ליאת ליבוביץ, מנכ"לית מי רעננה
ליאת ליבוביץ, מנכ"לית מי רעננה

מנכ"לית "מי רעננה" הגישה תלונה במשטרה נגד תושב העיר

התושב, חיים מזרחי, שהתלונן השבוע על גבייה חריגה בחשבון המים עקב רכב ניקוי של העירייה שהתחבר לברז כיבוי האש ברחוב בו הוא גר, נחקר היום במשטרת כפר סבא

פורסם בתאריך: 19.12.17 14:28

מנכ"לית תאגיד המים "מי רעננה", ליאת ליבוביץ, הגישה אתמול (ב') תלונה במשטרה נגד תושב העיר, חיים מזרחי, בטענה שאיים עליה. הבוקר נחקר מזרחי בתחנת המשטרה בכפר סבא.

כפי שפרסמנו כאן הסיפור בין תאגיד המים למזרחי החל ביום ראשון כאשר הבחין מזרחי שקיימת חריגה בתשלום חשבון המים שלו בעקבות שימוש של רכבי ניקוי של העירייה שמתחברים לברז כיבוי האש. מזרחי פנה למוקד העירוני ושם הובטח לו כי הנושא בטיפול וכי הדבר לא יקרה יותר. למרות הבטחת המוקד, מזרחי טוען כי רכבי הניקוי המשיכו להתחבר לברז כיבוי האש ושזו הסיבה לחריגה בתשלום חשבון המים.

אתמול (ב') התקשר מזרחי לתאגיד המים כדי לבקש מהם שיסדירו את העניין. "התקשרתי לשם ואמרתי להם שאמא של המנכ"לית תשלם את חשבון המים", אומר היום מזרחי, "אמרתי להם שהם מודעים למה שהולך בחשבונות המים והם בכל זאת לא מזכים את התושבים. אמרו לי ללכת למרכז התושב ברחוב קלאוזנר, ואני אמרתי שאני אלך לשם ואני אהפוך את המקום. באמת זה מה שאמרתי, אני לא משקר, אני מודה. הלכתי למרכז לתושב שם ניגשתי לבחורה ממחלקת המים שאמרה שהיא לא יכולה לזכות אותי. הכל שם התנהל ברוח נעימה. איך שיצאתי משם כנראה הפקידה התקשרה להגיד שהייתי שם ואיימתי למרות שזה שקר".

 

 

הבוקר בשעה 07:30 התקשרו למזרחי מהמשטרה וזימנו אותו לחקירה. "ישר הלכתי", הוא מוסיף, "שאלו אותי מה היה וסיפרתי להם את כל מה שאמרתי מתוך עצבים כי אני לא מכחיש. אמרתי את זה עוד לפני שהם השמיעו לי את ההקלטה של השיחה שהייתה לי עם מי רעננה. בסופו של דבר שחררו אותי ואמרו לי לא להתקרב למנכ"לית במשך 14 יום".

מתאגיד המים "מי רעננה"  נמסר: "אין תגובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפיתרון: לסגור את התאגיד וכך יהיה בקרוב. רכבי הניקיון שמתחברים לברזים ברחובות רק מטנפים את הרחובות ומשאירים אותם יותר מלוכלכים. ואגב המפוחים ממשיכים לרקוד בעיר כולל בידי גנני העירייה.
    חלם אמרנו?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר