אסי זאודה. קרדיט פרטי
אסי זאודה. קרדיט פרטי

“אני רוצה לראות אנשים שבאים לעבוד מכל הלב”

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה בשבוע, והפעם: את מי מאנשי הציבור בעיר הייתם רוצים לראות בכנסת?

פורסם בתאריך: 21.2.19 10:45

מארי פארי

מארי פארי

מארי פארי

“למזלנו, לא צריך לחפש רחוק. איתן גינזבורג, סגן ראש עיריית רעננה ומחזיק תיק התרבות והספורט בעיר, רץ לבחירות הכלליות. איתן הוא איש של עשייה רבת שנים ברעננה, צעיר, נמרץ, ללא יומרות וללא מניירות של עסקנים פוליטיים ותיקים, הוא חרוץ ויודע לעבוד נכון. מאוד הייתי רוצה לראותו בכנסת, אני בטוחה שיהיה פרלמנטר מצטיין ויגיע לגדולות. הוא יביא לעשייה חדשנית בלי יותר מדי דיבורים. אנחנו נראה בשטח תוצאות מעולות של העשייה שלו. אני מאחלת לו המון הצלחה וגם לנו, כי חייבים לתת כיום את הבמה לפרלמנטרים צעירים שיובילו שינויים חברתיים ואף פוליטיים”. (פארי, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מארי פארי שירותי נדל”ן).

יוסי גולן

יוסי גולן. צילום פרטי

יוסי גולן. צילום פרטי

“זוהי שאלה לא פשוטה, אך אנסה לתמצת את עיקר הדברים שלדעתי הייתי רוצה לראות בנבחרי הציבור. זכור לי המשפט שראש הממשלה נתניהו דרש משרי ממשלתו: “תהיו כחלונים”. וזו בעצם תמצית הדברים. אני רוצה לראות אנשים שבאים לעבוד מכל הלב ומתוך שליחות, בעלי יושרה ואהבת אנשים כמו שר האוצר משה כחלון וח”כ איציק שמולי. ברמה המקומית הייתי רוצה לראות את אביחי ארביב ואסי זאודה. מתוך חברי המועצה הייתי רוצה לראות את רונית וינטראוב, צבי נדב וארז ברט”. (גולן, תושב רעננה, הוא מנהל פורום תושבים ברעננה ומנהל חברת ביובית המקורית).

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

“לרוב נבחרי הציבור, כאשר מגיעים לעמדה מסוימת בזכות הציבור, שוכחים את ההבטחות וההצהרות שלהם. קשה אם בכלל, למצוא נבחר שימלא את הבטחתו. מתוך הסתכלות מעמיקה במיוחד על השנים האחרונות, נבחרי הציבור בימינו לא עושים לביתם כפי שנהגו כבעבר, לא מדובר במישהו מסוים. היום ערכים כמו נאמנות, יושרה וצדק החלו להיעלם. בנוסף, החוק אינו מוקיע אנשי ציבור המועלים בתפקידם. כאשר נתפס אותו איש ציבור הנאשם המעילה, הוא לרוב לא ישלם מחיר גדול כפי שהיה צריך לשלם, למען הרתעה עתידית. הציבור גם התייאש בנושא – וכך חוגגים להם נבחרי הציבור. אני מסכימה שיש אנשים הגונים שמגיעים לתפקיד כדי לסייע ולעזור, אך אני אישית אינני חושבת שמישהו מנבחרי הציבור יסייע לקדם את ענייני העיר”. (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר