ילד. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

קרן רועי לא אחסר: שלושה ימים נותרו לפרויקט גיוס ההמונים

15 אלף שקלים, זה הסכום שחסר לעמותה כדי להגיע ליעד בפרויקט גיוס ההמונים שנוצר על מנת להעניק מלגות לתלמידים מעוטי יכולת בעיר

פורסם בתאריך: 26.12.17 18:16

שלושה ימים נותרו לפרויקט גיוס ההמונים של קרן רועי לא אחסר וכעת זקוקים בעמותה לתרומות בסך 15 אלף שקלים על מנת להגיע ליעד הפרויקט שעומד על 120 אלף שקלים. הכנסות הפרויקט נועדו בכדי לעזור לקופת העמותה שכרגע עומדת ריקה ולעזור לתלמידים מעוטי יכולת מרעננה להעניק להם מלגות לימוד.

פרויקט גיוס ההמונים יצא לדרך לפני כשבועיים ועד אתמול, ארבעה ימים לפני סגירתו, הוא עמד על כ-50 אחוזים בלבד ונראה היה כי לא יצליחו בעמותה לעמוד ביעד. אך בעזרת התגייסות משותפת של ועד ההורים, בנות שירות רענניות, העירייה ונציגיה וכמובן תושבים רבים שתרמו ביומיים האחרונים נראה שהקרן תצליח.

 

 

רן סגל, מנכ"ל הקרן מספר כי למרות שזה היה נראה בלתי אפשרי הוא היה אופטימי לאורך כל הדרך. "בנות שירות סייעו לי ויחד עשינו טלמרקטינג מהמשרד", הוא מספר, "בנוסף הנהגת ההורים של רעננה החליטה פה אחד לאשר לנו תרומה של 30 אלף שקל מהקופה שלהם. אנחנו נגיע ליעד שלנו במאה אחוז ונמשיך ליעד השני שלנו של עוד 120 אלף שקל. למעשה יש לנו 600 בקשות למלגות וחילקנו את זה שכל 120 אלף שקלים יחולקו ל-300 תלמידים. לי אישית לא היה שום פחד, יצאתי לפרויקט באמונה שלמה שאנחנו עושים את זה ומצליחים. תושבי העיר מאחורינו. זה לוקח זמן וזה היבט של שיווק אבל בסופו של דבר יש תמיכה וזה עושה את שלו. אני מבקש מתושבי רעננה שתומכים בנו לאורך כל הדרך לתת פוש אחרון ולתמוך בפרויקט".

לתרומות לקרן רעי לא אחסר הכנסו לכאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר