אזור תעשייה רעננה. צילום רינת הלון
אזור תעשייה רעננה. צילום רינת הלון

ענקית הטכנולוגיה arm תקים מרכז פיתוח ברעננה

חברת arm, אחת מהחברות הגדולות בעולם לפיתוח מעבדים סלולארים, תעתיק את משכנה לרעננה ותקים מרכז פיתוח המתפרס על כ-6,000 מ"ר

פורסם בתאריך: 4.12.17 08:09

חברת arm, אחת מהחברות הגדולות בעולם לפיתוח מעבדים סלולארים, תעתיק את משכנה לרעננה. כך חשף בפורום נרחב של ועידת הנדל"ן של מרכז הבנייה הישראלי, ראש מנהלת העסקים ברעננה, רואי דינוביץ.

חברת arm הבריטית שמפתחת את השלד עליו נשענים כמעט כל המעבדים הסלולארים בעולם, תקים מרכז פיתוח בגודל של כ-6,000 מ"ר עם כמאתיים עובדים ברחוב זרחין 13. בעקבות המעבר לרעננה החברה מתכוונת לגייס בשנתיים הקרובות כ – 150 עובדים.

בדיון של הפורום צוין בין היתר כי אזורי התעסוקה של רעננה נהנים מכל היתרונות הגלומים בהצלחה: אזור קרוב ונגיש לכביש 4, בקרוב יפתחו ברעננה שתי תחנות רכבת שיונגשו בשאטלים, ומהכביש בולטת הנוכחות של גופי היי-טק בינלאומיים, אמדוקס, SAP לצד תאגידים מקומיים יוקרתיים. איכות הנכסים והיזמים הפעילים בעיר, לצד פעילות מנהלת העסקים יוצרים תשתית איכותית, מותאמת לצרכים של יזמים צעירים מחד וחברות ענק מאידך. .

עוד חשף דינוביץ בפרום, סקר לפיו רעננה נמצאת במקום הראשון ביחס בין חברות היי-טק והזנק למספר התושבים וגודל העיר, ומקום שני בארץ בכמות האבסולוטית של חברות ההיי-טק. ד"ר דינה דגני, מנכ"לית גיאוקטוגרפיה ציינה כי ממצאי המנהלת אינם מפתיעים. לדבריה, ברעננה התפתחו כבר תשעה מתחמים של שטחי תעסוקה משותפים, אולם הנתון המרשים ביותר הוא היחס של חברות הזנק והיי-טק לנפש או לשטח.

 

 

כיום ישנן ברעננה מספר מוערך של כ- 700 חברות היי-טק וחברות הזנק. מדובר על כ- 7.9 חברות לכל אלף תושבים בעיר, מספר גבוה משמעותית לעומת ערים אחרות שנמצאות במירוץ למשיכת חברות בתחום. לשם השוואה, אחרי רעננה מדורגות תל אביב והרצליה עם כ- 4 עד 4.5 חברות לכל אלף תושבים, אחריהן בפער משמעותי, ערים גדולות כמו: ירושלים, חיפה ובאר שבע עם פחות מחברה אחת לכל אלף תושבים.

ירון מגבר, מנהל מרכז הפיתוח של arm: "אנו שמחים לעבור לרעננה ב 2018. המעבר נובע מגדילה משמעותית של החברה שהובילה אותנו לחפש לה בית חדש שיכול להכיל את גודלנו. בחרנו ברעננה כי היא מאפשרת לנו לשמר את העובדים שלנו מהצפון ונגישה מאד לכישרונות שאנו רוצים שיעבדו אצלנו בעתיד הנמצאים באזור השרון והמרכז".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר