סימה פרי. צילום דני שביט
סימה פרי. צילום דני שביט

תחרות הגינה הכי יפה ברעננה לשנת 2018 יצאה לדרך

התחרות שיזמה סגנית ראש העירייה, סימה פרי, תתקיים בשלוש קטגוריות: גינה בבית משותף, מרפסת בבית משותף וגינה בבית פרטי או דירת גן

פורסם בתאריך: 30.12.17 18:30

השבוע נפתחה ההרשמה לתחרות הגינה היפה ביותר ברעננה 2018. התחרות שנוצרה על ידי סגנית וממלאת ראש העירייה, סימה פרי, תתקיים בשלוש קטגוריות: גינה בבית משותף, מרפסת בבית משותף, גינה בבית פרטי או דירת גן. צוותי ההערכה אשר יוכשרו ע"י המועצה לישראל יפה, סניף השרון, יכללו יושב ראש מתנדב מטעם המועצה לישראל יפה ושני חברי צוות נוספים מהעיר. צוותים אלה יגיעו לגינות במהלך חודש אפריל 2018, יבחנו את הכניסה לגינה, אלמנטים של יצירתיות ומקוריות בפני הגינה, ההשקיה וחיסכון במים, הצמחייה בגינה וטיפוחה, יוזמות מיוחדות של שכנות טובה וקהילתיות, פעילות סביבתית ועוד. במהלך חודש מאי יתקיים טקס הסיום שבו יוכרזו הזוכים בתחרות בשלוש הקטגוריות, יחולקו תעודות כוכבי יופי לכל המשתתפים, וכן יחולקו פרסים לזוכים. את הפרטים על התחרות ופרטי הרשמה ניתן למצוא באתר העירייה החדש.

 

 

 

 

סגנית ומ"מ ראש העיר, עו"ד פרי: "אני רואה חשיבות רבה בעיצוב הגינות הפרטיות וגינות הבתים המשותפים, בהיותן חלק בלתי נפרד מנוף העיר. גינות אלה משפרות את חזות העיר, את איכות הסביבה ואת איכות החיים של התושבים, ועל כן חשוב לנו לעודד את התושבים לטפח אותן, גם באמצעות תחרות זו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר