נחום חופרי צילום עזרא לוי מרים פרץ צילום אוליבייה פיטוסי
נחום חופרי צילום עזרא לוי מרים פרץ צילום אוליבייה פיטוסי

"מרים פרץ היא מנהיגה אמיתית, אין ראויה ממנה"

הפרלמנט העירוני ברעננה עונה על שאלה בשבוע, והפעם: את מי הייתם רוצים לראות בתפקיד שר/ת החינוך?

פורסם בתאריך: 31.8.19 18:44

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

"אם כל האופציות על השולחן, ואם נוציא מהמשוואה שיקולים פוליטיים והסכמים קואליציונים, בעיניי ישנם שני מועמדים אידאלים לתפקיד שר החינוך: נחום חופרי וגבי אשכנזי. חופרי, שכיהן בעבר כראש עיריית רעננה, כמנהל תיכון אוסטרובסקי ואף כמנהל אגף החינוך, הוא אדם שרואה את החינוך כנר לרגליו לכל מקום אליו הוא הולך. גם כשהיה ראש עיריית רעננה, החינוך פרח, כאשר הוא שם דגש על השקעה בתחום אותו הוא הוביל במשך שנים רבות. גבי אשכנזי הוא אדם בעל ערכים, יכולת ראייה מרחבית מצוינת, שרואה את התמונה הגדולה מול עיניו. הוא עושה רושם של אדם שצמח מלמטה, אדם אמפתי ובעל חמלה, שרואה את האוכלוסיות החלשות ואת אלה הנמצאים בשוליים כמו שהוא רואה את אלה הנמצאים במרכז. לי, כפעילה חברתית, חשוב לראות את התכונות הללו בשר חינוך". (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית).

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

"מרים פרץ היא אשת חינוך, ששניים מבניה נהרגו בקרבות עם מחבלים בעת שירותם בצה״ל. היא כלת פרס ישראל למפעל חיים לשנת 2018 על פעילותה לחיזוק הרוח היהודית. היא מקדישה את חייה לחינוך ולהנחלת המורשת היהודית הציונית, ומרצה בקרב בני נוער, חיילי צה"ל וקהילות שונות בעולם. היא מסייעת למשפחות שכולות ופצועי צה״ל. מרים היא אישה שכולה נתינה חברתית, סמל למופת המהווה דוגמא אישית, והיא מעניקה השראה רבה לאחרים. הנאום שלה בעת קבלת פרס ישראל, הוכיח שדברים שיוצאים מהלב נכנסים אל הלב. בנאומה כתבה: 'אם רק נכיר בכך שרב המשותף בינינו על המפריד. כולנו בארץ הזאת חפצי חיים, כולנו חפצי שלום. זה הבית של כולנו ואין בלעדיות של אהבת העם והמולדת לצד מסויים. כולנו רוצים לזכות ולראות את נכדינו בונים כאן את ביתם, מטיילים בארץ בבטחה ונהנים מנופיה. כולנו מייחלים לחברת מופת ברוח חזון נביאי ישראל ומכוח זה כולנו נושאים באחריות לאופיו, לערכיו ולעתידו של הבית שלנו'. מרים היא מנהיגה אמיתית, עוצמתית, כנה ומייצגת את כל מה שיפה בארץ ישראל. אין ראויה ממנה". (גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין).

חננאל שלומי

חננאל שלומי

חננאל שלומי

"כדי להנהיג את מערכת החינוך הזו, אנחנו זקוקים לשר בעל אוריינטציה רב חינוכית המשלב בין מקצועות הליבה, טכנולוגיה ואהבת הארץ. מי שניחן בראייה רחבה כזו הוא תושב עירנו נפתלי בנט, שאף פקד את המשרד לזמן קצר. בנט ידע לשלב את כל המקצועות החשובים ליתרון של ילדינו על שכננו. מבלי לקפח את הנשים, נציגה נוספת שאני מאמין בה, נציגה ראויה, היא ראש עיריית הרצליה לשעבר וח"כ כיום יעל גרמן – אישה פלורליסטית עם חשיבה רחבה לטובת הכלל". (שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה 'אחוזת הלחם').


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר