בנימין נתניהו צילום גיל אליהו
בנימין נתניהו צילום גיל אליהו

מאמינים לתקשורת? בואו תראו מה יש לפרלמנט הרענני להגיד עליה

שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם לאור הפרשות האחרונות אתם מאמינים לתקשורת?

פורסם בתאריך: 24.3.18 19:47

מרי פארי הלן

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"מטבעי, אני תמיד מאמינה לתקשורת. התקשורת נותרה בעיניי החזית היחידה והאחרונה בה אני יכולה למצוא את האמת שהיא הכי קרובה לאמת. נכון שבתקשורת עובדים בני אדם, ובני אדם עושים טעויות, ונכון שגם התקשורת לעיתים מוטה כלפי צד זה או אחר, ונכון שלעיתים יש לחצים על התקשורת. ועדיין התקשורת מבחינתי יש בה משום אמת כלפי הציבור. אני בוחרת להאמין כך, כי זה מה שנשאר להאמין בו. זו האחיזה היחידה שנותרה בידיי כדי לחבור למציאות הסבוכה שקיימת בארצנו".
(מרי פארי הלן, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מרי פארי שירותי נדל״ן)

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

. צילום: עזרא לוי

"במקרים האחרונים אנו עדים להמון מידע ולא ניתן לדעת מה מקור המידע האם הוא נכון או שמדובר בדיס אינפורמציה וכו'. אני מאמינה שעדיין יש כתבים ואנשי תקשורת ישרים המביאים מידע אמין ועדכני, כי אם חלילה ייחשף שעיתונאי לא אמר אמת היחס של הציבור והאמון ירדו פלאים. אני מאמינה שכן התקשורת ברובה אמינה יש כמובן חלק שהם בעלי אינטרס זה או אחר. אי אפשר בלי תקשורת מהימנה ולכן עבודתם היא שליחות ואני מאמינה בכתבים ולא בתקשורת בכלל".
(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

שלומי חננאל:

הפרלמנט- חננאל שלומי

"החקירות נגד ראש הממשלה מציפות שאלות מדאיגות ובעיקר כיצד חקירות של אישיות רמת דרג בישראל מודלפות או מוצגות באופן שאינו תורם לחקירה עצמה והאם הן מבוססות על עובדות או ניסיונות למכור יותר מדיה? מצד שני , הציבור ניזון מהתקשורת שמספקת סקופים אמיתיים על התרחשויות בכלל תחומים וגם סביב ראש הממשלה . לדעתי חשוב לסמוך על מהימנות התקשורת ולהפריד בין מידע לפרשנויות כתבים שחלקם נוטים לערבב בין עמדתם בסוגיה על בסיס אישי או פוליטי לבין מידע נחוץ לקורא להבנת מהות העניין. תקשורת חשובה בכל משטר, בוודאי במשטר דמוקרטי. לא אחת יש אנשי תקשורת המקורבים לפוליטיקאים ולא תמיד פועלים בנאמנות לציבור. במקרים האחרונים עולות שאלות נוקבות ולא ברור היכן נמצאת האמת ולא ברור מדוע משטרת ישראל אמורה להיות חלק מהעברת מידע. יש פרקליטות והיא זו שקובעת אם להגיש כתב אישום. תפקיד המשטרה הינו חקירתי בלבד, היא אינה מגישה כתבי אישום פרט למקרים חריגים".
(חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה אחוזת הלחם)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר