מטס יום העצמאות צילום מוטי מילרוד
מטס יום העצמאות צילום מוטי מילרוד

"להעביר את התקציב של מטס חיל האוויר לטובת ילדים חולים"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה בשבוע, והפעם: מה הייתם רוצים שישתנה במדינה עד יום העצמאות הבא?

פורסם בתאריך: 10.5.19 08:04

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

"אני מציעה להעביר את התקציב של מטס חיל האוויר לטובת ילדים חולים או אנשים מבוגרים. מדינת ישראל לא יכולה כיום להרשות לעצמה להעניק לאזרחיה הגדלת קצבה לנכים וקשישים. בנוסף, אני מציעה לאפשר לימודים גבוהים למי שיחפוץ בכך באוניברסיטאות. זה רק יחזק את היכולת של האנשים לקבל חינוך, העשרה וידע ויחזק את החברה בכלל. עוד משהו שהייתי רוצה לראות זה דאגה לסביבה. הייתי שמחה אם מדינת ישראל הייתה פועלת לקיים חודש ניקיון בכל המדינה, כאשר בחודש זה יפעלו ארגונים למען איכות הסביבה. בסופו של דבר, אני כולי תקווה שכולנו נזכה לחיות בשלווה, בנחת עם אהבת חינם ומלאים בנתינה". (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

"שגרת החיים בארץ גרמה לאנשים להיגרר למקומות של אובדן ערכים, פילוג, התנהגות אימפולסיבית אחד לשני, שיח מתלהם ותוקפני ואיבוד דרך ארץ. עם ישראל מצטיין בהרבה דברים. זה ניכר בעיקר בעתות מצוקה כשכולם מתגייסים למען כולם ויש תחושת אחדות וערבות הדדית. זה קיים בנו וזה מה שעזר לעם הזה לשרוד כל כך הרבה זמן בתנאים בלתי אפשריים. עד יום העצמאות הבא הייתי מקווה לראות יותר אחדות, יותר דרך ארץ, ולא רק בעיתות חירום או מצוקה, אלא ככה, ביום יום, כדרך חיים. אדם לאדם – אדם."(לימור גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין)

יואב אביב

יואב אביב, קרדיט: יהודית הופמן

יואב אביב, קרדיט: יהודית הופמן

"שוב גדלנו בשנה. הפעם יותר מתמיד, מתחילים שנה חדשה עם ממשלה מחודשת, בתקווה לשיפור באופן בו הממשלה מתייחסת לאזרחיה, לאופן בו מתייחסים האזרחים למדינתם וגם לשיפור ביחס העולם כולו למדינתנו הקטנה. תקוותיי וציפיותיי הינן במספר מישורים: החינוך כיעד למצוינות והגעה למצב בו יקומו עוד מספר אוניברסיטאות, כאשר חלק מהקיימות יעלו בדירוג העולמי למיקום גבוה יותר. מבחינת העלויות הייתי רוצה להגיע למצב בו, כמו במספר מדינות מערביות, הלימודים באוניברסיטאות יהיו בחינם. מבחינת היחס לחלש, הייתי רוצה לראות שיפור בהתייחסות לחלש בכל המישורים, אם מדובר בפריפריה, בגיל השלישי, באמהות החד הוריות, נכים, ניצולי שואה, העלאת הקצבאות, סיפוק פעילויות, ובכלל שיפור ניכר בהתייחסות. הייתי מצפה לראות שיפור במישור של הנראות שלנו כמדינה מבחינת נגישות, ניקיון ומחירים לתיירים. הייתי רוצה לראות תוספת של עשרות מלונות חדשים. והכי חשוב – שיפור באיך רואים אותנו בעולם מכל בחינה שהיא, תוך הקמת רשות הסברה בינלאומית עשירה בתקציבים שיכולה לטפל ולהתמודד עם הפגיעה ההסברתית בצורה יזומה ולא בצורה פאסיבית מגיבה".(יואב אביב, תושב רעננה, “מנהל את פורום התושבים של רעננה” ו”הפורום הישראלי לערים ירוקות”)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר