הצורפים, סניף קניון רננים ברעננה, צילום באדיבות רשת הצורפים
הצורפים, סניף קניון רננים ברעננה, צילום באדיבות רשת הצורפים

מזל שיש מחיר טוב: חנות "הצורפים" בקניון רננים מציגה קולקציית מתחתנים מרהיבה במחירים שווים ועוד…

סניף רשת הצורפים בקניון רננים מזמין אתכם ליהנות מעולם שלם של פריטים חדשים בעיצובים טרנדיים לבית ולשולחן, ממבצע מתחתנים מיוחד - "הולכים על כל החופה", ומחוויית קנייה ייחודית

פורסם בתאריך: 10.5.23 11:49

אם עדיין לא ביקרתם בסניף של רשת הצורפים בקניון רננים ברעננה, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לעשות את זה וליהנות משלל פריטים איכותיים ומרהיבים ביופיים וממבצעים ייחודיים

רשת הצורפים היא  כידוע מותג יודאיקה וכלי כסף בינלאומי מוביל. בשבועות הקרובים ברשת בכלל ובסניף רננים בפרט "הולכים על כל החופה" ומציעים למחותנים ולמאורסים קולקציה מרהיבה של פמוטים לכלה וסטים לחתן במגוון סגנונות עיצוב ובמבצע משתלם של 25% הנחה!

בנוסף, ברשת מציעים לכם את כל מה שיהפוך את שולחן החג שלכם למרהיב ביופיו.

יעקב מרדינגר, צורף ראשי, אמן ובעלי הצורפים, מזכיר כי בכל סניפי הצורפים תמצאו תצוגת ענק עם מבחר פמוטים, סטי חתן וגביעים בכל הסגנונות, הגדלים והמחירים, בכדי לאפשר לכל זוג מאורס למצוא את מה שמתאים עבורו. "במיוחד עבורכם, הזוג הצעיר, יצרנו קולקציה מרגשת של פריטי הצורפים תוך הקפדה על עיצוב ללא פשרות, במחירים אטרקטיביים שיאפשרו לכל משפחה חדשה לנצור רגעים מרגשים של התחדשות", אומר מרדינגר.

לצד פריטי הכסף הטהור, רשת הצורפים מציעה עולם שלם של פריטים חדשים בעיצובים טרנדיים לבית ולשולחן תחת המותג Merdinger Studio.
המותג נולד על מנת לייצר תפיסה עיצובית חדשנית המשלבת בין פונקציונאליות לאסתטיקה ובין מסורת לחדשנות בהשראת העולם העיצובי המקורי של הצורפים, עליה חתום האמן והצורף הראשי – יעקב מרדינגר.

קולקציית Merdinger Studio מציגה מנעד רחב של פריטים ממגוון מתכות איכותיות בציפוי כסף, ופריטים מחומרים איכותיים אחרים כגון: פורצלן, קריסטל, עץ ועוד והכל במנעד רחב של מחירים בכדי להתאים לכל כיס. כל מתנה של מותג מרדינגר סטודיו מבית הצורפים תתקבל בברכה על ידי המקבל אותה בכל חג או אירוע.

וזה לא הכל, כי יש חידושים נוספים: השנה, מותג היודאיקה הידוע כבר מעל 70 שנה, השיק קולקציית אירוח טרנדית ואלגנטית במיוחד המוצעת במחירים נגישים לכל כיס. הקולקציה החדשה כוללת מגוון רחב של כלי אירוח בעיצוב מקורי ובציפוי כסף וזהב.

ניתן להשיג את הקולקציות החדשות באתר החברה או בכל סניפי הרשת, וכמובן גם בסניף שנמצא בקניון רננים, בקומה השנייה מול זארה.
לכל שאלה או בירור ניתן לפנות לסניף באופן ישיר בוואטסאפ: 09-7430787.

לפנייה לחנות בוואטסאפ וקבלת שרות מהיר ומקצועי היכנסו כאן

# מבצע מתחתנים בתוקף עד לתאריך י' בסיון תשפ"ג, 30.5.23, או עד גמר המלאי, מציע עד 30% הנחה על מגוון פמוטים, סטי חתן, וקנדלברות ובנוסף מבצע מיוחד לרוכשים בסניף רננים – מתנה על כל רכישה מעל 500 ש"ח.
המבצע לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, לא כולל כפל הטבות ומבצעים, על הפריטים המשתתפים במבצע.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר