רחוב חפץ חיים
רחוב חפץ חיים

חפץ חיים: עבודות הביוב השאירו את התושבים ללא מים ובלי חניה

בעקבות עבודות תשתית של תאגיד "מי רעננה" נצבעו אבני השפה ברחוב חפץ חיים באדום לבן ללא התרעה מוקדמת, הבוקר גם הופסק זרם המים למספר שעות, שוב ללא התרעה

פורסם בתאריך: 10.12.17 16:45

תושבי רחוב חפץ חיים מספרים כי בעקבות עבודות תשתית שמתבצעות ברחוב, נצבעו אבני השפה במדרכות הרחוב באדום לבן, ללא כל הודעה מוקדמת וכי הדבר יוצר בעיה חמורה של מחסור בחניה שלטענתם גם ככה לוקה בחסר בנושא. בנוסף הבוקר (א'), שוב, ללא התרעה, עבר רכב שעבר ברחוב והודיע שעקב העבודות לא יהיו מים בבתים במשך מספר שעות. מספר תושבים פנו למוקד העירוני ושאלו מתי המים יחזרו לזרום אך במוקד לא ידעו לתת תשובה.

"בתחילת הרחוב יש פרויקט תמ"א שהסתיים ממש עכשיו ועוד פרויקט שנמצא בתהליכים" אומרת תושבת הרחוב, "יש פה משאיות ומכולות שחוסמות את המעט חניה שעוד הייתה. בנוסף הוסיפו עוד דיירים בפרויקט התמ"א, מבלי שהוסיפו מקומות חניה וזה גרם למצוקה. יש פה את בית ספר יבנה ובית כנסת מה שאומר שיש ברחוב מלא תנועה. רוב ההורים שבאים להוציא את הילדים נעמדים באמצע הכביש או על המדרכה, אין איפה לזוז. לפני כשבוע ללא התרעה ראיתי שהתחילו לצבוע את הרחוב באדום לבן. הם השאירו איזה 8-9 מקומות חניה שביחס לרחוב זה כלום. ולא הודיעו לנו שום דבר".

עוד מוסיפה התושבת כי הבוקר סביב השעה 10 עבר כרוז ברחוב והודיע כי בשעות הקרובות תהיה הפסקת מים. "גם זה משהו שלא הודיעו עליו מראש. אז אנחנו בלי מים עכשיו. התקשרנו לעירייה ולא ידעו להגיד לנו מתי יחזרו המים".

רחוב חפץ חיים

רחוב חפץ חיים

בעקבות צביעת אבני השפה של המדרכה פנינו לפני מספר ימים לתאגיד המים "מי רעננה" ונאמר לנו כי ברחוב הוחלף קן הביוב וכעת הם נערכים להחלפת קו מים בחפירות פתוחות. לדבריהם בסיום העבודות, בעוד כחודש וחצי, המצב ברחוב יחזור לקדמותו. עוד נמסר מתאגיד מי רעננה: "העבודות ברחוב חפץ חיים הוצגו ואושרו בכל הפורומים העירוניים הרלוונטיים. בתהליך האישורים הושם דגש על צמצום מרבי של אי הנוחות הזמנית שעלולה להיגרם לתושבים. יש הקפדה מלאה על שמירת נתיב תחבורה פתוח לאורך כל זמן הפעילות. במסגרת השינויים בסדרי התנועה תתבצע צביעה באדום לבן של כל הצד המזרחי ותיאסר חניה ועצירה בימים א-ה משעה 8.00 עד 17.00. בתום העבודות אנו בטוחים שתושבי רעננה ייהנו מתשתית חדשה ומשודרגת".

 

מתאגיד מי רעננה נמסר בתגובה להפסקת המים היום: "אכן הייתה הפסקת מים קצרה מאוד ולא מתוכננת. התאגיד דאג להפצת הודעה לתושבים  באמצעות כרוז. על פי נהלי התאגיד, עדכונים על הפסקות גם לשעות קצרות, נעשות בדרך זו. אספקת המים חזרה לשיגרה אחרי 40 דקות". למרות הבטחת התאגיד בשעות אחר הצהריים שוב הייתה הפסקת מים ברחוב. פנינו בשנית ל"מי רעננה" שמסרו שההפסקה הקצרה בשעות אחר הצהריים היא לצורך השלמת טיפול.

מעיריית רעננה טרם התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר