בנימין נתניהו ושרי הליכוד. צילום AP
בנימין נתניהו ושרי הליכוד. צילום AP

פוליטיקאים ישנים, תגידו יפה שלום. אתם בדרך החוצה | הטור של ליאת קמחי

לא משנה אם השמעתם עוד פליטת פה מטומטמת שמעידה על חוסר הבנה של הציבור. לא משנה אם שוב הצטלמתם מפרים את ההנחיות של עצמכם. לא משנה אם פיניתם מאהל מחאה כזה או הפגנה אחרת. אתם לא תישארו שם לנצח

פורסם בתאריך: 16.7.20 11:00

אתם הפוליטיקה הישנה. אתם לא מעניינים יותר. נכון, אתם עדיין בשלטון. נכון, הרסתם את הדמוקרטיה במו ידיכם עם האינטרסים האגואיסטיים שלכם. נכון, גרמתם לנזק שייקח לנו עשרות שנים לתקן. חרחרתם מריבות ויצרתם שסעים בין אוכלוסיות שונות בחברה כדי לקדם את עצמכם ולשמור על הכסא שלכם. יצרתם ממשלה בזבזנית ונהנתנית שאין לה מושג מה עובר עלינו. הצלחתם להפר את כל מערכת האיזונים והבלמים שנבנו כדי שלא יהיה בידיכם כל כך הרבה כוח. אבל אתם כבר היסטוריה.

כי לא משנה מה קורה עכשיו. לא משנה אם כן פותחים בריכות וחדרי כושר או לא. לא משנה אם השמעתם עוד פליטת פה מטומטמת שמעידה על בורות וחוסר הבנה של הציבור. לא משנה אם שוב הצטלמתם מפרים את ההנחיות של עצמכם ואז האשמתם את הציבור שהוא לא ממושמע. לא משנה אם פיניתם מאהל מחאה כזה או הפגנה אחרת.

ביום מן הימים אתם כבר לא תחיו שם במגדל השן. במוקדם או במאוחר אתם תפנו את מקומכם לפוליטיקאים אחרים, טובים מכם, שהגיעו לתפקיד מתוך רצון לייצג את הציבור. מתוך רצון לעזור. מתוך הבנה שאם נחלק את העוגה בצורה מושכלת, ולא כדי לסגור עסקאות שמקדמות אינטרסים אישיים, באמת יהיה כאן מקום טוב יותר. בעלי תחושת שליחות. פשוט כמו שזה נשמע.

אני בטוחה שיש כאלו שילגלגו על מה שכתבתי. אולי כאלו שחושבים שהממשלה טובה לנו. היא לא. כי גם אם קיים פלח אוכלוסייה שכרגע נהנה מפירות השלטון, יש כה רבים שמאבדים את התחתונים. אולי יש כאלה שמיואשים כבר. שחושבים שהציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם. אז גם הציבור הזה יתחלף. לאט אבל בטוח גדל פה דור לא פראייר בכלל. שחוקר, שחושב, שבודק לפני שהוא הולך לקלפי ומצביע כמו תוכי.

ואפשר לראות ניצנים של פוליטיקאים חדשים, אמיתיים. הם מסתובבים בינינו. לעיתים קשה להבחין בהם בערימת השחת, אבל עם הזמן הם נחשפים. הם מצליחים לשקם ערים או לתקן עוולות של שנים. הם מתעניינים בציבור ושואלים לדעתו. הם חושפים שחיתויות ומסרבים להיות חותמת גומי. הם שליחי ציבור.
אז פוליטיקאים ישנים יקרים, אל תדאגו לנו. אנחנו נשרוד ללא קשר לגזרות הרנדומליות שאתם מנחיתים עלינו. תדאגו לכסא שלכם, כמו שאתם יודעים לעשות הכי טוב. אנחנו נהיה פה גם בבחירות הבאות וגם באלו שאחריהן. אתם לא תישארו שם לנצח.

ליאת קמחי. צילום מתוך עמוד הפייסבוק

ליאת קמחי


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר