תחרות השחייה בבריכה העירונית, קרדיט אסף שדה
תחרות השחייה בבריכה העירונית, קרדיט אסף שדה

"בקיץ אפשר לארגן מסיבות בבריכה העירונית במחירים מוזלים"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה בשבוע, והפעם: איזה אירוע הייתם רוצים שיתקיים בעיר במהלך הקיץ?

פורסם בתאריך: 14.6.19 09:13

חננאל שלומי

חננאל שלומי

חננאל שלומי

"הייתי רוצה לראות אירוע מאחד ומרגש כאחד, שיחדד ערכים כמו קהילתיות בקרב התושבים. הבחירות שהיו והבחירות שיהיו גרמו ויגרמו להפרדה ולשסע, ואנחנו צריכים מופעים מאחדים ומקרבי לבבות. אני חושב שמופע שהייתי רוצה לראות בקיץ הוא מופע של להקת שלווה, שזה בעיניי מלבד היופי שהוא מעניק כמופע של אנשים עם מוגבלויות שהגיעו לרגש מדינה שלמה, זה מופע שמחבר ומקשר אותנו כחברה, איש עם רעהו. מופע שמאחד את הציבור ישראלי, ציבור חם ותוסס המשווע לחיבור חברתי ולאיחוד השורות, בו אין מפריד ושונה, כולם יחד, עם ישראל חי". (חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה 'אחוזת הלחם').

יוסי גולן

יוסי גולן. צילום פרטי

יוסי גולן. צילום פרטי

"מה שחסר לי ברעננה זה לא אירוע, אלא פעילות לכל אורך הקיץ ברחוב אחוזה, ברחבת יד לבנים, במרכז גולן הוותיק ובמרכז המסחרי שרת. מרכז העיר שומם ותנועת הקונים דלילה ואינה מספקת. חנויות נסגרות, בעלים מתחלפים וחלקן אף נשארות ללא דורשים. מה שחסר בכדי לעורר תנועה, זה שוק דוכנים ניידים שיוצבו בתשלום בהיתר ובתנאים מחמירים. שוק אוכל למשל הוא דוגמא מצוינת לכך: זכיינים יציבו עגלות, שולחנות וכיסאות וימכרו מנות איכותיות במחירים שווים לכל נפש. בנוסף אשמח לראות דוכני תכשיטים, בגדים, נעליים ,יצירות מלאכת יד, אמני רחוב וכמובן דוכני פירות וירקות. צריך לעשות הכל בכדי להוציא אנשים החוצה". (גולן, תושב רעננה, הוא מנהל "פורום תושבים ברעננה" ומנהל חברת ביובית המקורית).

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

"חשוב לקראת הקיץ לארגן אירועים עבור מספר אוכלוסיות, במיוחד למבוגרים, לצעירים ולבני הנוער. הרשות יכולה לארגן שלל אירועים שיהיו לציבור מסוים, ובכלל גם לכלל הציבור. בקיץ אפשר לארגן מסיבות בבריכה העירונית במחירים מוזלים, סרטים במחיר מוזל, הרשות יכולה לארגן מחירים מוזלים בכניסה לאתרים בעיר, לעשות הסכמים עם בתי קפה להורדת מחירים זמנית ולנקוט בעוד דרכים רבות לתרום ולפעול למען התושבים. הרשות יכולה להביא אמנים תושבי העיר, שייקחו חלק בהופעות במחיר מוזל. כמובן שהדבר דורש תקציב, אך זה משהו שהרשות יכולה להקצות. גם עבור שאר אוכלוסיות העיר, וגם עבור הילדים עצמם, שנמצאים בחופשת קיץ ארוכה". (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר