גרעין צבר רעננה. צילום: גל מגנטים
גרעין צבר רעננה. צילום: גל מגנטים

חיילים בודדים מחפשים משפחות מרעננה שיפתחו את בתיהן

בסוף החודש יקלוט מרכז הקליטה בעיר 30 צעירים שהגיעו ארצה כדי להתגייס. גרעין "צבר" מחפש משפחות שיארחו וילוו את החיילים הבודדים במהלך שירותם הצבאי

פורסם בתאריך: 17.12.17 12:03

כ- 30 עולים חדשים יגיעו בסוף החודש הקרוב למרכז הקליטה ברעננה, זאת במטרה להתגייס ליחידות קרביות. "כפר גרעין צבר" השייך לתנועת הצופים מחפש משפחות מרעננה והסביבה המעוניינות לארח חיילים בודדים במהלך שירותם הצבאי.

פרויקט "צופים גרעין צבר” החל את דרכו בשנת 1991, והוא מופעל דרך משרד העלייה והקליטה, תנועת הצופים, משרד הביטחון-האגף הביטחוני-חברתי וצה"ל. חברי הגרעין הם יהודים בני 18 עד 23 השוהים בחו”ל ובוחרים לעבור לחיות בארץ על מנת לשרת שירות מלא בצה”ל. עם הגיעם ארצה, נקלטים חברי הגרעין על ידי תנועת הצופים, ועוברים להתגורר ביישוב מאמץ אשר משמש להם בית חם ותומך החל מהגעתם ארצה, דרך שירותם הצבאי ועד לשחרורם מהצבא, ואף לאחר מכן.

ברעננה, כאמור, יקלטו במרכז הקליטה ובכפר הגרעין בסוף החודש כ-30 צעירים. להם מחפשים בימים אלו משפחות מארחות שיארחו אותם בערבי חג ושבת , יהוו כתובת לשיחה, וילוו אותם במהלך השירות הצבאי.

 

דניאל ווישגרוצקי, מנהלת הפרויקט ברעננה מזמינה את תושבי העיר לעזור ולארח את החיילים. "אנחנו צריכים משפחות שמוכנות להכניס לבית שלהם חיילים לארוחות שישי, ארוחות חג, ליווי בטקסים ועוד. בשאלונים שלנו אפשר לראות את הציפייה העקרונית מהמשפחה המארחת. זה לא דורש לתת כסף או להוציא כסף מהכיס מלבד אירוח של ארוחות, ליווי ועורף של חום ואהבה והיכרות עם החברה הישראלית והדברים הטובים והפחות טובים שלה כדי לעזור לכוון".

 

למידע נוסף על התוכנית ניתן לפנות לדניאל 054-2441187

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר