אכיפת אופנייםפקחי העירייה נותנים דוחות לרוכבי אופניים חשמליים
פקחי העירייה נותנים דוחות לרוכבי אופניים חשמליים

התחלנו: פקחי העירייה החלו לחלק דוחות לרוכבי אופניים חשמליים

לאחר שעברו קורס ייחודי וקיבלו אישור ממשטרת ישראל החלו פקחי העירייה לאכוף רוכבי אופניים חשמליים שנוהגים שלא כחוק

פורסם בתאריך: 7.12.17 08:21

אתמול (ד') החלו פקחי העירייה לחלק דוחות אזהרה לבני נוער על נסיעה שלא כחוק באופניים חשמליים. האכיפה, שבימים אלו מתקיימת בשלב הראשון באמצעות מתן דוחות אזהרה לבני נוער על ידי הפקחים העירוניים, מתאפשרת הודות לאישור השר לביטחון פנים, שנתן לפני כחצי שנה, לפקחי עיריות את האישור לאכוף בעצמם את החוק בנושא, לאחר שעברו השתלמות מיוחדת וקבלו אישור ממשטרת ישראל.

בתום קורס ממושך שעברו פקחי יחידת האכיפה העירונית, התקבל אישור האכיפה לפקחי עיריית רעננה, ובמקביל לפעילות הסברה מקיפה שמקיימת העירייה, הן במערכת החינוך והן באמצעי המדיה השונים, החלה כאמור גם האכיפה בפועל על ידי הפקחים ברחבי העיר. הפקחים שהסתובבו בעיר החל מאתמול כבר התריעו בפני בני הנוער על עבירות רכיבה בעיקר בסביבות מוסדות החינוך בעיר, במתן דוחות אזהרה תוך דגש כי בעתיד יומרו הדוחות בקנסות.

 

 

 

הפקחים, כמו השוטרים, יאכפו מעתה עבירות של נהיגה מסוכנת, אי ציות לחוקי התנועה, נהיגה עם טלפון ביד, הרכבה לא חוקית של נוסע נוסף על האופניים וכדו'. הענישה תנוע בין החרמת בטריות חשמליות, פנייה להורים ואף נתינת קנסות משמעותיים. כל זאת בהתאם לחוק. הפעילות תיעשה באופן יזום במבצעים, כמו גם בשוטף. בכל מקרה בו פקח יראה עבירת תנועה הוא יהיה מוסמך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר