מונדיאל 2018. צילום AP
מונדיאל 2018. צילום AP

"הסבירות שישראל תשחק במונדיאל בקרוב היא נמוכה"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מתי לדעתכם אם בכלל תעפיל ישראל למונדיאל?

פורסם בתאריך: 14.7.18 19:34

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

צילום עזרא לוי

"כל מדינה יכולה להעפיל למונדיאל, אם מדינת ישראל תטפח ותכשיר שחקנים מגיל צעיר,תשקיע משאבים ותמיכה אז בוודאי שהיא תוכל להגיע למונדיאל. רוב הנבחרות מביאות כיום שחקנים בעלי נסיון רב בקבוצות אירופאיות ולכן הם יכולים להעמיד נבחרת איכותית. אצלנו עדיין לא חושבים בצורה של ראייה לרחוק. יש לנו אמנם שחקנים טובים וחלקם משחקים באירופה אך עם זאת צריך לבנות נבחרת חזקה ואיכותית. בשלב זה הסבירות שישראל תשחק במונדיאל בקרוב היא נמוכה אך יתכן שדברים ישתנו ונזכה כולנו לצפות בנבחרת ישראל מתמודדת בגאווה מול מדינות אחרות. יש למדינת ישראל פוטנציאל וחומר אנושי מעולה". (קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

מרי פארי הלן:

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"למדתי מניסיון של שנים וממבט אופטימי שאם רוצים אין זו אגדה, בכל תחום. בדיוק כשם שקרואטיה שהיא מדינה פצפונת הצליחה להגיע לחצי גמר, כך גם אנחנו, מעצמת הייטק יכולים גם. אבל קודם כל צריך לרצות ולאחר שסימנו את המטרה, לסמן אבני דרך ולעבוד לפיהן ולא לקצר תהליכים. יש צורך במאמנים מצוינים, במשאבים בתכנון וביצוע. ונגיע, אם נרצה.אני לא חובבת כדורגל באופן יומיומי אבל במונדיאל אני נדבקת בחיידק. הלוואי וישראל תשכיל להשקיע יותר בספורט ובמיוחד בכדורגל ותצליח להגיע בכל התחומים לתחרויות בינלאומיות\ עולמיות, מונדיאל, אולימפיאדה ועוד ועוד. ישראל חייבת להשקיע יותר בכל ענפי הספורט באופן כללי. הספורט שלי הוא משחק הפטאנק, ואני מאוד נהנית ממנו, ומשחקת גם בליגה הארצית, אך גם כאן יש קושי מאוד גדול בכל תחום הארגון וקידום הקבוצה שלנו. אין ארגון ארצי שמטפל בנו ו/או מקדם אותנו וכו' וכו'. אין מספיק חשיבה ותכנון בתחומי הספורט האלה על אף שמשחקי הפטאנק ייכנסו באולימפיאדה הבאה. כמה חבל. לא יודעת אם תהיה נבחרת ישראלית באולימפיאדה הבאה לפטאנק שתייצג את ישראל….. איש לא יודע. כך גם בכדורגל". (מרי פארי הלן, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מרי פארי שירותי נדל״ן)

שלומי חננאל:

הפרלמנט- חננאל שלומי

"ישראל יכולה להעפיל למונדיאל ממש כמו כל מדינה אחרת. צריך רק שינוי בחשיבה ובגישה,דרושה דמות שתוביל שינוי, שר ספורט מעורה, מבין ומעורב ותנאים כמו כל מדינה שיש לה רצון לחולל שינוי. השינוי לא מתחולל במהירות אך השקעה לאורך שנים תביא תוצאות. זה לא בשמיים. צריך להתחיל ללמד כדורגל מגיל צעיר מאוד.יש להקים אקדמיות לכדורגל בו הילד הצעיר חי ונושם כדורגל, במקביל ללימודים הרגילים. מנגד המדינה צריכה להקצות משאבים גדולים בתחום. מגרשים מודרניים עם כל מה שכלול בהם, אנשי מקצוע שילמדו ויפקחו על הנעשה, רק כך ניתן יהיה לצמצם ולסגור פערים מול מעצמות הכדורגל. רק אז ניתן יהיה להגשים את החלום. אי אפשר להגיע לפסגות העולמיות בחלטורות ובקיצור דרך ולקוות שזה יצליח לנו. כל מסע ארוך מתחיל בתכנון נכון בהשקעות נכונות ובמוכנות לחטוף משברים באמצע הדרך. אך בסופו של המסע נגשים את החלום".
(חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה אחוזת הלחם)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר