קרית שרת ברעננה צילום עזרא לוי
קרית שרת ברעננה צילום עזרא לוי

הפרלמנט עונה: איזה אזור בעיר הכי זקוק ל"סדר פסח"?

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט של רעננה והפעם על האיזורים בעיר שצריך להשקיע בטיפוח שלהם

פורסם בתאריך: 13.4.19 18:37

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

“יש בעיר כמה אזורים הזקוקים לסדר פסח, בעדיפות הראשונה הייתי מצביעה על מעברי החצייה בעיר, מדובר בנושא ראשון במעלה. הרבה מעברי חצייה נמצאים במצב מוזנח ודהוי, ובחלקם כמעט לא ניתן להבחין. מעברי החציה, או מה שנשאר מהם, מסכנים במצבם את הולכי הרגל, שמוצאים את עצמם מנחשים האם הנהג בכביש יצליח להבין שיש מעבר חצייה בכלל. באופן כללי, יש לשים דגש לדעתי על נושא הבטיחות בכבישים, שגם ככה הפך למורכב, ולנסות להקל גם על הנהגים וגם על הולכי הרגל. לא הגיוני שאנשים יהמרו על החיים בעת חציית הכביש, בעיקר כאשר הפתרון הוא נגיש ובקלות ניתן לנסות לצמצם את הסכנה”. (גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין).

יוסי גולן

יוסי גולן. צילום פרטי

יוסי גולן. צילום פרטי

“פסח בבית הוריי זכור לי כפסח כשר ונקי במיוחד. כבר בשבוע שלפני פסח היה אסור לנו להכניס חמץ הביתה, אני זוכר שהיה לנו בחצר צריף מעץ ושם אכלנו חמץ עד ליל הסדר. לגבי הסדר ברעננה, הייתי מתחיל בשטיפת פחי האשפה וניקיון הרחובות, המדרכות והמגרשים הריקים, וניכוש העשבייה שהגיעה לגובה של יותר ממטר. בפסח עושים סדר, זורקים ומוציאים לרחוב את כל הג’אנק מהחצר ומהבוידם, אז חשוב מאוד שהפסולת תפונה גם אם זה לא יום הפינוי הפורמלי. אני מאחל לכולנו פסח נקי וכשר. חג שמח”. (גולן, תושב רעננה, הוא מנהל “פורום תושבים ברעננה” ומנהל חברת ביובית המקורית).

קארי פכטר

 

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

“ראוי ונכון לפני פסח, כפי שנהוג בכל בית, שהעירייה תפעל לפני פסח, במיוחד באזורים הזקוקים לניקיון וטיפוח, זאת בשל העובדה שהיא הסמכות לסדר ולניקיון העיר. אני ממליצה להנהגת העיר לטפח את השכונות קריית ויצמן וקריית שרת, אותן שכונות שיש להעניק להן עוד סדר וניקיון, לטפח את הגינות בסביבתן ולהוסיף בהן ספסלים ומקומות ישיבה. אני משוכנעת שהרשות אכן תפעל לטפח ולחזק את אותן שכונות, וזוהי הזדמנות לעשות זאת לפני פסח. חשוב שכל העיר תהיה מטופחת ונקיה. מומלץ לנקות את המקומות שאולי פחות נראים לעין ופחות חשובים. אני מאחלת לכולם פסח שמח מלא באור, שמחה ואחווה”. (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר