חוף מכמורת צילום רמי שלוש
חוף מכמורת צילום רמי שלוש

באיזה חוף תושבי רעננה מעדיפים לבלות?

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה בשבוע, והפעם: מהו לדעתכם החוף הכי שווה בישראל?

פורסם בתאריך: 19.7.19 10:22

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

"החוף הכי טוב בעיני הוא חוף מכמורת. רצועת החוף מדהימה ורחבה. החוף נקי, ומסודר. החוף לא עמוס, ומתוחזק בצורה טובה. בשונה מהרבה חופים בארץ, משהו בחוף מכמורת נשאר טבעי כמו פעם. חוף שקט ורגוע, עם מים צלולים, גישה נוחה ומיקום מצוין. כל אלו הופכים אותו בעיני לחוף הכי טוב בארץ". (לימור גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין)

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

"בארץ יש חופים יפים לא מעטים, ולשמחתי ישראל היא ארץ זבת חלב ודבש של ממש, שזכתה ברצועת חוף ארוכה ומכובדת, מחופי נהריה ועד חופי הים האדום שבדרום. ניתן למצוא חופים יפהפיים בתל אביב כמו בננה ביץ' וחוף הצוק, ועם היד על הלב באמת קשה לי, כאחת שמכירה חופים רבים בארץ, לקבוע איזה חוף הכי שווה בארץ כי ברוב המקרים אנשים נוסעים למקום הקרוב לאזור מגוריהם. אך אפשר לקבוע שהחוף העונה לתואר היפה ביותר, הוא החוף באילת. החול הזהוב, המים הצלול, שמה גם מגיעים לשם בהרגשה של חופש". (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

חננאל שלומי

חננאל שלומי

חננאל שלומי

"הקיץ הישראלי הוא זמן טוב לחשוב על חוף ים כזה שייתן לנו הרבה סיפוקים של רוגע, שלווה, חול ים רך ושקיעה מדהימה. למזלנו, יש לנו לא מעט חופים כאלה לאורכה המערבי של ישראל, אלא שהפעם אמליץ על חוף ים שאינו רחוק מתושבי השרון ועונה על כל הדרישות לחוף מושלם. כזה הוא חוף ימה של מכמורת, שבנוי משובר גלים טבעי שגם כאשר הים פחות שקט, יוצר אגמי מים שקטים שכיף לרבוץ בהם. לחוף יש את שירותי החוף הנחוצים, ומגרש חניה קרוב לאלה שבאים עם ציוד כמו כסאות ושמשיות. זהו חוף שמשרה בך הרגשה אמיתית של טבע ורוגע, שלא כמו חופי הים במרכז, שהם עמוסי מתרחצים. במכמורת אפשר להתמזג עם הטבע, ולכן הוא החוף המומלץ שלי. בילוי נעים לכל המתרחצים". (חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה 'אחוזת הלחם')


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר