פארק רעננה ממעוף הציפור צילום אגף הנדסה
פארק רעננה ממעוף הציפור צילום אגף הנדסה

"ניתן לצד המסעדות ובתי הקפה להקים באגם בפארק מזרקות מים מוזיקליות"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע, והפעם: איזו אטרקציה תיירותית הייתם רוצים שיקימו בעיר?

פורסם בתאריך: 9.8.19 08:21

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

"אפשר לארגן לתושבי חוץ אטרקציות כמו מופעים, ימי אמנות רחוב, לאפשר השכרת אופניים לטיול ברחבי העיר או להקים מוזיאונים נוספים ולהגדיל את כמות האטרקציות בפארקים העירוניים. בנוסף, אפשר להעניק שובר לסרט בבית הקולנוע העירוני ולספק מחירים מוזלים למסעדות שישתתפו ביוזמה. העירייה צריכה לעודד כניסה של תושבי חוץ, זה יביא להכנסה לבתי העסק ויקדם את העיר. רעננה היא עיר גדולה, יש בה המון פוטנציאל. צריך לחשוב על בנייה של מלונות ובתי הארחה נוספים. אפשר אפילו ללכת על אטרקציות מיוחדות שלא חשבנו עליהם בכלל, כמו הקמת פארק תיירותי עם מים או הקמת חווה חקלאית שבה יהיו בעלי חיים ומבקרים יוכלו לרכב על סוסים, להשתתף בקטיף או ללמוד על הטבע והחקלאות הישראלית". (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

מארי פארי

מארי פארי

מארי פארי

"הייתי מאוד רוצה שפארק רעננה יתפתח ויהיו בו פעילויות, מסעדות וחנויות פתוחות בכל ימי השבוע, כולל אטרקציות למיניהן, אולי מיני גולף כמו פעם, או פטאנק. אפשרי כמובן להציב בפארק מבוכים מצמחים גדולים מהנים ביותר, גם לקטנים וגם לגדולים. הייתי רוצה שברעננה יהיו אטרקציות שמותאמות לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים. ניתן לצד המסעדות ובתי הקפה להקים באגם בפארק מזרקות מים מוזיקליות ובכך להעצים את מספר המבקרים ואת הנאתם בפארק. לדעתי הפארק שלנו בעיר מאוד שומם ולא מנוצל היטב. אם נאפשר הקמת עסקים נוספים בפארק, לצד פעילויות ואטרקציות, זה יגרום לתושבים מהסביבה להגיע לרעננה במקום שאנו, תושבי רעננה, ניסע לערים אחרות". (פארי, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מארי פארי שירותי נדל"ן).

יואב אביב

יואב אביב, קרדיט: יהודית הופמן

יואב אביב, קרדיט: יהודית הופמן

"בשל מחסור באטרקציות טבעיות, אני רואה את רעננה, בדומה לערים דומות לה במקומות אחרים בעולם, הופכת לעיר הכנסים של ישראל. לא משהו רגיל, אלא מרכז כנסים שיהיה כמו עיר בתוך עיר ברמה בינלאומית, שיהווה אטרקציה תיירותית ועסקית כאחד. זאת על ידי הקמת קריה ענקית לכנסים בדומה למרכזי ענק דומים אחרים בעולם, שתכיל בין היתר אטרקציות ייחודיות בתחומים שונים (לא רק בהייטק), מרכזי פעילויות לילדים, מלונות לאנשי עסקים שיגיעו מהעולם לאותם כנסים, מרכזי בילוי ומסחר, חיבור ישיר לרכבת ועוד". (אביב, תושב רעננה, מנהל את "פורום התושבים של רעננה" ואת "הפורום הישראלי לערים ירוקות").


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר