סנגורו של אלעד אלפרון: "חוקר תקף אותו בחקירה, הגשתי תלונה למח"ש"

אלפרון ושישה חשודים נוספים נעצרו בחשד שפעלו באלימות והציתו בתי עסק בכפר סבא שלא שיתפו פעולה עם דרישותיהם לדמי חסות

פורסם בתאריך: 11.12.17 14:32

אלעד אלפרון מרעננה הוא אחד העצורים בפרשת גביית דמי החשוד בכפר סבא ובסביבה. כך הותר לפרסום בשעה האחרונה. נזכיר כי אתמול (א') לפנות בוקר עצרה המשטרה שבעה אנשים בחשד כי עסקו בגביית דמי חסות בקרב בעלי עסקים שונים באזור השרון, בין השאר בכפר סבא.

כמו כן, העצורים חשודים כי פעלו באלימות והציתו בתי עסק שלא סרו למרותם. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם. החשודים הובאו לחקירה תחת אזהרה במשטרה ואתמול בשעות הצהריים הובאו לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם.

סנגורו של אלפרון, ד"ר עו"ד ניר דוד: "אין שום בסיס לחשדות כנגד אלעד. הגשתי תלונה למחש עך כל שהשוטרים חטפו ממנו את מצלמות האבטחה של הבית על מנת שלא ניתן יהיה לראות כיצד הם התנהגו בברבריות, וגם כנגד תקיפה שלו על ידי חוקר במהלך חקירה. אני מצהיר בזאת שבדיון הבא הוא ישתחרר לביתו. ביום ראשון. זו לא הפעם הראשונה שהמשטרה עוצרת אותו בדרמטיות ולבסוף הוא משתחרר בקול דממה דקה. כך יקרה גם הפעם".

ד"ר עו"ד ניר דוד

ד"ר עו"ד ניר דוד

 

המעצר של החשודים בוצע על ידי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית להב 433. את החקירה מנהלת משטרת ישראל בליווי פרקליטות מחוז מרכז.

מן המשטרה נמסר עוד כי עבירות סחיטת דמי חסות הן מסוג העבירות המשפיעות ישירות על תחושת הביטחון האישי של האזרח, והמשטרה פועלת בהדרגה לשחרור אזורים מהשפעתן של כנופיות פשיעה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר