רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי

"הייתי רוצה לראות יותר מקומות בילוי ברעננה לתושבים החילונים"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע, והפעם: מה הייתם רוצים שישתנה בעיר ב-2018?

פורסם בתאריך: 5.1.18 08:44

לימור גוטהולץ:

הפרלמנט- עו"ד לימור גוטהולץ

הדברים שהייתי רוצה שישתנו ברעננה בשנה הקרובה הם עומסי התחבורה. הפקקים ביציאה ובכניסה מהעיר מהווים מטרד, מידי יום רבים מהתושבים מתוסכלים מכך, הייתי מקווה שיהיו השנה פחות עומסים. הייתי מקווה שיהיו מקומות חניה נוספים ושתהיה אכיפה מסיבית בנושא האופניים החשמליים שמסכנים את כולם. נושאים נוספים שצריכים להיות השנה על סדר היום בעיני, הם שיפור התשתיות כך שיהיו פחות הצפות ופחות הפסקות חשמל. בנושא הבטחון צריך דגש, ישנן הרבה פריצות לבתים וקצת צריך לחזק את תחושת הבטחון. הייתי רוצה שישתפרו כמה נושאים ורעננה תישאר כעיר המובילה באיכות החיים גם ב 2018.
(לימור גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין ומגשרת)

 

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

. צילום עזרא לוי

בשנת 2018 הייתי רוצה שהעירייה ונבחריה יביאו לשינוי ומציאת פתרונות לנושאים הבאים: יש צורך להפחית את נטל המס בשיעור של 5 אחוזים בכפוף לאישור העירייה ומשרד הפנים. יש לבטל את תאגיד המים מאחר ומדובר בתאגיד מיותר אשר הביא להוצאות נוספות על הציבור. על העירייה לבצע תוכניות קודמות כמו נקיון שוטף של רחובות ומדרכות ולתקן את כל גני המשחקים בעיר ולבדוק את תקינות המתקנים. העירייה צריכה לפעול למען הזוגות הצעירים והיא יכולה לדרוש מהקבלנים לבנות דירות קטנות. בנוסף על העירייה לבנות רויקטים של דירות עבור הזוגות הצעירים. ראוי ונכון לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתתף בהופעות שהעירייה יוזמת ולדרוש קבלת כרטיסים מוזלים עבור משפחות שאין ביכולתן לשלם. יש להמשיך ולשמור על הסטטוס קוו כפי שנעשה במשך שנים רבות. צריך סייע לבעלי בתים ברכישת מצלמות כדי למנוע גניבות. צריך ליזום סלילת חניות עבור תושבי העיר. הייתי מצפה שהעירייה תסייע בשילוב עובדות חד הוריות ותאפשר להן להיכנס למעגל העבודה. דרישה חשובה נוספת היא שקיפות להליך ישיבות המועצה. ולסיום, אני פונה לכל המועמדים לפעול ולכבד אחד את השני ולקיים מערכת בחירות נקייה.

(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

מרי פארי הלן:

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"הייתי רוצה לראות יותר מקומות בילוי ברעננה לתושבים החילונים, הייתי רוצה בית קפה בפארק, ולא את העזובה שקיימת שם כיום. הייתי רוצה להאמין שאולי סוף סוף מישהו בעירייה ישנו כיוון : יקשיבו לקבוצת הפטאנק שלנו ברעננה וירימו את הכפפה ויואילו להניח קירוי כדי שלא נשחק במגרשים של שפינוזה בגשם או בשמש הקופחת בקיץ. מאוד הייתי רוצה שהבחירות המוניציפליות יהיו הגונות והוגנות וכי הבחירות ישקפו את תמהיל האוכלוסייה ברעננה – חילונים ודתיים בלי לכופף ידיים. רוצה לדעת שמי שיקבלו את ראשות העיר לידיהם יעשו זאת מתוך כבוד גם לצרכים של האוכלוסייה החילונית בראש מורם ולא בהיחבא. אני מטבעי אופטימית. מאמינה. רוצה להאמין שאמשיך לאהוב את רעננה מספיק כדי להמשיך ולחיות בה".

(מרי פארי הלן, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מרי פארי שירותי נדל״ן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר