הפסקת חשמל. צילום אוליבייה פיטוסי
הפסקת חשמל. צילום אוליבייה פיטוסי

בעקבות נפילת עץ: 200 בתי אב ברעננה נמצאים כבר שלוש שעות ללא חשמל

עץ שנפל על רשת מתח גבוה ברחוב אוסטרובסקי השאיר לא מעט בתים ברעננה ללא חשמל. "זה לא הגיוני שתושבי רעננה יסבלו כל שנה מנושא החשמל בחורף", אומר תושב העיר

פורסם בתאריך: 24.12.17 16:24

לאחר חודשיים  יבשים בלי כמעט גשם בכלל,  הבוקר סוף סוף החלו לרדת גשמים שגרמו להפסקת חשמל בלא מעט רחובות בעיר. זאת בעקבות נפילת עץ על רשת מתח גבוה באזור הרחובות רמב"ם ואוסטרובסקי. התקלה השאירה כ-200 בתי אב ברעננה ללא חשמל. מחברת החשמל נמסר כי ברגעים אלו הם מטפלים בבעיה וצפי לסיום הפסקת החשמל הוא באיזור השעה 17:30.

העץ שנפל ברעננה. צילום אבי ברון, חברת החשמל

העץ שנפל ברעננה. צילום אבי ברון, חברת החשמל

תושבת העיר, שמחה, המתגוררת ברחוב ברנדיס מספרת שמזה שלוש שעות שאין בביתה חשמל.  "זה התחיל בשעה אחת ועד עכשיו (16:30) אנחנו ללא חשמל" היא אומרת, "התקשרתי לחברת חשמל ושם נאמר לי שאכן ישנה תקלה ושהצפי לסיום הוא 16:00. עכשיו השעה אחרי ארבע והחשמל לא חזר. התקשרתי שוב ואמרו לי שהצפי הוא 17:30. לא נראה לי הגיוני שאנחנו תושבי רעננה נסבול כל שנה מהסיפור הזה. אני חושבת שהעירייה צריכה להתערב והתחיל לפעול מול חברת חשמל שיפסיקו לזלזל בנו".

חיים הראל המתגורר ברחוב דובנוב מספר שגם אצלם בבית אין חשמל כבר כמה שעות. "זה פשוט סיוט. היום אנחנו כל כך תלויים בחשמל שזה לא הגיוני שכאלה מצבים ימשיכו לקרות שנה אחרי שנה. רק מתחיל קצת גשם והכל קורס. איפה אנחנו חיים אני לא מבין. אני אדם מבוגר וביום כזה במיוחד רוצה לחמם את הבית ואי אפשר".

 

"כשההפסקת חשמל התחילה פשוט יצאנו מהבית והלכנו להורים שלי" מפרת תושבת העיר שגרה ברחוב הרמב"ם, "מניסיון שלנו כשמתחיל גשם ויש הפסקת חשמל זה נמשך כמה שעות. פשוט לקחתי את הבנות ונסענו לשם לפחות יש אור וחם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר