רק שאלה ירושלים צילום אמיל סלמן
חיפה צילום דורון גולן תל אביב אייל טואג
רק שאלה ירושלים צילום אמיל סלמן חיפה צילום דורון גולן תל אביב אייל טואג

"שתקום סוף סוף ממשלה שראויה לאמון העם": ומה אתם מאחלים למדינת ישראל לשנה החדשה?

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט, והפעם: מה אתם מאחלים למדינה לקראת השנה החדשה?

פורסם בתאריך: 1.10.19 08:49

יוסי גולן

יוסי גולן. צילום פרטי

יוסי גולן. צילום פרטי

“ראשית נקווה שתקום סוף סוף ממשלה שראויה לאמון העם, ממשלה חברתית, שתראה את האזרח השקוף כאחד האדם, ממשלה וכנסת שאינה מפלגת אלא דואגת, מחבקת ומכילה את כל האזרחים. דתיים, חילונים, שמאל, ימין, ערבים, נוצרים, דרוזים וכל תושב באשר הוא. בעוד כמה ימים אנחנו נכנסים לשנה החדשה ואי אפשר להתחיל אותה באמת לפני שאיחלנו שנה טובה לכל אהובינו וחברינו. שנה טוב ומתוקה לכל אזרחי ישראל”. (גולן, תושב רעננה, הוא מנהל "פורום תושבים ברעננה" ומנהל חברת ביובית המקורית)

מארי פארי

מארי פארי

מארי פארי

“ אני מאחלת למדינה שלנו, ולנו התושבים, שנה מבורכת וטובה לכולנו. שלא נעמוד מול בחירות נוספות, אלא שתקום ממשלה שתכיל את רצון העם לדמוקרטיה ולפלורליזם. אני באמת רוצה לראות שינוי לטובה, ומבינה יחד עם זאת שברגע שתקום ממשלה נבין כולנו באיזה בור עמוק אנו נמצאים ויהיה צורך מיידי במתן פתרונות לכל הבעיות שהוסתרו למשך זמן רב מדי. ראש השנה הוא זמן טוב לשינויים, ואני מקווה שאכן שינוי חיובי נושב לקראתנו. אני מאחלת לנו שיהיה לנו ראש ממשלה שפניו אל העם, שידאג לפתרון מצוקת שורדי השואה, הגמלאים שבמצוקה, המשפחות שבמצוקה, מערכת הבריאות שיש להבריא אותה ועוד ועוד. אני מקווה שכולנו נדע להכיל אחד את האחר, שניתן מקום בלב אחד לשני. שנדע ונבין שקודם כל אנחנו בני אדם. יש לנו ארץ נהדרת, ואנו צריכים לשמור על המדינה כדי שתהיה לילדנו ולנכדינו מדינה שיהיו גאים לחיות בה”.(פארי, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מארי פארי שירותי נדל"ן).

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

“אני מאחלת למדינה נבחרי ציבור המאמינים באחדות ובאהבת חינם, שיסתכלו ויפעלו למען הציבור ולא למען עצמם. אני מקווה שהמדינה תמשיך להתפתח, לשגשג ולעשות שלום עם מדינות נוספות, מדינה שתביא אליה תיירים ותראה את היופי הרב שיש בה. מאחלת לנו שנחיה בכבוד אחד עם השני, שנדע לחזק את החלשים, לפרגן לאחר ולשתף פעולה. מדינת ישראל היא אחת המדינות המיוחדות והיפות שקיימות. היא מדינה המייצגת עם נפלא, והלוואי וכולנו נמשיך כל אחד ואחת לעשות ככל יכולתנו זה למען זה. שתהא שנה מוצלחת ומבורכת, ומלאה באושר, שלווה בטחון”. (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר