מעצבי שיער ברעננה
מעצבי שיער ברעננה

מעצבי שיער מומלצים ברעננה | הרשימה המלאה

הקיץ מביא איתו אתגרים אדירים למעצבי השיער השונים. יצאנו לדבר עם מעצבי שיער מומלצים ברעננה, כדי ללמוד מהם כמה סודות חשובים מהמקצוע שמשלב בתוכו לא רק יופי ויצירתיות, אלא גם יצירת קשר חברות אמיתי עם קהל הלקוחות

פורסם בתאריך: 7.6.18 10:47

איציק והבה – מספרת 'עיצוב שונה'

מספרת "עיצוב שונה' ברעננה, היא מספרה אישית עם יחס חם ומקצועיות גבוהה ביותר. המספרה מציעה שיטות עבודה וטכניקות שונות בהתאמת תספורת, צבעים וגוונים בצורה מקצועית תוך התחשבות בכל פרט, אפילו במצב הרוח שלך. כך שאם את מחפשת מספרה איכותית עם יחס אישי וספר שיודע להתמודד עם כל סוגי השיער (גם שיער ש'"לא משתף איתך פעולה") זה הזמן להכיר את איציק.

את דרכו המקצועית החל איציק והבה (45) בתיכון "אורט" במגמת עיצוב שיער שם למד את הבסיס המקצועי שהתווה לו את המשך הדרך. תוך כדי הלימודים בתיכון התגלה כישרונו המיוחד בתחום עיצוב השיער והוא השתלב בעבודה במספר מספרות ברעננה ובכפר סבא. הוא עבד במספרות וצבר ניסיון עד לגיוסו לצה"ל. כשהשתחרר מהצבא, חזר לתחום האהוב עליו והתקבל לעבודה בחברת Wella" ישראל". שם הוא ביצע בנוסף קורס מדריכי צבע, ובהמשך פתח את מספרת 'עיצוב שונה' שפועלת בהצלחה עד היום- עשרים שנה ברצף, בסגנון המיוחד והאישי.

איציק והבה מספרת עיצוב

איציק והבה מספרת עיצוב (צילומים: איציק והבה)

מדוע מומלץ להגיע למספרת "עיצוב שונה"?

שיטות העבודה, החומרים והטכניקות בהן איציק משתמש, מביאים לתוצאות מדויקות ורצויות. הידע הרחב שלו והניסיון שצבר לאורך השנים הרבות בשימוש בצבעים וגוונים מאפשרים לו להתמודד גם עם מצבים מאתגרים מאוד, לדוגמה, צבע בלונד. הנה שתי עובדות שלא בטוח שהכרתם מעולם המספרות: יש בלונד טוב ויש בלונד רע, ויש דרך לתקן את זה. תשאלו את איציק והבה.

את צובעת לבלונד ולא מצליחה להיפטר מהגוון הכתום-צהוב, איציק יודע בדיוק כיצד להיפטר מהצבעים המיותרים ולהשיג את מראה הבלונד שנראה הטבעי ביותר. אם הצבע לא מצליח להסתיר את השיער הלבן, איציק יודע בדיוק באילו צבעים להשתמש ובאיזה שיטות שיסתירו את הלבן לחלוטין.

מספרת "עיצוב שונה" ממוקמת במרכז שוקק החיים של העיר רעננה. איציק והבה הוא מעצב שיער מוביל ומומחה, מספר אחד בתחום הכימיה והצבעים. הוא משמש כמדריך צבע (הוכשר במכון ""Wella), מרצה, ומדגים פתרונות בשיער ללא נזקים. הוא בעל ידע נרחב בנטרול גוונים, התמודדות עם נזקי השיער ושיקומו. ברגישות וסובלנות רבה, איציק יתאים את הסטייל הנכון עבורך, תוך התחשבות באופנה העכשווית, בטרדנים המובילים, במבנה הפנים שלך ובטעמך האישי לפני הכול, ותמיד באופן המקצועי והטוב ביותר.

במספרה מוצעים כל טיפולי עיצוב השיער, לרבות: תספורות, צבע, גוונים, הבהרה, החלקה ועוד. כך שאת יכולה לבחור את המתאים לך ביותר. עיצוב השיער נעשה ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש בחומרי הגלם היוקרתיים בשוק וברמת מקצועיות חסרת פשרות. התוצאה היא, שיער זוהר ושופע במראה מחודש ובריא. אין ספק שטיפול בידיו המסורות של איציק יותיר אותך עם הרגשה מלכותית וחיוך רחב לאורך זמן. האווירה ביתית וחמה במספרה ולמרות המחירים הנוחים מאוד, האיכות והמקצועיות הם ללא פשרות וזה מתבטא בכל פרט ומרכיב.

אחת ההתמחויות המיוחדות של איציק והבה היא החלקה משקמת לכל סוגי השיער – כולל שיער שעבר פעולות כימיות כגון פסים והבהרות. בשיטת עיבוד השיער עם שתי מברשות, מגשים איציק את חלומן של נשים מכל האזור להשבת שיער בריא, משוקם, חלק ומלא חיות. בימים אלו, משלים איציק תעודה הדרכה סוג 3 בספרות מטעם משרד הכלכלה לקראת הגשמה של חלום אישי – פתיחת בית ספר לספרות ברעננה. כי אם כבר ללמוד – אז מהטובים בתחומם.

איציק והבה מספרת עיצוב

כתובת המספרה: אחוזה 120, רעננה

טלפון: 09-7431438

למעבר לפייסבוק

למעבר לאתר



יניב זרד – עיצוב שיער בהתאמה אישית

הקריירה של יניב זרד כמעצב שיער החלה עוד לפני הצבא, כאשר היה מגיע לעבוד במספרה של אחיו הבכור, עמוס, יחד עם ירון, אח נוסף, שגם הוא נדבק בחיידק של עיצוב השיער והפך את התחום לקריירה. ב-25 השנים מאז השתחרר מהצבא ונכנס לעבודה בתחום, הפך יניב לאחד ממעצבי השיער הידועים באזור השרון, עם לקוחות שמגיעים אליו מכל רחבי הארץ ובאדיקות רבה במשך שנים רבות. יש המגיעות אליו מהערבה, אחרות מירושלים ויש שמגיעות אליו מהקריות ואף צפונה יותר. תהינו מה הסיבה לכך, אחרי שיחה קצרה עם יניב ותצוגת התספורות שלו זה הופך לברור מהר מאוד, הכל בזכות העובדה שיניב אומן בהתאמה של עיצוב השיער לאישה.

במהלך הקריירה שלו עבר יניב בין מקומות שונים. אחרי תקופה של כשמונה שנים בהן הפעיל מספרה ברחוב ברנר ברעננה, הוא עזב את העיר והפעיל במשך מספר שנים מספרה משותפת עם אחיו, ירון, במרכז G בכפר סבא. לפני כשנה וחצי הוא חזר לרעננה, ופתח את המספרה מחדש ברחוב אחוזה.

קהל הלקוחות של יניב הוא כאמור מגוון, ונשים מגיעות אליו מכל הארץ, אבל הרבה מהלקוחות שלו שעברו איתו מרעננה לכפר סבא ביקשו שיחזור לרעננה, ומאחר והוא אוהב את העיר הוא החליט לבסוף לפתוח מחדש את המספרה שלו בעיר.

הפופולאריות של יניב נובעת מהעובדה שלאורך כל הדרך הוא יודע לאבחן את השיער של כל לקוחה ולהתאים את העיצוב לאישיות שלה, להתנהלות שלה בחיי היום-יום, וגם לתקופה שהיא עוברות בחיים. לא פעם מגיעה לקוחה ולא מבקשת בקשה מוגדרת לסגנון התספורת ומסתפקת בכך שיעצב לה את התסרוקת המתאימה לה כראות עיניו. הלקוחות ממשיכות עם הבקשות הללו, מכיוון שהן יוצאות מהמספרה עם תסרוקות מדויקות וייחודיות, ותחושה גדולה של סיפוק ושמחה.

במהלך השנים יניב לקח חלק בהפקות שונות, כולל הפקות לטלוויזיה, ובשנים האחרונות הוא שגריר של המותגים הבינלאומיים לוריאל פרופסיונאל וקרסטס. במסגרת זאת הוא לוקח חלק בכנסים מקצועיים של שני המותגים, בהם הוא מרצה ומדגים עיצובים חדשים למעצבי שיער מהארץ ומהעולם. במקביל, הוא משתתף בהשתלמויות בחו"ל, במטרה להמשיך לעצב ללקוחות שלו את התסרוקת החדשנית, היצירתית והמתאימה להן ביותר.

יניב זרד בפעולה (צילום: ירון גרזון קאמרה אירועים)

יניב זרד בפעולה (צילום: ירון גרזון קאמרה אירועים)

יניב זרד

אחוזה 70 רעננה

‏09-7406557

קישור לדף הפייסבוק

אינסטגרם Yaniv_zered



ירון שגב

Frankie's (פרנקיס), הוא אמן שיער לגברים ונשים. השם והמוניטין אשר יצר לו לאורך השנים, נקנו בעבודה קשה, יצירתיות ובעיקר אהבה למקצוע. "לתחום הספרות הגעתי שהייתי בן 14" הוא מספר, "בהתחלה סיפרתי את החברים, המשפחה ואחרי הצבא הלכתי ללמוד את התחום. שלוש שנים עבדתי בבית הספר שלמדתי בו, לאחר מכן פתחתי מספרה באשדוד ולפני עשר שנים הגעתי לרעננה ומאז אני פה" הוא אומר "המספרה שלי מתמחה בתספורות לגברים, תספורות דירוגים וזקנים ברמה הגבוהה ביותר, בנוסף יש לנו קווים חדשים וייחודים לנשים ויש לי לקוחות שמגיעים מתל אביב, נתניה, באר שבע וכמובן מאזור המרכז".

הסלון של פרנקיס הוא לא שגרתי, יש לו שיק אמריקאי באווירה אחרת, בכל עמדת חפיפה יש כסאות מסתובבים שיורדים לאחור מבלי הצורך לקום, על הקירות פוסטרים של תספורות ועיצובים עכשוויים, לצד התמונה של איינשטיין, המתאגרף מוחמד עלי, מונה ליזה ואחרים "מאוד חשוב לי לתת מקצועיות, מקצועיות, מקצועיות ולא פחות מזה", הוא מסביר, "אנחנו נותנים את השירות מספר אחד ולכן יש לי קהל לקוחות קבוע שחוזר כל פעם מחדש".

ירון לא מפסיק ללמוד ולהשתלם, הוא הולך לכנסים, לומד באינטרנט ומעניק ללקוחות שלו את הקו החדשני ביותר. גם מבחינת חומרים הוא לא מוכן להתפשר ותמצאו במקום מוצרים של לוריאל, MOROCCAMOIL וINOA. כמו כן, יש לו קו מוצרים משלו שכוללים, שמפו, מסיכה, קרם ושמן לזקנים שמגיעים לרכוש אותו מכל הארץ.

בסלון מתמחים בכל סוגי הטיפולים- החלקות, שיקום לשיער פגום, החלקות יפניות, שורשים, גוונים, צבע, טיפוח שיער פנים ופרנקיס, מבקש להדגיש שאצלם לא מייבשים מגבות בחוץ ואין שימוש חוזר במגבת, לא חופפים עם חומרים "מוזרים" וכל הכלים עוברים טיפול הגייני ומקפידים על רמת שירות גבוהה ביותר וכל זאת לצד אווירה צעירה, אנרגטית, חדישה וייחודית. בנוסף, במקום יש בר מפנק לשירות הלקוחות.

ירון סגב פרנקיס

ירון סגב פרנקיס

Frankie's

כתובת: אחוזה 148, רעננה

טלפון:09-8914688

דוא"ל: [email protected]

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 9:00-20:00 , שישי 9:00-15:00

קישור לפייסבוק

קישור לאתר

קישור לאינסטגרם



מספרה הרצל

כבר למעלה מ-200 שנה משפחת אדיר היא משפחת ספרים ידועה. זה התחיל בעיראק כאשר הדוד היה ספר של המלך וזה המשיך עם סב המשפחה, הילדים, בני הדודים והילדים, דורות של ספרים שמעבירים את הירושה מאחד לשני "בזמנו היה נהוג שכאשר אחד מבני המשפחה שלך ספר, גם אתה תהיה" נזכר הרצל אדיר, ממספרת הרצל באחוזה 125 "אחרי שסיימתי בית ספר יסודי, הלכתי ללמוד את המקצוע, עבדתי תוך כדי לימודים אצל הדודים שלי ברמת גן, לאחר מכן בצבא הייתי ספר ושהשתחררתי פתחתי מספרה בשנת 1964 ברעננה" הוא מספר.

הרצל הוא יליד רעננה, חי ברעננה ומגדיר את עצמו כפטריוט של העיר "אני כבר 54 שנים בתחום הספרות, יש לי עשרות עובדים שעברו דרכי, שלמדו את רזי המקצועי ופתחו מספרות שלהם". אבל במי שהוא הכי גאה זה שני ילדיו קובי וניר אדיר, שלשניהם מספרות בעיר "קובי למד אצלי בתחילת דרכו, לימדתי אותו את כל הסודות ואת התחום ולאחר שקיבל כלים הוא יצא לדרך וניר, עבד בתל אביב, הרצליה ואפילו באוסטרליה ושהוא הרגיש שהוא בשל הוא פתח מספרה משלו".

המספרה של הרצל מתמחה בתחום הגברים, הנוער והילדים, קובי מספר את כל המשפחה: ילדים, ילדות, נוער, נשים וגברים, בעוד ניר מספר נשים "אני התחלתי עם התספורות הקלאסיות וזה מה שייחד אותנו לאורך השנים וממשיך לייחד" מסביר הרצל. "בנוסף אני מתאים את עצמי לתקופה ואני נמצא כל הזמן 'בחידוש מתמיד', אני תמיד לומד וכל יום זה יום חדש. היתרון הגדול שלי, שאני אוהב את המקצוע שלי, אוהב את מה שאני עושה ואת הלקוחות שלי".

אצל הרצל במספרה אפשר למצוא לא מעט סלבריטאים, חברי כנסת, שרים, מנכ"לים, מנהלי חברות ואף ראשי ערים שמלווים אותו עשרות שונים. "אני תמיד משתמש בחומרים האיכותיים והטובים ביותר, אני מקפיד על חומרים איכותיים, כלים וציוד מקצועי ובחירת מקום טוב ואת הכל העברתי גם לילדים שלי, לעשות את המקסימום שאתם יכולים וזה מלווה אותי לאורך כל הדרך".

ניר, בנו של הרצל מוסיף "אני 18 שנה במקצוע ועושה זאת על בסיס יומי, יש לי במספרה שש קולגות שעובדות איתי: ארבע ספרים, מנהלת המספרה וקוסמטיקאית ואני כל בוקר מתעורר, מנשק את המספריים ואומר תודה על מה שאני עושה" וקובי מסכם "המקצוע בחר בי ואני כבר 25 שנה בעסק. התחלתי לעסוק בתחום בצבא ולאט לאט התפתחתי ולפני שמונה שנים הפכתי לעצמאי. יש לי שלושה עובדים וקוסמטיקאית ובזכות הכלים שקיבלתי מאבא שלי, לצד התמיכה האדירה מאשתי היקרה, הגעתי לאן שהגעתי ואני מאוד מאושר מהדרך שעשיתי".

 

מספרת הרצל

מספרת הרצל

מספרת הרצל

אחוזה 125 פינת זבוטינסקי 2, רעננה

קובי- אחוזה 135- רעננה

ניר- קלאוזנר 2- רעננה

ראשון-חמישי – 7:00-20:00, שישי וערבי חג 7:00 שעה לפני כניסת השבת/חג.

טלפון: 09-7741888



מוטי מנחם, מעצבי שיער

אצל רבות מהנשים משמש מעצב השיער כפסיכולוג, יועץ וחבר אמת שמגלים לו את הסודות הכי כמוסים. "זה חשוב שיהיה לך קשר אישי עם מעצב השיער אבל יותר מהכל חשובה המקצועיות שלו" אומר מעצב השיער מוטי מנחם "חשוב לדעת שמעצב השיער שאת בוחרת הוא כזה שאת יכולה לסמוך עליו. אני למשל לא אעשה משהו שלא יתאים לך או חלילה עלול לגרום נזק לשיער".

מוטי מנחם כבר 25 שנים במקצוע. הוא החל במספרה המיתולוגית של מעצב השיער שוקי זיקרי ברמת השרון. בהמשך עבר לסניף של זיקרי בקניון רננים ברעננה. כשזיקרי עזב במפתיע לחו"ל היה זה מוטי שלקח את ניהול המספרה על עצמו ויחד עם שותפו, מעצב השיער יוסי כהן הפכו את המקום למוקד עלייה לרגל לכל מי שרוצה להראות יפה, אופנתית וטרנדית

מוטי מנחם, עיצוב שיער

מוטי מנחם, עיצוב שיער

מספרת מוטי מנחם מציעים לך מגוון רחב ביותר של שירותים להשגת מראה שיער אופנתי, בריא ומעוצב ביניהם תספורות, גוונים, צבעים וכל סוגי ההחלקות המאושרות על ידי משרד הבריאות "ישנן החלקות המבוצעות בחומרים אסורים שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות. הכימיקלים הללו גורמים נזק אגדיר לשיער. לכן חשוב להקפיד לבתע החלקות רק אצל מעצבי שיער מורשים העובדים עם החלקות שיש להן אישור ממשרד הבריאות".

מוטי מנחם יודע על מה הוא מדבר- כשגריר של חברת לוריאל הוא מציע את החומרים, המוצרים, התכשירים והטיפולים הטובים ביותר של המותגים לוריאל וקרסטס- שנחשב למותג המקצועי והיוקרתי המוצע במספרות. מעצב השיער מוטי מנחם טס במסגרת תפקידו להשתתף בכנסים ותצוגות שיער מטעם המותג. כאיש מקצוע הוא מציע במספרה תכשירים כמו שמפו ללא מלחים ומסכות תחת המותג הפרטי שלו "מוטי מנחם". מה שמבטיח שאת החוויה מהמספרה תקחי איתך הביתה

להשלמת חווית היופי והאסתטיקה מציע מנחם גם שלל טיפולי יופי ולייזר המבוצעים ע"י קוסמטיאית מוסמכת אצלו במספרה. בתפריט הטיפולים העשיר תגלו: טיפולי פנים, מניקור, פדיקור ומכשירי לייזר חדישים ומשוכללים המציעים הסרת שיער בלייזר וטיפול בבעיות אקנה

מספרת מוטי מנחם הכוללת שמונה עובדים מקצועיים מציעים לך חווית יופי ומעטפת כוללת של חבילת טיפולים לשיער, לפנים ולגוף. כל אלה יבטיחו לך לוק מיוחד ומנצח בכל ביקור במספרה.

מוטי מנחם, עיצוב שיער

המלאכה 2, רעננה

טלפון: 09-7407014

מעבר לאינסטגרם

מוטי מנחם, עיצוב שיער

מוטי מנחם, עיצוב שיער


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר