרצליה ונתניה אוהבות חיות).

צ'אבי. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צ'אבי השורדת. צ'אבי ניצחה את הפרוו אחרי אשפוז ממושך וכרגע נמצאת באומנה אחרי שיקום. היא השמינה והתחזקה, מרגישה מעולה ומוכנה לצאת אל החיים האמיתיים. צ'אבי כלבה דומיננטית ועדינה שכרגע נמצאת באומנה עם עוד כלבים נוספים והיא מסתדרת מדהים עם כולם היא חכמה מאוד וכבר יודעת שצרכים עושים בחוץ, אך מדי פעם עוד מפספסת. מחפשים לה משפחה שמבינה בגזע ויודעת שהקטנה הזו תגדל להיות כלבה אנרגטית שזקוקה לפריקת אנרגיה מנטאלית ופיזית. רועה בלגי מעורבת | בת 4 חודשים | תהיה בינונית-גדולה | מחכה באומנה בנתניה. (הרצליה ונתניה אוהבות חיות)

מיקו. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מיקו המתוקי. מיקו כלבלב עדין ורגיש שזקוק לעזרה וחמלה, גר 10 שנים עם אישה מבוגרת שאוהבת אותו כמו בן, אך לצערה הרב נאלצת למסור אותו בלית ברירה עקב מצב בריאותי ופיזי שלא מאפשר לה לטייל איתו יותר.
מיקו אמנם בוגר בגיל, אבל אנרגטי כמו כלבלב צעיר! לכן ישמח לבית עם חצר שבה יוכל לרוץ ולשחק. כשהיה גור, עבר התעללות ומאז הוא חושש מאוד מבעלי חיים אחרים ולכן זקוק לבית ללא בעלי חיים נוספים, שיבין ויאהב אותו כמו שהוא, ויקבל בתמורה כמויות אדירות של אהבה והוקרת תודה! פינצ’ר מעורב | בן 14 | קטן | מחכה באומנה בכפר יונה. (הרצליה ונתניה אוהבות חיות)

גרייס. הרצליה ונתניה אוהבות חיות

גרייס. הגיעה אלינו לאחר שנמצאה משוטטת לבדה ליד כביש ראשי.. ככל הנראה שימשה להרבעות ונזרקה כאשר לא היה בה צורך. גילינו כלבה מהממת, עדינה, אוהבת משחקים בכדור, מושלמת עם אנשים, מסתדרת עם כלבים ואפילו חתולים! כרגע באומנה ומחפשת בית מאמץ, אפשר עם בע"ח נוספים במידה ויש בבית מספיק מרחב (גרייס מתקשה סביב אוכל להיות ליד בע"ח אחרים, עם אנשים אין בעיה. אז מי זוכה בנסיכה הזאת? פיטבול מעורבת | בת שנתיים | גודל בינוני | מחכה באומנה בתל אביב (הרצליה ונתניה אוהבות חיות)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר