צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אל תרגישו לבד: מיזם חדש יחבר בין אלמנים ואלמנות, גרושים וגרושות, בני הגיל השלישי

רחל גולדברג הקימה מיזם חדש בשם "חברותא", בו היא מארגנת מפגשים חברתיים לגימלאי העיר החיים בגפם

פורסם בתאריך: 13.12.17 08:23

לפני כחודשיים הקימה תושבת העיר, רחל גולדברג, מיזם חדש וייחודי בעיר בשם "חברותא". כחלק מהמיזם עורכים גמלאים ללא בני זוג מפגשים חברתיים. גולדברג, גמלאית בעצמה ופעילה חברתית בעיר החליטה להקים את המיזם לאחר שקיבלה פניות מגמלאים וגמלאיות תושבי העיר שחשים בדידות ומבקשים למצוא חברה.

המפגש הראשון של הקבוצה התקיים לפני כחודשיים וכרגע הקבוצה נפגשת אחת לחודש. המפגש קרוב ייערך ביום חמישי (21.12) ברחוב ההגנה 114 וההשתתפות היא בחינם.

 

 

גולדברג מספרת כי מאז שהקימה את המיזם ישנה היענות רבה והיא מזמינה את כל מי שרוצה להצטרף. "התחלתי את המיזם כי ראיתי שלאלמנים, אלמנות וגרושים גרושות פשוט אין חברה, בעיקר בשבת ובחגים", היא אומרת, "החלטתי להקים את הפרויקט הזה וממש רק התחלנו אבל מגיעים הרבה אנשים, במפגש הקודם היו מעל ל-60. בכל מפגש אני מגרילה מספרים וככה אנשים יושבים בשולחנות לפי המספרים שהגרילו והם מכירים ומתחברים. ככה בכל מפגש גם מכירים אנשים חדשים וזה נפלא. כבר נוצרו חברויות חדשות ואנשים הולכים לשחק רמיקוב ביחד, הולכים יחד להרצאות וזה מדהים. הרעיון הוא לחבר בין אנשים כדי שלא ירגישו לבד. בנוסף במועדון הזה אנחנו גם עושים חוג ליידיש כל שבוע חינמי בו משתתפים ניצולי שואה ודור שני ומדברים ידייש".

עוד היא מציינת: "חברים חדשים המעוניינים להצטרף לקבוצה הקיימת מוזמנים להתקשר לטלפון .09-7431614 אם אין מענה ניתן להשאיר לי הודעה או לכתוב למייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר