מאיה התפרנית צילום מאיה התפרנית
מאיה התפרנית צילום מאיה התפרנית

העסקים שעושים את רעננה: "אין הרבה תופרות שיודעות להעלות גזרה של מותן נמוכה"

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את המתפרה שבנוסף לתיקונים מעצבת ותופרת לפי הזמנה ואת המסעדה הצעירה שמתמחה באוכל מתאילנד ומהוואי

פורסם בתאריך: 3.9.20 12:26

מאיה התפרנית

"אני אוהבת להחזיר להם את הבגד כמו חדש"

שנת הקמה: 1992
האנשים שמאחורי העסק: מאיה להב ועדי להב
על העסק: "אנחנו מתפרה וחנות סדקית שנותנת שירותי תיקונים ליחידים ולחנויות. בנוסף מעצבת ותופרת באופן אישי לפי הזמנה כולל בגדי ים ונותנת פתרונות תפירה יצירתיים לכל בעיה או מצב כמו לנשים מניקות בבגדים אלגנטיים או לאנשים עם בעיות מוטוריות. בימי שישי משתרך תור של חיילים שרוצים לתקן את המדים. אין הרבה תופרות שיודעות להעלות גזרה של מותן נמוכה ולהפוך אותה לגזרה גבוהה או להפוך מכנס רחב לסקיני. זו הסיבה שעברתי מפה לאוזן בקרב חיילים וגם בקרב אנשים שמזמינים בגדים מהאינטרנט, ואם הם לא יושבים עליהם בול אני יודעת לתקן זאת כך שזה יישב נפלא".
איך התחלנו: "המתפרה היתה של אמא שלי וכולם הכירו אותה. אני נולדתי לתוכה וידעתי לתפור מגיל אפס. כשהיא שברה את הרגל היא ביקשה ממני להחליף אותה. יש המון אנשים שאוהבים בגדים מסוימים שנקרעים או מתרחבים ואני אוהבת להחזיר להם את הבגד כמו חדש".
מה הקורונה לימדה אותנו: "בעבר לא הייתי לוקחת כסף מראש מלקוחותי, אבל בתקופת הקורונה הרבה אנשים לא יכלו לשלם לי והבנתי שאני צריכה לדאוג גם לעצמי. בנוסף למדתי כמה קשה למבוגרים שזקוקים שמישהו יקשיב להם, והם אכן מגיעים עם התיקונים ומחפשים גם אוזן קשבת חוץ מהתיקון".
כתובת: אחוזה 120, רעננה
טלפון: 050-3672066
פייסבוק: מאיה_התפרנית
אינסטגרם: https://www.instagram.com/mayahatafranit/

פו האנה צילום פו האנה

פו האנה צילום פו האנה

פו האנה

"הטעמים אותנטיים של תאילנד והוואי"

שנת הקמה: 2019
האנשים שמאחורי העסק: אורי מלר, ברי טל, מנור תמרי ועדי איצקין
על העסק: "בין אוכל רחוב למסעדה קונספטואלית צעירה שמתמחה באוכל מהוואי ומתאילנד".
איך התחלנו: "העסק הוקם מתוך רצון לייצר אוכל בריא, מזין ואיכותי ברמות מחיר נוחות ולהביא מהמקומות האקזוטיים ביותר בעולם את הטעמים האותנטיים של תאילנד והוואי. לקחנו שף תאילנדי ממסעדה מפורסמת מאוד בבנגקוק והבאנו את מנות הפוקה (סושי מפורק) המפורסמות, רק טעימות ואיכותיות יותר. מקפידים על דגים טריים ומנות בוריטו סושי טעימות. לצד המנות שלל רטבים שכולם נעשים אצלנו מדי יום".
מה הקורונה לימדה אותנו: "הקורונה היתה מטלטלת. ביום אחד נחתכו המחזורים ב-80 אחוז, ומלחמת ההישרדות הפכה להיות חיינו. הבנו שצריך לשנות ולשפר את מערך השירות ולהביא את האוכל ללקוח מהר כך שהאיכות שלנו תישמר גם במשלוחים".
כתובת: זרחין 3, רעננה
טלפון: 09-9774188
אתר: https://www.mishlohim.co.il/menu/10082/

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את רעננה? כנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר