חופי סיני צילום מאיה הורודניצ'אנו
חופי סיני צילום מאיה הורודניצ'אנו

"שמעתי שהם מלשינים לשלטונות על מי שמעשן דברים אסורים"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה בשבוע, והפעם: האם הייתם נוסעים לחופשה בסיני?

פורסם בתאריך: 1.7.19 11:39

חננאל שלומי

חננאל שלומי

חננאל שלומי

“אומר לכם שלא מזמן קיבלתי למייל הצעה לנסוע לאילת ל-3 לילות עם טיסת ארקיע ולשהות במלון מכובד ב-2,500 שקלים, הצעה יפה לכל הדעות. אז חשבתי לעצמי למה לא. נשמע טוב לא? במיוחד לאור מה שקורה כיום עם ההחלטה על שדה דב ועל הטיסות משם, הרי חשוב לתמוך באנשי אילת שהרי גם הם צריכים פרנסה, הם חבר’ה משלנו. אבל לסיני? הרי הם לא משלנו. הלחץ הכללי בעולם נגד מוסלמים גובר, למה אנחנו צריכים לקחת את הסיכונים על בשרנו? חוץ מזה יצאנו משם לפני קצת יותר מ-3,300 שנה ביציאת מצרים לא? אז למה לחזור? מלבד זה שהם לא כל כך נקיים בסיני, ובמעברי גבול עושים בעיות לישראלים ותמיד יש התראות על חטיפת ישראלים ועל פיגועים, וגם שמענו שהם מלשינים לשלטונות על כל מיני חבר’ה שעישנו משהו אסור. אז באמת מי צריך את כל זה? ועוד בשביל חופשה. אנו שמים לב בזמן האחרון שאנשי הדרום צריכים אותנו, אז בואו ניתן כתף ונלך לתמוך בחברה מהדרום, ונבלה שם שהרי עכשיו המחירים ירדו מאוד, אבל נבלה בצד שלנו של הגבול. לסיני לא חוזרים, נקודה”. (חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה ‘אחוזת הלחם’).

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

“בסיני החופים יפים, האווירה טובה והמחירים מעולים. האוכל טוב ונוסיף לזה את המרחק הקצר, אז כל אלו הופכים את סיני ליעד אטרקטיבי מאוד עבור הישראלים. בהשוואה לארץ, המחירים זולים משמעותית והפיתוי הוא גדול. אך למרות זאת, עדיין אי אפשר להתעלם מכך שמדובר באזור מסוכן עם אזהרת מסע חמורה. בעיני, הישראלים שיוצאים לחופשה בסיני מסתמכים על המדינה שבעת הצורך תעזור להם, אבל חשוב לזכור שיש סיטואציות שגם המדינה לא תוכל לפתור. בסופו של דבר סכנות יכולות להיות בכל יעד בעולם, כל אחד צריך לקחת את זה בחשבון ולנצל את חופש הבחירה כדי למצוא את היעד המושלם”. (לימור גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין).

מארי פארי

מארי פארי

מארי פארי

“בפעם האחרונה שהייתי בסיני, מאוד מאוד נהניתי. אבל זה היה די מזמן. דווקא יצא לנו לדבר עם ילדינו ותכננו לנסוע ביחד איתם לסיני, בשבועות, אך משום מה לא הסתדר לכולם מבחינת התאריכים אז הקפאנו את החופשה ודחינו לסתיו. חשבנו לנסוע עם בני הבכור, שהגיע ארצה לחופשה עם משפחתו, אך הם לא הסכימו. לכלתי יש עדיין מול עיניה את המראה של הפיגוע שהיה בסיני לפני כ-15 שנים. בדיוק באותו מועד בני הבכור היה שם ומאוד חששנו לחייו, והיא נסעה ושהתה שעות על גבי שעות בגבול וחיכתה לשובו. אני מודעת לכך שזו החלטה לא פשוטה, אבל אנחנו ניסע כמשפחה, אולי לא לחושות, אבל חופשה משפחתית קטנה וכיפית. כולנו מאוד אוהבים את סיני, הילדים שלנו נוסעים לשם מדי פעם וחוזרים עם המון חוויות, למרות שדיווחו כי לאחרונה, בשל הביקוש הגובר, המחירים עולים כל הזמן. נכון שיש תמיד את החשש הקטן בלב, אבל לדעתי נתגבר על הפחד ונטוס לסיני באזור הסתיו, כי כרגע יהיה לי חם מדי שם. אני מאוד רוצה לטוס לשארם א שייח’ ולשהות שם כמה לילות. בשבילנו להיות בסיני, זה כמו לחיות את החלום שלנו. בן זוגי ואני אוהבים את בתי המלון ואוהבים את הפינוקים שם”. (פארי, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מארי פארי שירותי נדל”ן).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר