טקס ההוקרה בית חלומי. בתמונה: סימה פרי, סיון אמיתי, דני רביץ
טקס ההוקרה בית חלומי. בתמונה: סימה פרי, סיון אמיתי, דני רביץ

מחמם את הלב: טקס הוקרה למתנדבים הרעננים של בית חלומי

בית חלומי- אקים שמשמש בית לכ-800 תושבים בעלי מוגבלויות קיים טקס הוקרה לעשרות המתנדבים שמגיעים לאורך כל השנה כדי לסייע לדיירי המקום

פורסם בתאריך: 25.12.17 19:30

אחת לשנתיים מקיים בית חלומי- אקים רעננה ערב בו הם מוקירים תודה לעשרות המתנדבים שעוזרים במקום. השבוע התקיים ערב ההוקרה בתיכון אביב ובו חולקו תעודות למתנדבים. בסוף הערב התקיימה הרצאה של ד”ר נעמה אהרונוביץ’, מרצה לקרמינולוגיה באוניברסיטה. בהרצאתה דיברה ד”ר אהרונוביץ’ על סיפורה האישי כילדה עם לקויות למידה והיפראקטיביות, על איך נפלטה מכל מערכת חינוכית ועל המעבר להיות קרמינולוגית קלינית במסלול לדוקטורט.
כ-800 אנשים ברעננה מוכרים כאנשים בעלי מוגבלות שכלית והסניף של בית חלומי הינו בית לחיים ל-29 אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית של עמותת אקים.

סיון אמית מנהלת הסניף מספרת שרוב המתנדבים הם תושבי העיר. “יש לנו שני נערים שמגיעים להתנדב בכל יום חמישי ועושים עבודות יצירה עם הדיירים. הרוב הגדול של המתנדבים הוא מרעננה, חלקם מגיעים אלינו ביוזמתם, חלקם דרך חברים שמכירים אותנו וחלקם דרך דורון בכר, רכז המתנדבים של העירייה. הזמנו לטקס גם אנשים שתורמים לנו באופן קבוע כמו למשל אסי מחומוס אסי ברעננה, שבאופן קבוע מקבל את הדיירים שבאים לאכול אצלו בחומוס ולא לוקח מהם כסף, או לוקח תשלום סמלי. היה משה חסן מקרן רועי לא אחסר ועוד ועוד. היה ערב מאוד מוצלח”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר