עומס בבית חולים צילום ניר כפרי שיגור מעזה צילום AFP

"איך תהיה 2020? מכאן כנראה אפשר רק לעלות"

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט, והפעם: האם 2020 תהיה טובה יותר למדינה מאשר 2019?

פורסם בתאריך: 31.12.19 16:15

אבי יוסף

עו"ד אבי יוסף. קרדיט: תמר מלין

"שנת 2019 תיזכר בעיקר כשנה של חוסר יציבות פוליטית, של בחירות חוזרות, של חוסר תקציב ופרויקטים תקועים. שנה של האשמות הדדיות, חוסר אמון, מחלוקות וויכוחים. שנה שבה יכולת ההכלה צומצמה לא פעם למה שדומה וקרוב לנו בלבד. שנה שכינויי גנאי, גידופים ושאר מרעין בישין הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשיח. אז איך תהיה 2020? מכאן כנראה אפשר רק לעלות. אני מאמין ששנת 2020 תביא איתה יציבות שלטונית ופוליטית. לדעתי הבחירות במרץ הן סבב הבחירות האחרון שאנו נאלצים לעבור בתקופה הקרובה. אני לא מעלה על דעתי אפשרות שלא תקום ממשלה לאחר הבחירות במרץ, הציבור פשוט לא יעמוד בזה. עם הקמת הממשלה, לאחר התאזנות המערכת השלטונית, אני מניח שתופעות הלוואי של היעדר היציבות לא רק שידעכו מעצמן, אלא גם שנדע למצוא הרבה יותר את המחבר והמשותף. בסופו של דבר, שנת 2020 זה חיבור של שני עשרים". (אבי יוסף, תושב רעננה, הוא עורך דין, סופר ילדים, פעיל חברתי ומנהל פרויקט עמ"י)

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

"שנת 2019 התאפיינה בחוסר יציבות פוליטית, דבר שהשפיע רבות על כל התחומים במדינה. מדינה שמוצאת את עצמה במערכת בחירות שלישית בפרק זמן קצר כל כך זה דבר חריג, גם בהשוואה למתרחש בעולם. המצב הפוליטי בארץ סוקר בהרחבה ברחבי העולם ויש לכך השלכות רבות. לקראת 2020 יש אופטימיות. אני רוצה להאמין שכל הצדדים הפיקו לקחים, שתהיה אחדות בעם ושהמנהיגים שלנו ישימו את טובת המדינה בראש סדר העדיפויות". (לימור גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין)

חננאל שלומי

חננאל שלומי

חננאל שלומי

"שנת 2019 הייתה טובה מאוד, ושנת 2020 תהיה מצוינת. אני חושב שהשנה ישראל תמשיך לצמוח ולפרוח, ליצור שותפויות עם מדינות באזור ולחזק את העסקים הקטנים ואת תעשיית ההייטק המצוינת שלנו. השנה ניתן להגיד שבטוח תקום ממשלה (מקווה מאוד שבבחירות הקרובות), שתטפל בבעיות הבוערות שיש לנו בדגש על בריאות, חינוך, רווחה והקטל בכבישים. אני מאחל לכולם שנת 2020 מוצלחת, בריאה ובעיקר עם הרבה הנאה מהדרך". (חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה 'אחוזת הלחם')


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר