נשות קרן מיראז׳ ברעננה במסיבת החנוכה שעשו בעמל בשרון. צילום קרן מיראז׳ ישראל
נשות קרן מיראז׳ ברעננה במסיבת החנוכה שעשו בעמל בשרון. צילום קרן מיראז׳ ישראל נשות קרן מיראז׳ ברעננה במסיבת החנוכה שעשו בעמל בשרון. צילום קרן מיראז׳ ישראל

מועדון הנשים האירניות למען הקשישים בעיר

הנשים של "קרן מיראז'" הגיעו לשמח ולהדליק נרות חנוכה יחד עם הקשישים המתגוררים בבית האבות עמל בשרון בעיר

פורסם בתאריך: 16.12.17 19:22

הסניף הרענני של מועדון הנשים האיראניות "קרן מיראז'" הפיקו מסיבת חנוכה במתחם עמל סיעודית. הנשים שהגיעו לשמח את הקשישים דאגו לקשט את האולם בו נערכה המסיבה בשלל קישוטי חג וכרזות. המסיבה כללה מוזיקה טובה וכיבוד עשיר שהוגש לאורחים וכמובן שי לכבוד החג שחולק לכל דייר המתגורר בבית האבות. שיתוף הפעולה התאפשר הודות לדורון בכר מנכ"ל מתנדבי העירייה ופלי שוורץ העוסי"ת של עמל סיעודית.

"לבית האבות עמל בשרון הגיעו חברות המועדון בתיאום עם דורון בכר מעיריית רעננה והעובדת סוציאלית של המקום זאת כדי לחגוג נר ראשון של חנוכה עם 50 קשישים סיעודיים" מספרת דניאלה אוהב ציון, חברה במועדון, "אנחנו אוהבות לתרום ושמחות לשמח את הקשישים ולתרום לקהילה מה שאנחנו יכולות. נאחל לכל המתנדבות קרו מיראז' רעננה עשייה ברוכה ולכל תושבי רעננה חג שמח".

 

מועדון הנשים של קרן מיראז' בעיר נפגש מידי שבוע לפעילויות העשרה מגוונות. חברות המועדון משלבות בפעילות השנתית שלהן התנדבות, זאת מתוך אמונה כי תרומה לחברה הישראלית הינה ערך מרכזי. מועדון הנשים ברעננה הינו חלק מרשת מועדוני נשים של קרן מיראז' ישראל., קרן פילנטרופית בבעלות משפחת מיראז'. המשפחה תורמת למעלה מעשרים שנה למדינת ישראל בתחומים שונים; וביניהם קהילת יוצאי איראן. פעילות מועדוני הנשים של הקרן מתבססות על  העצמת האינדיבידואל מתוך תפיסת עולם כי אדם פעיל, משכיל, בריא ומרוצה יהפוך לאזרח פרודוקטיבי ותורם, לאותה החברה שהשקיעה בו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר