פארק רעננה. צילום עזרא לוי
פארק רעננה. צילום עזרא לוי

היכן מטיילים ברעננה בחג? "אני ממליצה על שמורת עץ הדומים"

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט, והפעם: על אילו מקומות ברעננה תמליצו לאנשים שמתארחים בה בחג ובחול המועד?

פורסם בתאריך: 22.4.19 20:53

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

“כתושבת העיר ישנם מספר מקומות לדעתי, בהם אפשר לטייל וליהנות. האפשרות הראשונה לטיול היא בפארק רעננה. האפשרות השנייה היא פשוט לטייל ברחובותיה של רעננה, יש המון מקומות פנאי בהם אפשר לבקר ולהתרשם. כמו כן, אם רוצים ליהנות מארוחה טובה, יש המון מסעדות טובות באזור התעשייה ובקניון רננים. אני בכלל רואה את רעננה כעיר איכותית ויפה, עיר מושקעת ומטופחת שבה אפשר ליהנות משלל מקומות לבקר בהם. חשוב לומר שאם כבר החלטנו לצאת ולבלות, הרי שאנחנו מחזקים ומסייעים לבתי העסק, ומספקים עזרה לעיר ולאנשיה. אני מאחלת לכל אחד ואחת חג שמח, חג מלא אושר, שמחה ושלל בילויים מהנים”. (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

חננאל שלומי

חננאל שלומי

חננאל שלומי

“חג הפסח הוא חג לאירוח משפחות וחברים. תושבי רעננה כבר מנוסים באירוח, אבל מה אפשר להציג ולהראות למתארחים מעבר לסעודת החג? אחד המקומות הכיפיים והמומלצים לדעתי ברעננה, כעיר ירוקה וצעירה, הוא כמובן פארק רעננה, שכיף להיות בו בחברת אנשים ופעילות לילדים. הפארק מציע כרי דשא נרחבים, אגם גדול, מסלולי הליכה ומתקנים לפעילות גופנית. בימי חול המועד, גם בית הקפה החדש בפארק הוא מקום מפגש נעים. מקום נוסף לבילוי, הוא הספורטק בכניסה לשכונת נווה זמר, עם כל הפעילויות שבו. ואיך אפשר בלי בית הקפה החדש בספורטק, שמשמש מקום למנוחה ולמפגשים חברתיים. למי שרוצה לראות סרט טוב, אז יש את מרכז עזריאלי עם בתי הקולנוע המשופצים, שם אפשר להתרווח וליהנות ממגוון סרטים לילדים ומבוגרים. אני מאחל חג שמח וכשר לכל תושבי רעננה ואורחיה”. (שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה ‘אחוזת הלחם’).

מארי פארי

מארי פארי

מארי פארי

“כידוע, רעננה איננה עיר שמושכת אליה תיירים בדרך כלל. למרות זאת, בחגים תמיד מגיעים אנשים, בני משפחה או תיירים שמגיעים להתארח כאן אצל משפחה וכדומה. יש מספר מצומצם של מקומות שהייתי ממליצה לאותם תיירי חוץ לבקר בהם, כמו הגלריה של בית יד לבנים, בה תמיד מוצגות תערוכות מעניינות, הספריה העירונית, חדר הראשונים שמספר את סיפורה של רעננה, לצאת לטיול מהנה בפארק רעננה או כמובן לבקר בגלריה על האגם. הייתי גם ממליצה להם לבקר בשמורה של רעננה, שמורת עץ הדומים שעדיין בפריחה, שזה פשוט תענוג לראותה וללמוד את סיפור שימור העץ ומאבק התושבים שצלח. לסיום, הייתי ממליצה למבקרים להצטייד בערכת כדורי פטאנק, ולהגיע למגרשי הפטאנק ברחוב שפינוזה, וליהנות ממשחק חברתי ותחרותי מהנה ביותר”. (פארי, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מארי פארי שירותי נדל”ן).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפי

    רעננה זאת עיר לשים בה את הראש על כרית במיטה נוחה לישון טוב ובבוקר מוקדם לצאת מחוץ לעיר לתל אביב או סתם לים. עיר משעממת וחסרת ייחוד או ענין

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר