רק שאלה רעננה הוד קרובי- עזרא לוי שניר שוקר צילום עזרא לוי שחר אריאל יואב אביב, קרדיט יהודית הופמן מרי הלן פארי צילום רפאל בן משה יוסי גולן צילום פרטי
רק שאלה רעננה הוד קרובי- עזרא לוי שניר שוקר צילום עזרא לוי שחר אריאל יואב אביב, קרדיט יהודית הופמן מרי הלן פארי צילום רפאל בן משה יוסי גולן צילום פרטי

רעננה מהמרת: איך תיראה הקואליציה לאחר הבחירות?

עושים פאזל: עוד לפני שהולכים לקלפי, ולפני המדגמים, מנסים חברי הפרלמנט המורחב של רעננה לחזות את מספר המנדטים של כל מפלגה ולהרכיב את הקואליציה הבאה

פורסם בתאריך: 17.9.19 11:14

יוסי גולן: דתיים, ימניים ואורלי לוי שעורקת

יוסי גולן. צילום פרטי

יוסי גולן. צילום פרטי

לדעתי ליברמן לא יהיה לשון המאזניים. ההימור שלי : הליכוד 39 מנדטים, כחול לבן 36, הרשימה המשותפת 9, ימינה 7, ישראל ביתנו 7, יהדות התורה 8, ש”ס 6, המחנה הדמוקרטי 4, העבודה-גשר 4. נתניהו מצליח להגיע ל-60 מנדטים עם המפלגות הדתיות והימניות, וליברמן מאבד את לשון המאזניים, כעת כל מה שנותר לנתניהו זה “עריק/ה” כדי ליצור מחסום של 61 ולהקים ממשלה. אני מהמר על אורלי לוי שתקבל את תפקיד שרת הבריאות וגם הבטחה מצדו למנות את דוד לוי לנשיא המדינה הבא של מדינת ישראל. הזוי? ממש לא. בכל מקרה לא יהיה סיבוב בחירות נוסף. האם זה טוב לישראל, או לנתניהו? (תושב רעננה יוסי גולן הוא מנהל פורום תושבים ברעננה ומנהל חברת ביובית המקורית)

יואב אביב: ממשלת אחדות של פעם בדור

יואב אביב, קרדיט: יהודית הופמן

יואב אביב, קרדיט: יהודית הופמן

“ישראל נמצאת בצומת דרכים אשר יכולה להשפיע עליה לדורות הבאים וזאת הרבה מעבר למה שאנו מתארים לעצמנו, במידה ולא נגיע לאחדות בעם. רבים מאיתנו מבינים כיום יותר מתמיד, כי יש להצביע לשתי המפלגות העיקריות כחול לבן או ליכוד, וכך לאפשר לשתיהן להגיע ל-80 מנדטים ואף יותר, וכך להקים ממשלת אחדות עם רוטציה מוסכמת, אשר יהיה לה את הכוח האמיתי למשול, להביא להישגים ולטפל בבעיות האמיתיות. לא להתעסק בתפל ולא לאפשר סחטנות פוליטית של מפלגות קטנות או סקטוריאליות. פעם בדור מגיעה ההזדמנות לרוב האמיתי בעם ישראל להתאחד, לשנות את שיטת הבחירות ולהגדיל משמעותית את אחוז החסימה אשר יפתור לנו בעיות רבות בבחירות הבאות. ההימור שלי הוא שכחול לבן תגיע ל-42 מנדטים, הליכוד ל-38, ויחד הן ירכיבו ממשלת אחדות. בהצלחה לכולנו בבחירות הקרובות”. (תושב רעננה יואב אביב מנהל את פורום התושבים של רעננה ואת הפורום הישראלי לערים ירוקות)

הוד קרובי: ממשלת מרכז-שמאל עם הערבים

הוד קרובי- עזרא לוי-

הוד קרובי- עזרא לוי-

הציבור התעייף, והבחירות לא מצליחות להתעורר ולהעיר אף אחד מהתושבים המנומנמים. זאת הסיבה שמה היה, הוא שיהיה, כלומר תוצאות די דומות לבחירות הקודמות מבחינת הגושים. ואולם הגורם המרכזי שיקבע את גורל הקמת הממשלה הבאה, יהיה לא אחר מאשר איווט ליברמן, שיצליח להכפיל את כוחו ואף יותר מזה. ליברמן יקבע בעצם את הקמת הממשלה הבאה, כאשר יצטרף לגוש המרכז שמאל, שם יקבל תפקידים מרכזיים וחשובים. התחזית שלי לקואליציה: כחול לבן עם 31 מנדטים, מפלגת העבודה-גשר עם 7, הרשימה המשותפת עם 11, ישראל ביתנו עם 11 והמחנה הדמוקרטי עם 5 מנדטים. (תושב רעננה הוד קרובי הוא מנהל חברה לייעוץ אסטרטגי ופיתוח עסקי)

שחר אריאל: ממשלת אחדות בראשות בני גנץ

שחר אריאל

שחר אריאל

כאדם שמנסה להיות אופטימי, אני מאמין שיש רוב גדול בציבור שרוצה ממשלת אחדות חילונית, שתקדם סדר יום מודרני שאנחנו צריכים במדינה שלנו. לכן אני מהמר על ממשלה שבני גנץ יעמוד בראשה ותורכב מכחול לבן עם 31 מנדטים, הליכוד (ללא בנימין נתניהו) עם 31 מנדטים, ישראל ביתנו עם 10 מנדטים והמחנה הדמוקרטי עם 7 מנדטים. היות והממשלה תהיה רחבה אני מאמין שכל המפלגות יתפשרו קצת, סדר היום יהיה אזרחי ולראשונה מזה עשור ראש הממשלה ישים את האזרח הקטן במרכז סדר היום שלו ולא את האינטרסים שלו. הלוואי!”. (תושב רעננה שחר אריאל, הוא בעלים של סטודיו לעיצוב ומיתוג).

מארי פארי: קואליציה ליברלית בלי הדתיים

מארי פארי

מארי פארי

מפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ תוביל ותהיה המפלגה עם 36 מנדטים, המספר הגבוה ביותר. אחריה תמוקם מפלגת ישראל ביתנו בראשותו של אביגדור ליברמן שתזכה ב-14 מנדטים. לצדם בקואליציה יהיו גם הרשימה המאוחדת בראשות איימן עודה שתזכה ב-9 או 10 מנדטים, מפלגת העבודה-גשר בראשות עמיר פרץ, שתזכה ב-7 מנדטים, ורשימת המחנה הדמוקרטי, מרצ , בראשות ניצן הורוביץ שתזכה ב-6 מנדטים. במצב כזה יהיה ניתן להרכיב ממשלה יותר ליברלית, יותר חופשית וללא כפייה דתית מצד המפלגות הדתיות. חלום רחוק או מציאות, בעוד שבוע נדע לבטח את התוצאות ולא נצטרך לנחש. (תושבת רעננה מארי פארי היא בעלת משרד תיווך)

שניר שוקר: ממשלה ימנית עם החרדים והדתיים

שניר שוקר צילום עזרא לוי

שניר שוקר צילום עזרא לוי

“אני לא יודע אם זה מה שאני רוצה שיקרה, אבל גוש הימין חזק מאוד והוא יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה. עצוב מאוד שהולכים שוב לבחירות בתקופה כל כך קצרה והלוואי שכל הסאגה הזו תסתיים כדי שנוכל להתקדם ומי שצריך יקבל את ההחלטות החשובות באמת. זו מדינה ולא קייטנה וצריך להתחיל לנהל אותה. הקואליציה: הליכוד – 38 מנדטים, ש”ס – 8 מנדטים, יהדות התורה – 7 מנדטים, עוצמה יהודית וימינה – 4 מנדטים כל אחת מהמפלגות. (תושב רעננה שניר שוקר הוא שחקן במועדון הכדורגל הפועל רעננה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר