תינוק מולטיטסקינג צילום אי.אס.אי.פי
תינוק מולטיטסקינג צילום אי.אס.אי.פי

החיים שלי הם הפרעת קשב אחת גדולה | הטור של ליאת קמחי

סדר יום כבר מזמן לא קיים. הלו"ז שלי נראה כמו לו"ז של ארבע נשים שונות. וכל הזמן הזה אני מריצה לעצמי בראש, מה אני מפספסת? מה שכחתי לעשות?

פורסם בתאריך: 22.10.20 08:13

החיים שלי הם הפרעת קשב אחת גדולה. למשל, ברגע זה ממש יש עוד שלושה דברים שאני צריכה לעשות במקביל. לענות לטלפון, לעזור לילד עם שיעורי הבית ולהזמין ירקות. והנה קפצה לה נוטיפיקציה בוואטסאפ, שזה הדבר האחרון שאני צריכה עכשיו כי ברגע שאכנס לוואטסאפ אגלה עוד עשרות שיחות מקבוצות מושתקות שהשתיקה מהן והלאה. והמוח שלי, הוא לא מחשב. הוא לא יכול לבצע כמה משימות במקביל. אז אני מוצאת את עצמי מקפצת ממטלה למטלה, מנסה לשמור על כל הכדורים באוויר. וזה קשה.

והנה נכנסת שיחת עבודה, והשליח השני היום כבר בדלת, והילד צריך עזרה בזום כי בטעות כיבה את המחשב באמצע השיעור. מה נאכל לצהריים שואל בן הזוג בדיוק כשאני מגלה שהגנים, ממש כמו סניף הבנק שלי לשעבר, עוברים לשבוע עבודה קצר ללא ימי שישי. על הדרך כבר עוברת על הכותרות הראשיות בחדשות, מה, לא נתעדכן במעשה האיוולת הפרובוקטיבי האחרון של מי מהממשלה? ומשם לפייסבוק, כי רק שם יש חדשות אמיתיות בלי פילטרים, רק אלגוריתם תחמן שמראה לי רק מה שאני רוצה לקרוא; והופ, שוב זום לילד, המורה ביקשה כמה פעמים להיכנס בזמן. רק מעבירה את הכביסה למייבש וממשיכה בסדר היום.

הצחקתם אותי. סדר יום כבר מזמן לא קיים. נותרה ממנו רק היקיצה בבוקר. וזהו. הלו"ז שלי כבר מזמן נראה כמו לו"ז של ארבע נשים שונות: מורה, מנהלת משק בית, מבשלת ואני הישנה, זו שפעם רק פיזרה את הילדים למסגרות בבוקר ונסעה לעבודה. בשקט ובשלווה. עם הקפה החם במשרד הארוגונומי.

וכל הזמן הזה אני מריצה לעצמי בראש, מה אני מפספסת? מה שכחתי לעשות? להתקשר לדוד שחלה בקורונה. לארגן ערב צוות בעבודה. לקבוע פליידייט עם החברה של הקטנה. להזמין לחם שיהיה טרי לכריך בבוקר. מה יהיה הדבר אותו אשכח שיכשיל את המשך היום השברירי ממילא?

ועם טונה של המחשבות האלו אני יוצאת מהבית, ממהרת כהרגלי ושקועה במחשבות, רצה להביא את הילדה שעוברת הסתגלות שנייה מהגן. ואז פתאום נזכרתי מה שכחתי. מכל הדברים בעולם שכחתי דווקא לקחת איתי מסיכה, כדי שאוכל להיכנס לגן, ועוד הבטחתי לה שאגיע לאסוף אותה מוקדם. מזל שחשבתי על זה מבעוד מועד והכנתי מלאי מסיכות בתא הכפפות. שיהיה ליתר ביטחון.

ספר בשבוע

השבוע קראתי את "המדריכה למהפכה" של חברת הכנסת לשעבר רחל עזריה. קודם כל עפתי על השם המוצלח בעייני. אחרי אינספור מדריכים ממין זכר סופסוף זכינו במדריכה. בספר מתארת עזריה בשפה ברורה וקולחת איך מנהלים מהפכות בישראל, כך שיניבו תוצאות משמעותיות. היא סוקרת רשימה של מהפכות שלקחה בהן חלק, כפעילה, כמובילה וכחברת כנסת ומנתחת את הגורמים שהביאו להצלחות וגם את מה שהוביל לכשלונות. ממליצה בחום לקרוא לכל מי שרוצה לחולל כאן שינוי, יום אחד.

ליאת קמחי. צילום מתוך עמוד הפייסבוק


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר